Savaitgalio dienomis parodos lankytojus džiugino motociklininkų, dviratininkų pasirodymai, tačiau daugelis atkeliavo su konkrečiais tikslias – susirinkti informaciją apie naujų automobilių kainas, pasinaudoti parodoje esamomis akcijomis, apžiūrėti technikos naujoves, pasidomėti verslui reikalingomis transporto priemonėmis arba tiesiog smagiai praleisti laiką.

Daugelis parodos dalyvių stebėjosi dalykiškų lankytojų gausa. Itin daug lankytojų dėmesio susilaukta naujų automobilių stenduose. Juose dirbę vadybininkai sunkiai spėjo patenkinti žmonių smalsumą. Informaciją apie „Ford Focus“ lankytojams teikęs vadybininkas vakarop iš nuovargio vos ištardavo žodį.

Galingą miškovežį eksponavo „Baltic Forest Group“. Jų eksponatas – galingas „Volvo“ sunkvežimis su „Alucar“ kėbulu ir „Narko“ priekaba bei kranu kainuoja 650 000 litų be PVM. Lietuvoje per metus parduodami apie 25 panašūs sąstatai. O pardavėjų yra apie 6 - 7. Taigi, pirkėją tokiam sunkvežimiui tikrai nelengva surasti. Tuo tarpu „Fiat“ komercinius automobilius eksponavę vyrai iš bendrovės „Autobrava“ džiaugėsi klientų gausa. Parodos metu jų automobiliais labai rimtai domėjosi apie 25 žmonės. Vadybininkų nuomone, bent pusė jų po parodos įsigis minėtus automobilius. Ypač daug dėmesio susilaukė naujasis „Doblo“.

Didžiausias parodoje buvęs sunkvežimis – naujasis „Iveco“ vilkikas, o pas „Iveco“ atstovus apsilankė apie 15 rimtų klientų, kurie po parodos ketina įsigyti tokį sunkvežimį.

Galbūt keista, tačiau labai daug lankytojų apžiūrinėja rusišką „Niva“. Automobilis atrodo beveik taip pat, kaip ir buvo pradėtas gaminti 1977 metais. Patobulėjo tik salono interjeras, degalų įpurškimo sistema, dabar automobilyje jau įrengtas vairo stiprintuvas. Tačiau, žinoma, šis automobilis atrodo kaip tikras retromobilis prieš naujausius japoniškus visureigius.

„Niva“ kainuoja 33 000 litų. Pernai šalyje buvo parduota apie 40 tokių mašinų. Visas jas nupirko biudžetinės organizacijos.

Atskirą salę parodoje užėmė serviso įranga, automobilių detalėmis prekiaujančios bendrovės. Jų stendus pagyvino įvairūs sportiniai automobiliai. Nenorėjęs savęs įvardinti parodos dalyvis sakė, kad visi čia susirinkę verslininkai jaučiasi kaip po karo – krizę išgyveno tik stipriausios bendrovės, dėl to visiems čia yra labai smagu susitikti. Išlikusiems sunkmečio metu atsiveria dar didesnės galimybės – mat konkurentų sumažėjo, o klientų padaugėjo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją