EK pažėrė kaltinimų gamintojams, esą šie manipuliuoja oficialiais bandymų metodais ir padaro taip, kad jų automobilių taršos rodikliai būtų žemesni, nei yra iš tikrųjų. EK tvirtina, kad tokiu būdu realios automobilių CO2 emisijos gali skirtis iki 11 proc. nuo oficialiai deklaruojamų.

Pranešime nurodoma, kad gamintojai sugalvojo ne vieną būdą, kaip „patobulinti“ bandymų metodus. Pavyzdžiui, nustatant automobilio CO2 emisiją naudojami mažesni ratai, kurie padeda optimizuoti pasipriešinimą riedėjimui ir taip gerinama degalų ekonomija. Be to, bandomieji automobiliai turi pilnai įkrautus akumuliatorius, o tai esą taip pat prisideda prie geresnių rezultatų.

EK nurodo, kad mašinų gamybos kompanijos nesirenka savo trasų, o įprastai bandymams naudoja tą pačią trasą Ispanijoje, kuri turi optimalias sąlygas – pasižymi nuokalnėmis, palankia aplinka ir minimaliu aerodinaminiu pasipriešinimu.

Nors EK pranešime konkrečių gamintojų pavadinimai neįvardijami, tvirtinama, kad ta pati taktika yra paplitusi visoje automobilių pramonėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)