Gegužės 20-ąją „Litexpo“ parodų centre bus išrinktas „Lietuvos komercinis automobilis 2016“. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, dalyvauti šiame renginyje kviečiami automobilių gamintojų atstovai, turintys ir norintys pateikti N1 klasės komercinius automobilius (iki 3,5 tonos).
Valdas Stanislovaitis
© Organizatorių archyvas

Geriausią komercinį automobilį išrinks ir paskelbs vertinimo komisija, kurios sudėtyje - tiek autoritentingi transporto specialistai, tiek žurnalistai.

Kadangi renkant geriausiąjį komercinį automobilį ypatingą svarbą įgyja tokie kriterijai, kaip naujos transporto priemonės atsiperkamumas, jos išlaikymo kaštai per visą eksploatavimo laikotarpį, serviso atstovų gebėjimai per trumpiausią laiką pateikti sugedusiam automobiliui reikiamą detalę ar mazgą ir daugybė kitų, specifinių parametrų, pakalbinome vertinimo komisijos konsultantą Valdą Stanislovaitį, sukaupusį didelę patirtį automobilių parkų valdymo srityje.

„Manau, kad „Metų automobilio“ rinkimuose komerciniai automobiliai neturėtų jokių šansų. Nebent kuris gamintojas į rinką paleistų automobilį–transformerį, darbo dieną vežiojantį statybininkus su visais jų įrankiais, o vakarais ir savaitgaliais „pasiverčiantį“ kokiu rodsteriu ar galantišku bei patogiu šeimos automobiliu, - teigia V. Stanislovaitis. - Jei rimčiau, komercinio ir „įprasto“ lengvojo automobilio - visiškai priešinga prigimtis bei paskirtis.

Pristatydami pirmuosius, gamintojai akcentuoja jų „darbines“ savybes bei „ištvermę“, o lengvųjų automobilių, neskaitant galios, dinamikos, taršos ir kt. privalomų elementų, dar ir dizainą, pakabos adaptyvumą, pavarų perjungimo sklandumą, interjero smulkmenas ir pan“.

V. Stanislovaičio nuomone komerciniai automobiliai padeda jų šeimininkams uždirbti pinigus, o lengvieji – išleisti (išskyrus, žinoma, įmonių automobilius, skirtus darbo reikmėms).

Žvelgdamas į komercinių automobilių perspektyvas šalyje, vertinimo komisijos konsultantas įsitikinęs, jog proveržio nesulauksime, kol verslininkai skaičiuos pagal metodiką „nuosavas turtas man nieko nekainuoja“. Tai reiškia, kad toks „ūkininkas“ ir toliau veš maišą bulvių su senu savo ZIL‘u, užuot dienai už 20 eurų išsinuomojęs „kabluką“. Arba dar geriau - įsigijęs, jei planuoja ilgesnius tokios veiklos periodus.

Blogai, kad dažnas žmogus neskaičiuoja savo turto nusidėvėjimo, turto grąžos, taip pat darbo laiko sąnaudų, jei jis pats remontuoja savo automobilį. Apsiribojama tiktai tiesioginėmis sąnaudomis (iš esmės - tai degalai, eksploatacinės medžiagos, detalės bei mokesčiai).

„Nors vis dar gajus supratimas, kad „zilą“ aš jau turiu, o „kabluką“ – man dar reikės pirkti, tokie konkursai, kaip šis, skatina bent jau pagalvoti apie automobilio pakeitimą naujesniu, taupesniu, efektyvesniu, galų gale gražesniu, - įsitikinęs V. Stanislovaitis. - O jei dar ir valstybė, sakykim, taršos mokesčiais paskatintų pagalvoti apie senų „laužų“ atsisakymą, galbūt mūsų keliuose apskritai neliktų 20 metų ir senesnių automobilių“.

Paraiškos dalyvauti „Lietuvos komercinio automobilio 2016“ konkurse priimamos iki gegužės 2 d., teigia organizatoriai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (13)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (2)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (41)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Panevėžio karas su vilkikais: vieni draudimų nepaiso, kiti šaiposi, kad asfaltą gadina ir aukštakulniai (5)

Nors dėl ekstremalių oro sąlygų ir vykdomų gatvių remonto darbų Panevėžio savivaldybė iki...

Top naujienos

Pirmą kartą prabilo Osamos bin Ladeno motina jų namai – turtų ir įtakos atspindys (37)

Ant kampinės erdvaus kambario sofos įsitaiso ryškiai apsirengusi moteris. Sekcijos stikle, už...

Artimiesiems – šokas: vyrą po medikų vizito namuose rado ištiktą insulto (102)

Insultas, bet atvykote pavėluotai – tokius žodžius išgirdo sesuo, atvežusi savo brolį į...

Apmokestino fotosesijas Palangos botanikos parke (126)

Jeigu rengiatės Palangos botanikos parke rengti vestuvinę fotosesiją, pasiruoškite papildomus 60...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Nesuteikime galimybės Vėlyviui tapti saviraiškos laisvės kankiniu

Ilgai bandžiau tai ignoruoti apsimesdamas, jog nematau, kad prekybos centruose vietoje kremų nuo...

Toma Vaškevičiūtė: kai jaučiu nepakantumą žmonėms ir aplinkai – jaučiuosi purvina ir labai skurdi (14)

Toma Vaškevičiūtė , 2008 m. baigė aktorinio meistriškumo studijas Lietuvos teatro ir muzikos...

Mažoji Lietuva Anglijoje: pūsles ir varginantį darbą kenčia dėl 220 svarų per 3 dienas (699)

Mažoji Lietuva – taip šmaikščiai vadinamas vaisių ir daržovių pakavimo fabrikas Visbiče,...

Feisbuke uraganą sukėlusios karalienių įkvėpėjos ir jos vyro interviu apie turtus kraunančią veiklą ir tikrąjį gyvenimą (432)

Neseniai feisbuke it virusas paplito įrašas, kuriame Rasa Kaktytė kvietė moteris šypsotis,...

Edita Mildažytė: esu pakankamai įtakinga, kad galėčiau priimti sprendimus ir vykdyti savo gyvenimo planą taip, kaip noriu (295)

DELFI tęsia įtakingiausiųjų rinkimus, kuriuose – ir didžiausią įtaką turinčios...

Vasariška šiluma dar džiaugsimės ir kitą savaitę, tik dažnesni bus trumpi lietūs (2)

Vasariški orai iš Lietuvos dar nesitraukia ir žada toliau džiuginti šiluma. Tiesa, dažnesni bus...

Apie Vėlyvio akibrokštą bažnyčioje pasisakė ir Liudvikas Andriulis: „trolinti“ reikia ir galima stipresnius už save, ne silpnesnius (337)

Režisierius Emilis Vėlyvis kartu su projekto „Zero Live Show“ aktorių komanda per Žolinę...