Aerodinamikos modeliavimo agentūros EXA vadovas Styvas Remondi „Autonews“ pranešė, kad Amerikos ir Europos eismo saugumo tarnybos jau nutarė ir artimiausiu metu ketina paskelbti leidimą automobilių gamintojams pakeisti galinio vaizdo veidrodėlius automobilio viduje esančiais ekranais, kurie rodys tai, kas vyksta automobilio gale.

Vienas iš Europos automobilių dizainerių jau trina rankas ir laukia oficialaus leidimo – tai „Land Rover“ kompanijos automobilių dizaino direktorius Gerry McGovern. Jis jau seniai įkalbinėja kompanijos vadovybę leisti gaminti automobilius be galinio vaizdo veidrodėlių. Panašu, kad tai greitai taps realybe.

Be to, ekologijos reikalavimams griežtėjant smarkiai pasikeis ir automobilių ratai – jie taps daug siauresni ir daug didesnio diametro. Tokius jau galima pamatyti elektromobiliuose, tačiau netrukus jie taps ir paprastų automobilių kasdienybe.

Be to, automobiliai turės daug aktyvios aerodinamikos elementų, tokių kaip užsidarančios radiatoriaus aušinimo grotelės – jos atsidarys tik tada, kai variklį reikės aušinti.

Anot Styvo Remondi, dabar pasitelkus kompiuterio modeliavimą yra palyginus paprasta pagaminti automobilį, kuris pasižymėtų vos 0,20 oro pasipriešinimo koeficientu, nors šiuo metu serijiniai automobiliai vidutiniškai turi gerokai didesnį – 0,32 koeficientą. Jeigu taip įvyktų, automobilis vien dėl to į atmosferą išmestų 20 procentų mažiau teršalų ir taptų tiek pat ekonomiškesnis.

Panašu, kad artimiausiu metu automobiliai tokie ir taps – ypatingai aerodinamiški. Tik ar jie tada netaps labai jau panašūs vienas į kitą? Sužinosime jau artimiausiais metais.