aA
„Ateitis yra elektrinė“ – „Audi“ nuosekliai laikosi savo strategijos ir pristato antrą „e-tron“ gamos modelį. „Audi e-tron Sportback“ yra dinamiškas 300 kW galios SUV kupė, vienu įkrovimu galintis nuvažiuoti iki 446 kilometrų, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Pristatytas naujasis "Audi e-tron Sportback"
© Gamintojo archyvas

Jo skaitmeniniai „matrix LED“ žibintai yra pirmą kartą panaudoti serijinės gamybos automobilyje. Šviesa yra išskaidoma į mažiausius pikselius ir gali būti nukreipta su ypatingu tikslumu – tai leidžia saugiau važiuoti siauruose kelio ruožuose ir taip pat rodo kurioje eismo juostos vietoje yra automobilis. Šio modelio debiutas Lietuvoje numatytas 2020 m. pavasarį.

„Audi e-tron Sportback“ yra 4901 mm ilgio, 1935 mm pločio ir 1616 mm aukščio. Elektrinis SUV galimas trylikos skirtingų spalvų, tarp kurių yra ir nauja metalizuota „Plasma blue“ spalva, siūloma išskirtinai tik „e-tron Sportback“ modeliui.

Stogo aukštis gale yra tik 20 mm žemesnis nei „Audi e-tron“. Su 60 l krovinių skyriaus talpa po priekiniu gaubtu, kuriame laikomas instrumentų rinkinys ir įkrovimo kabelis, automobilis iš viso turi 615 l talpos erdvių, skirtų daiktams susidėti. Nulenkus galinių sėdynių atlošus bagažo skyrius padidėja iki 1655 l.

Taip pat kaip ir didesniuose „Audi“ modeliuose, „e-tron Sportback“ turi „MMI touch response“ valdymo sistemą su dviem ekranais. Jutiminis ir garsinis atsakas patvirtina kai pirštu aktyvuojama norima funkcija. Viršutiniame 12,1 colių ekrane vairuotojas valdo multimedijos sistemą, telefoną, navigatorių ir specialius „e-tron“ nustatymus. Žemiau esantis 8,6 colių ekranas naudojamas teksto įvedimui ir patogumo bei klimato kontrolės sistemų valdymui.

12,3 colių virtualus „Audi“ prietaisų skydelis taip pat yra standartinės „Audi e-tron Sportback“ įrangos dalis.

„S line“ modelis dar labiau pabrėžia sportiškus „Audi e-tron Sportback“ modelio genus. Standartinėje įrangoje sumontuoti 20 colių ratlankiai ir sportinė pneumatinė pakaba, o išraiškingų formų priekinis buferis šonuose turi didesnius ortakius, pagerinančius oro srauto aptakumą.

„Audi e-tron Sportback“ su „S line“ apdaila ir virtualiais išoriniais veidrodėliais pasižymi itin mažu 0,25 pasipriešinimo koeficientu – jis net mažesnis nei giminingame „Audi e-tron“ modelyje. Dėl to labiausiai prisidėjo kupė tipo kėbulas, kuris lėmė mažesnį aerodinaminį pasipriešinimą už automobilio. Šioje vietoje efektyvus „Sportback“ kupė kėbulas mažina vėjo sūkurius, o tai lemia mažesnes sąnaudas. Matuojant WLTP ciklu vienu įkrovimu SUV kupė gali nuvažiuoti iki 446 km: maždaug 30 km daugiau palyginti su „e-tron“.

„Audi“ yra pirmas gamintojas pasaulyje, siūlantis skaitmeninius „matrix LED“ žibintus. „Audi e-tron Sportback“ skaitmeninės šviesos, kurios bus siūlomos nuo 2020 m. vidurio, atlieka daug užduočių. Skaitmeninė artimųjų šviesų technologija su ypatingu tikslumu apšviečia posūkius, miestų gatves ir užmiesčio kelius, o tolimosios šviesos dar geriau nukreipia spindulius nuo kitų eismo dalyvių. Be to, jos taip pat turi tokias pažangias funkcijas kaip juostų ir orientacinės šviesos.

Kiekviena „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ ašis turi sumontuotą elektros variklį. Pasiekdami 265 kW galią ir 561 Nm sukimo momentą, du elektros varikliai SUV kupė padeda itin greitai įsibėgėti ir važiuoti be taršos praktiškai visiškoje tyloje. Iki 100 km/val. „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ įsibėgėja per 6,6 sekundes, o maksimalus greitis yra apribotas ties 200 km/val.

Perjungęs važiavimo režimą iš D į S padėtį ir visiškai nuspaudęs akceleratorių, vairuotojas gali aktyvuoti „boost“ režimą, kuomet aštuonioms sekundėms elektros pavara pasiekia 300 kW galią ir 664 Nm sukimo momentą. Tai SUV kupė leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,7 sekundes.

Visi sunkiausi elementai yra sumontuoti automobilio centre. Svoris paskirstytas ašims beveik 50:50 santykiu.

„Audi e-tron Sportback 55 quattro“ akumuliatoriai talpina 95 kWh energijos, iš kurių vartotojui pasiekiama 86,5 kWh ir jie veikia naudodami 396 voltų įtampą.

Stabdant nuo 100 km/val. „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ maksimaliai gali rekuperuoti iki 300 Nm ir 220 kW energijos.

Tolimose kelionėse „Audi e-tron Sportback 55 quattro“ gali būti įkraunamas nuolatine DC srove iki 150 kW galia greitojo įkrovimo stotelėse. Vos per pusvalandį akumuliatoriai įkraunami iki 80 proc. – pakankamai, kad galima būtų nuvažiuoti kitą ilgą tolimos kelionės etapą.

Krovimui viešose AC įkrovimo stotelėse galima naudoti standartinį „Mode-3“ kabelį. Elektromobilį galima įkrauti iki 11 kW siekiančia galia, o pasirinktinai užsisakius elektromobilyje esantį kroviklį, kuris bus galimas nuo 2020 m. vasaros, įkrovimo galią galima padidinti iki 22 kW.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(6 žmonės įvertino)
4.1667

Vilniaus taksi automobiliams sugrąžintas anksčiau atimtas leidimas (12)

Vilniuje, Ukmergės gatvėje, A juosta gali važiuoti viešasis transportas ir elektromobiliai ,...

„Renault Clio“ įvertinimas – už aukštesnės klasės komfortą ir technologijas (2)

Naujasis jau penktosios kartos „ Renault Clio “ buvo pripažintas „Lietuvos metų automobiliu...

Valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi (1)

Lietuvoje penktadienio rytą valstybinės reikšmės keliai daugiausia sausi, vietomis yra drėgnų...

„Subaru Forester e-Boxer“ skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ įvertinimas (10)

Naujasis „ Subaru Forester e-Boxer“ „ Euro NCAP “ testais buvo pripažintas saugiausiu savo...

Ekspertas rėžė apie siūlomą automobilių mokestį: skirtas senienų įšaldymui, ne taršai mažinti (97)

Automobilių taršos mokestis, automobilių pirmosios registracijos mokestis ir, galų gale,...

Top naujienos

Druskininkuose prasideda atsisveikinimas su netikėtai Ispanijoje mirusiu Vitalijumi Cololo (104)

Šeštadienį po pietų Druskininkų laidojimo namuose „Nutrūkusi styga" būriuojasi netikėtai...

Kardiologai įspėja 40-mečius ir vyresnius: jei nenorite staiga mirti, metas imtis priemonių (48)

Laidoje „Sveikatos receptas“ pokalbis apie ligą, kuri kardiologijoje laikoma ligų karaliene....

Landsbergis: kaip gali pasitikėti valstybe, jei už surinktus mokesčius asfaltuoja premjero kelią papildyta (841)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partija šeštadienį Vilniuje...

Antra diena Egipte įstrigę lietuviai: nuvežė į viešbutį, kur nėra net vandens papildyta (172)

DELFI pasiekė skaitytojo laiškas, kuriame teigiama, kad jau antrą dieną iš Egipto į Lietuvą...

Augustas Marčiulionis įvardijo, kuo jis aikštėje pranašesnis už tėvą ir kuo jam nusileidžia (14)

Legendinio krepšininko Šarūno Marčiulionio sūnus ir Vilniaus „Perlo“ įžaidėjas 17-metis...

Konfliktas Radviliškio ligoninėje: žurnalistas teigia gynęsis nuo direktoriaus (48)

Gruodžio 5 d. Radviliškio ligoninėje įvyko konfliktas tarp „ Radviliškio krašto “...

„Aro“ pareigūnai išbandė naują pirkinį – įspūdingą kovinį katerį (33)

Specialus greitaeigis kateris, skirtas antiteroristinių operacijų rinktinės „Aras“...

Profesorius Landsbergis: ar Lietuvoje nesiformuoja vis didesnė blogovės valstybė? (547)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) garbės pirmininkas...

Kasinėjimai žvelgiant į ateitį: kuo virs Lukiškių kalėjimas? (3)

Lukiškių kalėjimas visada buvo daugiafunkcė erdvė. 1904 m. pastatytas kompleksas buvo vienas...

Konservatoriai prašys Nausėdos vetuoti biudžetą: nauji mokesčiai įeis į istoriją kaip patys kvailiausi (167)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partija ( TS-LKD ) šeštadienį surengtame...