Nors ir abu elektromobiliai yra visureigiai, įspūdį palieka ypač mažas aerodinaminis koeficientas. „Q4 e-tron“ modelyje jis lygus 0,28, o „Q4 Sportback e-tron“ – dar mažesnis, siekia vos 0,26.
Naujojo elektromobilio ilgis siekia 4,59 metro, tačiau, pabrėžia gamintoja, erdve jis primena kur kas didesnį nei kompaktišką visureigį, mat automobilis nebeturi centrinio tunelio, o jo ratų bazė siekia 2,76 metro. Kadangi visureigis kompaktiškas, jo apsisukimo spindulys siekia 10,2 metro.
Be to, skaičiuojama, visame interjere yra įvairių dėklių ir dėtuvių, kurių bendras tūris siekia 25 litrus. Bagažinės talpa siekia 520 litrų, o nulenkus galines sėdynes ji išauga iki 1490 litrų („Sportback“ modelyje iki 1460 litrų). Be to, dviem ratais varomos versijos gali patempti krovinį, kuris sveria iki 1000 kg, o keturių varančiųjų ratų „Quattro“ pavarą turinčios versijos patempia dar daugiau – iki 1200 kg sveriantį krovinį.
Kaip skelbia „Audi“, elektromobilio baterijų pasirinkimas bus tinkamas įvairių tipų vairuotojams: tiek gyvenantiems mieste, tiek mėgstantiems ilgas keliones. Modelis siūlomas su dviejų skirtingų talpų baterijomis – 52 kWh „Q4 35 e-tron“ modelyje ir 77 kWh „Q4 40 e-tron“ modelyje.
Tiek mažesnės, tiek didesnės talpos bateriją turintis elektromobilis siūlomas su galiniais varančiaisiais ratais, o vieno elektros variklio galia siekia nuo 125 kW iki 150 kW. Geriausiai įrengta ersija – „Q4 50 e-tron“ – siūloma su dviem elektros varikliais ir su visų varančiųjų ratų pavara. Bendra išvyktoma galia siekia 220 kW, o iki 100 km/val. šis modelis pagreitėja per 6,2 sek. Maksimalus greitis elektroniškai ribojamas iki 180 km/val. Skelbiama, kad tam, jog energija būtų naudojama efektyviai, ant priekinės ašies įtaisytas variklis veikti ir sukti priekinius ratus ima tik tada, kai automobiliui pritrūksta sukibimo su kelio danga.
Mažesnės talpos bateriją turintis modelis gali būti įkraunamas naudojant sparčios įkrovos stotelę iki 100 kW galia, didesnės talpos modelis – iki 125 kW galia.
Abu kompaktiško dydžio visureigių modeliai siūlomi aštuonių skirtingų išorės spalvų bei trijų skirtingų interjero lygių. Be to, kaip papildoma įranga į elektromobilius gali būti montuojami LED šviesos diodų „Matrix“ žibintai.
Interjere standartinėje įrangoje siūlomas 10,25 colių skersmens skaitmeninis prietaisų skydelis vairuotojui tiesiai prieš akis. Taip pat standartinės įrangos dalis yra 10,1 colio skersmens lietimui jautrus ekranas (aukštesnės komplektacijos modeliuose šis ekranas yra 11,6 colių skersmens).
Kaip naujiena siūlomas išplėstosios realybės paketas. Tai yra, įsijungus navigacijos sistemą, ant priekinio stiklo atsiranda simboliai ir ženklai, nurodantys vairuotojui kur važiuoti ir taip papildantys prieš akis matomą gatvių vaizdą.
Elektromobiliui montuojami 19-21 colio skersmens ratlankiai, o papildomai vairuotojas gali pasirinkti sportinę pakabą arba pakabą su adaptyviais amortizatoriais.
Kol kas neskelbiama, kiek naujasis Vokietijos automobilių gamintojos elektromobilis kainuos Lietuvoje, tačiau Vokietijoje šio modelio kaina prasidės nuo 41900 eurų („Q4 e-tron“ modelio, „Q4 Sportback e-tron“ modelio kaina prasidės nuo 43900 eurų).
BMW atnaujino „trečiuką“ ir pristatė net 7 hibridines jos versijas
Viena populiariausių Vokietijos automobilių koncerno BMW serijų – 3 serijos modeliai –...
Daugėjant elektrinių komercinio transporto modelių, dyzelino „žūtis“ neprognozuojama: tam yra kelios priežastys
5 iš 12. Tokia, šių metų konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2022“ dalyvių, turinčių...
Skelbia apie vietas centre, kur 2 valandas parkavimas nemokamas
Sostinės Taryba trečiadienį patvirtino siūlymus, kurie keis rezervuotų automobilių stovėjimo...
ES naujų automobilių rinkoje – stipriausias kritimas nuo pandemijos (1)
Problemos tiekimo grandinėse balandį toliau neigiamai veikė naujų automobilių pardavimus Europos...
Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „Renault“ ir „Dacia“ centras
Ketvirtadienį, gegužės 12-ąją, Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „ Renault...
Top naujienos
Intelektualai Rusijoje puikiai supranta realybę: turi dvi alternatyvas
Lietuvos karo akademijos (LKA) docentas, informacinių karų žinovas Viktoras Denisenko sako, kad,...
Nedidelis Lietuvos miestelis siūlo unikalią pramogą: taip paruoštas ir patiektas silkes išvydę turistai negali patikėti savo akimis
Kelionių po Lietuvą mėgėjų akiratyje pasirodė legendomis bei padavimais išraizgyta Šunskų...
Karas Ukrainoje. Rusija grasina perimti iš Ukrainos Zaporižios atominę elektrinę: ji dirbs mums Ukraina įvardijo, ką laikys pergale prieš Rusiją
Rytiniame Donecko regione Rusijos pajėgos nužudė mažiausiai 10 ukrainiečių civilių, tarp jų...
Šaro „Barcos“ Eurolygos finale nebus – „El Clasico“ trileryje triumfavo „Real“
Antrus metus iš eilės patekti į Eurolygos finalą „Barcelona“ ekipai nepavyko. Tai paaiškėjo...
Orai jau bus lyg vasarą: po 26 laipsnių šilumos – ir vėl nemalonios permainos (1)
Penktadienio dieną per Lietuvą slinks ciklonas. Vyraus debesuoti su pragiedruliais orai, per...
„Eurovizijos“ rengėjai įvardijo, kurių šalių komisijų balsai buvo anuliuoti: toks pažeidimas – beprecedentis
Šeštadienį, gegužės 14 d., Europos transliuotojų sąjunga (EBU) pranešė, kad „ Eurovizijos...
„Žalgiris“ ant prarajos krašto: trilerį Kaune laimėjęs „Lietkabelis“ – per žingsnį nuo LKL finalo (6)
Lietuvos čempionų titulą ginantis Kauno „Žalgiris“ nebeturi kur trauktis. Kazio Maksvyčio...
Po skandalingų Rusijos karininko kalbų apie karą Ukrainoje – staiga pakeista plokštelė: ko išsigando Kremlius (3)
Ukrainą nemaloniai nustebins mūsų karinės vadovybės sumanymas. Jei tai būtų eiliniai Kremliaus...
Ištrūkę iš rusų karių rankų, ukrainiečiai pasakoja šiurpias istorijas: verčia kalinius žudyti vieni kitus, prievartauja vyrus (4)
Tęsiantis karo veiksmams Ukrainoje skelbiama vis daugiau faktų apie Rusijos armijos įvykdytus karo...
Po mirtino šūvio – Micičius lediniu veidu: nejaučiau spaudimo, dabar viduje – tuštuma specialiai „Delfi“ iš Belgrado
„Neturiu bėdų su tokiomis situacijomis, negalvoju, ar pramesiu. Apskritai savęs neapkraunu tokiu...