Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, kitaip nei daugelio konkurentų, visos 3 sėdynių eilės (6 vietos) yra nukreiptos eismo kryptimi. Automobilio ilgis – 6,36 m., o ratų bazė – 4,22 m., arba net 1,09 m ilgesnė, nei įprasto „Audi A8“.

Po variklio gaubtu montuojamas 228 kW (310 AG) pajėgumo 3.0 TFSI benzininis variklis, išvystantis iki 440 Nm sukimo momentą. Įsibėgėjimas iki 100 km/val. tetrunka 7,1 sek., o maksimalus ribotuvų leidžiamas greitis – 250 km/val.

"Audi A8 L extended"

Pavarų dėžė – 8 laipsnių „tiptronic“, ratų pavara – nuolatinė visų ratų „quattro“. Už įspūdingų išskirtinio dizaino 19 colių lengvo lydinio ratlankių slypi iš „Audi S8“ pasiskolinta sportinė stabdžių sistema su masyviomis apkabomis ir anglies pluošto stabdžių diskais, puikiai stabdanti maksimaliu greičiu skriejantį daugiau nei 6 m ilgio ir beveik 2,5 t (2418 kg) sveriantį limuziną.

Pirmieji pranešimai ir nutekintos fotografijos apie šį išskirtinį limuziną pasirodė maždaug prieš metus. Šiemet jį jau bus galima užsisakyti pas bet kurį „Audi“ įgaliotąjį atstovą ir automobilis bus pagamintas vienetinės kompanijos produkcijos ateljė dukterinėje bendrovėje.

Didžiąją automobilio kūrimo laiko dalį užėmė kėbulo adaptavimo darbai. „Audi“ kėbulų meistrai tvirtina, jog teko perkurti beveik visą A8 kėbulą, imant nuo pat pirmojo statramsčio. Daug pastangų įdėta siekiant kėbulo dizaino vientisumo, kad tai atrodytų kaip vienalytis išbaigtas raiškaus silueto automobilis, o ne įprastas per pusę perpjautas ir viena ar keliomis papildomomis sekcijomis ištęstas prailgintas limuzinas, gaminamas įprastu būdu.

"Audi A8 L extended"

Po perkurtu kėbulu slepiasi taip pat stipriai perdarytas „Audi Space Frame“ stiliaus rėmas, papildytas prailgintais ir papildomais standumą užtikrinančiais elementais. Inžinieriai tikina, kad kaip tokio ilgio limuzinas yra ypatingai standus ir kad jo kėbulo standumas beveik nenusileidžia serijinės gamybos prailgintos bazės „Audi A 8L“.

Vienas išskirtinių šio automobilio bruožų – didžiulis 2,4 m ilgio skaidrus panoraminis stogas su išmania žaliuzių sistema.

Antrosios ir trečiosios eilės sėdynės savo funkcionalumu nenusileidžia tradiciškai daugiafunkcinėms vairuotojo ir priekinio keleivio sėdynėms. Jos taip pat aptrauktos oda, vėdinamos, šildomos, galima papildomai užsakyti ir masažo funkciją. Be to, jos turi beveik visas vairuotojo sėdynės reguliavimo galimybes, pradedant galvos atramos padėtimi, baigiant centrinio nugaros išlinkimo intensyvumu bei šoninių liemens atramų standumu.

Tarp antrosios ir trečiosios eilės sėdynių eina ištęsta centrinė konsolė, kurioje yra visos komforto funkcijos ir pramogų valdymo galimybės: nepriklausomas trijų zonų oro kondicionierius, atskiri automagnetolos bei navigacijos sistemų valdikliai, kiekvienai vietai individualios ventiliacijos orapūtės ir pan.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)