Debiutuojantis naujos kartos „Audi A6 Avant“ universalas sujungia dinamišką išvaizdą su kasdienėmis, praktiškomis ir pagal poreikius pritaikomomis savybėmis. Į jo bagažinę telpa nuo 565 iki 1680 l, o važiuoklė ir pakaba užtikrina komfortą ir sportiškumą, tvirtinama gamintojų pranešime žiniasklaidai. Bazinėje įrangoje montuojama hibridinė technologija dar labiau padidina efektyvumą, o visų vairuojamųjų ratų sistema užtikrina didenį manevringumą ir tikslesnį valdymą.
"Audi A6 Avant"
© Gamintojo archyvas

Kaip ir ankstesnės kartos modeliai, naujas „Audi“ markės universalas yra pavadintas „Avant“. Naujojo „Audi A6 Avant“ aštrių briaunų ir atletiškų formų kėbulas su išsiskiriančiais siaurais galiniais langais atspindi naujos kartos markės išvaizdą.

Pagrindinis akcentas priekyje – plačios ir vientisos radiatoriaus grotelės, o automobilio profilis išsiskiria ištęstu siluetu ir trikampių formų langais. Stogo oro aptakas vizualiai dar labiau pratęsia „A6 Avant“ universalo siluetą ir pabrėžia sportiškumą. Galiniai žibintai yra sujungti dekoratyvine juosta.

Naujasis „Audi A6 Avant“ yra 4,94 m ilgio, 1,89 m pločio ir 1,47 m aukščio, o jo salonas – erdvesnis nei pirmtako. Čia daugiau vietos priekyje ir gale, taip pat sėdinčiųjų keleivių kojoms negu pagrindinių konkurentų automobiliuose. Ir nors jo siluetas yra itin dinamiškas, „A6 Avant“, kaip ir ankstesnės kartos modelis, turi itin erdvią bagažinę, į kurią telpa nuo 565 iki 1680 l.

Saugumas svarbiausia: pažangiausios vairuotojo pagalbinės sistemos

„Audi A6 Avant“ įdiegta itin daug pažangiausių saugumo sistemų, apimančių žibintų technologijas, vairuotojo pagalbines sistemas ir pasyvią saugumo įrangą. Visų komplektacijų modeliai turi žibintus su LED technologija, kurie gali būti trijų skirtingų lygių – pažangiausi yra „HD Matrix LED“ žibintai, taip pat papildomai galima užsisakyti tūrinę salono apšvietimo sistemą.

„A6 Avant“ siūlo itin plačią vairuotojo pagalbinių sistemų gamą, kuri yra „City“ ir „Tour“ paketuose. Standartinėje įrangoje montuojama avarinio stabdymo sistema gali turėti pagalbinę prisitaikančio važiavimo siauruose keliuose galimybę. Pati bėgėdamasi ir stabdydama, ji užtikrina tiek automobilio važiavimą savo eismo juosta, tiek ir atstumo palaikymą eismo sraute nuo visiško sustojimo iki 250 km/val. greičio.

Be to, prisitaikanti greičio palaikymo kontrolė įvertina greičio apribojimus, posūkius, žiedines sankryžas, ir, jei įjungta navigacija, pati pasuka sankryžose.

Avarinės pagalbos sistema padidina saugumą vertindama, ar vairuotojas kontroliuoja situaciją ir, esant reikalui, jį perspėja vaizdu, garsu ar vibracija. Jei vairuotojas nesiima veiksmų, sistema perima valdymą, įjungia avarines šviesas ir automatiškai sustabdo automobilį savo eismo juostoje.

Visi varikliai turi dalinę hibridinę technologiją

Jau bazinėje komplektacijoje visi varikliai turi hibridinę technologiją, kuri dar labiau padidina komfortą ir realiomis važiavimo sąlygomis efektyviai mažina degalų sąnaudas. Pagrindinė įrangos dalis – starteris-generatorius, kuris 48 voltų elektros sistemoje stabdymo metu iki 12 kW galia įkrauna papildomus ličio-jonų akumuliatorius. Dėl šios sistemos variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, taip pat „Start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val.

Standartinė progresyvi vairo sistema yra itin patogi naudotis. Kaip teigiama pranešime, su sportišku perdavimų skaičiumi ji užtikrina itin tikslų valdymą posūkiuose, o papildomai užsakoma visų vairuojamųjų ratų sistema „Audi A6 Avant“ suteikia didesnį manevringumą. Važiuojant iki 60 km/val. greičiu galiniai ratai iki penkių laipsnių kampu yra pasukami priešinga važiavimui kryptimi, taip pat ši sistema vienu metru (iki 11,1 m) sumažina apsisukimo skersmenį.

Galima rinktis iš keturių skirtingų pakabos tipų: standartinės pakabos su spyruoklėmis, sportinės pakabos, pakabos su reguliuojamais amortizatoriais ir prisitaikančios pneumatinės pakabos su reguliuojamais amortizatoriais. Drauge su amortizatoriais ir pneumatine pakaba elektroninė važiuoklės platforma valdo dinaminę visų vairuojamųjų ratų sistemą ir naujos kartos sportinį diferencialą, kuris aktyviai paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų greituose posūkiuose.

Septyni individualūs profiliai ir iki 400 asmeninių nustatymų

Naujajame „Audi A6 Avant“ beveik visos funkcijos yra aktyvuojamos dviejuose dideliuose „MMI touch“ lietimui jautriuose ekranuose. Jei papildomai yra sumontuota „MMI navigation plus“ sistema, vairuotojas multimedijos ir navigacijos sistemas valdo viršutiniame 10,1 colio įstrižainės ekrane.

Žemiau esantis 8,6 colio įstrižainės ekranas skirtas klimato kontrolės ir patogumo funkcijų nustatymui, taip pat teksto įvedimui, o garsinis ir jutiminis atsakas į paspaudimą užtikrina, kad „MMI touch“ sistema yra patogu naudotis.

Standartiniai nustatymai apima septynis individualius profilius, kuriuose skirtingi vairuotojai gali pasirinkti iki 400 asmeninių nustatymų.

Pažangiausia „Audi A6 Avant“ multimedijos įrangos gamoje yra „MMI navigation plus“ sistema. Jos duomenų siuntimo modulis palaiko „LTEAdvanced“ ryšio technologiją su „WiFi“ saitviete, o navigacijos sistema atpažįsta vairuotojo pasirinkimus, vertindama ankstesnius maršrutus bei, remdamasi šia informacija, pateikia savo pasiūlymus.

„Audi connect“ galimybės apima itin platų interneto paslaugų spektrą, o pasirenkamu „Audi connect“ užraktu „Audi A6 Avant“ galima atrakinti ir užrakinti „Android“ telefono pagalba. Taip pat „myAudi“ programa automobilį galima susieti su savininko telefonu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Karas prieš nedrausmingus vairuotojus: valstybinių numerių kartais geriau neviešinti (25)

Automobilio statymas prie namų – kasdienis didmiesčių gyventojų galvos skausmas. Vietų...

„McLaren“ griauna mitus: nuo 2025 laukia didžiuliai pokyčiai (1)

Prieš kelis mėnesius vykdantysis „McLanren Automotive“ vadovas Mike‘as Flewittas užsiminė...

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (108)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (57)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

„Volkswagen“ beveik įgyvendino „dyzelgeito“ veiksmų planą (3)

„ Volkswagen “ beveik baigė žadėtą transporto priemonių atšaukimą ir remontą Europoje,...

Top naujienos

Kelionė po Rusiją pilna stebuklų: kainos baisios, o svajonių alga – 400 eurų (202)

Ne tik Lietuvoje gyventojai skundžiasi aukštomis kainomis. Rusijoje, Sankt Peterburge, sutikti...

Po pasaulį keliaujantis lenkas nišą rado Palangoje: kviečia paragauti „Trdelnikų“ (25)

„Buvau Rusijoje, Baltarusijoje, Italijoje, visose Baltijos šalyse, Ukrainoje, Austrijoje,...

Orai: savaitgalį – puikus oras, o vienai dienai atplūs tikras karštis (11)

Šeštadienį Lietuva pateks į mažo gradiento žemesnio atmosferos slėgio lauką.

Kraupiausios visų laikų profesijos: net skaitant šiurpsta oda (42)

Tie, kurie dabar dūsauja prisimindami senus gerus laikus, kai „moterys buvo skaisčios, žodis...

Gyvena iš 150 eurų pensijos ir vis tiek laimingi (341)

Ar įmanoma būti laimingam, jei gauni 150 eurų pensijos, gyveni vienkiemyje, neturi mašinos, o į...

Milijardierių problemos: trys absurdiškos situacijos (9)

Net ir patys turtingiausi turi problemų ir suka galvą, kaip jas išspręsti. Tiesa, jos drastiškai...

Susiruošusiems apsipirkti į Lenkiją - puikios naujienos: tokių mažų kainų jau seniai nebuvo (329)

Šią savaitę apsipirkti į Lenkiją atkeliavusių lietuvių laukė malonus netikėtumas –...

Sostinėje – skaudi nelaimė: motociklui atsitrenkus į dviratininką sužaloti du žmonės, vienas žuvo papildyta 22.35 (112)

Sostinės policija praneša, kad Vilniuje, Jauronių gatvėje, įvyko dviratininko žūtimi...

Užkandžiavimas prieš miegą: dėl papildomų kilogramų mažiausiai baiminkitės, gresia baisesnis pavojus (9)

Užkandžiaujate prieš miegą ar esate vėlyvų vakarienių mėgėjas? Pasirodo, tokie mitybos...

Motiejūnas: apie sudėtingas įžaidėjo paieškas, derybas su „Rockets“ bei baimę dėl White'o (11)

Kauno „Žalgiris“ yra per žingsnį nuo komplektacijos pabaigos artėjančiam sezonui, o iki...