Pastabesniems automėgėjams gali kilti visai nedviprasmiškas klausimas: kodėl „Audi“ dizaineriai „Prologue Avant“ universalą nusprendė kildinti iš kupė, jeigu universalas savo esme yra ne kas kita, kaip padidinto kraulumo sedanas?

Tai automobilių kūrėjų atsakas į pastaraisiais metais vyraujančias kupė funkcionalumo didinimo tendencijas, papildančias šį dvejų durų nuožulnaus stogo kėbulo tipą iki šiol jam nebūdingais bruožais. Vieni automobilių gamintojai palengvino galinių kupė keleivių dalią, įstatydami galines dureles, kiti gi tą funkciją bandė spręsti didindinami stogo nuožulnumą automobilio galinės dalies link, įprastą sedaną papildydami veržlia kupė galine dalimi arba priešingai – pridėję trečiąjį tūrį, suteikė aukštos klasės kupė dar daugiau sedanams būdingo solidumo.

Tad pastaraisiais metais pasirodė ir ne vienas visiškai neįprastas, bet vykęs ir pasiteisinęs kupė – universalas.

Ženevos autosalone debiutuosiantis 5,11 m ilgio ir 1,97 m pločio prabangus penkiaduris demonstracinis automobilis, kuris vertinamas ne kitaip, kaip „Audi“ dizainerių atsakas į šiuo metu vyraujančias kėbulų tipų konvergencijos tendencijas, leidžia vairuotojui ir automobilio keleiviams mėgautis neprilygstamu veržlumo ir universalumo deriniu.

Naujoviškos, tačiau prieinamos technologijos

Kitas išskirtinis „Audi Prologue Avant“ demonstracinio koncepto bruožas – visos jame pritaikytos pažangiausios technologijos yra jau dabar yra serijinės arba pakeliui į masinę gamybą.

Tai pasakytina apie prietaisų skydo koncepciją. Jį sudaro trys jutikliniai ekranai, kuriuose, priklausomai nuo nustatymo ir automobilio būsenos, gali būti rodomos rodmenų skalės, automobilio vaizdo kamerų vaizdai bei jutiklių teikiama informacija arba borto kompiuterio, navigacinės sistemos ar automagnetolos duomenys bei jutiklinės valdymo priemonės.

Be to, gali būti prijungta iki trijų keleiviams skirtų, prie automobilio vietinio tinklo prijungtų OLED jutiklinių ekranų, suteiksiančių galimybę keleiviams mėgautis pažangiausiomis automobilinių pramogų ir interneto galimybėmis.

Ši mobiliųjų pramogų koncepcija jau diegiama ir pasiteisino serijinės gamybos naujosios kartos „Audi Q7“ visureigiuose.

Pažangus variklis ir pavaros mechanizmas

Po „Audi Prologue Avant“ variklio gaubtu sumontuoti greitu laiku serijiniais tapsiantys agregatai. Judesį suteikia iš naujojo „Audi Q7“ „pasiskolintas“ patobulintas įkraunamas hibridinis motoras. Dyzelinio ir elektros variklių tandemo bendra galia – 455 AG. Kai forsuotas 3.0 TDI ir padidintos galios elektros variklis veikia kartu, „Audi Prologue Avant“ nuo iki 100 km/val. greitį pasiekia per 5,1 sek. Važiuojant vien tik elektriniu varikliu, galima įveikti iki 54 km kelią. Adaptyvinė ratų pakaba reguliuoja važiuoklės standumą priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir kelio dangos sąlygų, o išmani visų varomų ir vairuojamų ratų pavara užtikrina neprilygstamą komforto, sportiškumo ir stabilumo bei patikimo valdomumo derinį, arba, priklausomai nuo įjungto režimo, suteikia prioritetą vienai iš šių savybių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)