„Audi SQ8 TDI“ dviejų turbinų V8 variklis yra galingiausias dyzelinis motoras Europos rinkoje. Variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią ir 900 Nm sukimo momentą nuo 1250 iki 3250 aps./min. Tai leidžia kupė formų SUV su 4.0 TDI varikliu įsibėgėti lyg sportiniam automobiliui – 100 km/val. pasiekiami vos per 4,8 sekundes, o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Galia ratams perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją ir nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą.

Elektra varomas kompresorius užtikrina dviejų turbinų veikimą pajudant ir įsibėgėjant net ir esant itin mažiems sūkiams, todėl V8 TDI motoras visada gali veikti maksimalia galia. Energiją kompresoriui tiekia 48 voltų elektros sistema, kuri taip pat yra ir hibridinės MHEV sistemos energijos šaltinis. Šios sistemos starteris-generatorius stabdant rekuperuoja energiją, kuri yra kaupiama ličio jonų akumuliatoriuose. Ši hibridinė technologija realiomis važiavimo sąlygomis padeda sutaupyti iki 0,5 l /100 km degalų.

„Audi SQ8 TDI“ standartinėje įrangoje turi dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą ir adaptyvią pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. Pneumatinė pakaba kėbulo aukštį keičia iki 90 mm siekiančiu diapazonu. Papildomai pasirenkamos technologijos, tokios kaip sportinis diferencialas, dar labiau pagerina automobilio dinamiką, sukibimą ir stabilumą. Greitai važiuojant posūkyje sportinis diferencialas sukimo momentą aktyviai skirsto tarp galinių ratų, taip kartu su savaime užsiblokuojančiu „quattro“ pavaros tarpašiniu diferencialu užtikrinant itin tikslų ir saugų posūkių įveikimą. Su standartine progresyvia vairo sistema papildomai galimi ir visi vairuojamieji ratai. Važiuojant nedideliu greičiu didesnį manevringumą užtikrina į priešingą priekiniams ratams pusę pasukami galiniai ratai. Važiuojant didesniu nei 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant automobilio stabilumą.

Aštuoniakampės vientisos grotelės turi dvigubas pertvaras, kurios sujungtos dideliu matinio sidabro spalvos apvadu. Apačioje esančios tokios pačios spalvos apsaugos užtikrina, kad priekinis ir galinis buferiai yra dar išraiškingesni. Automobilis turi sumontuotus 21 colio ratlankius, papildomai galima užsisakyti ir išskirtinius 22 colio skersmens ratlankius.

Standartinis virtualus prietaisų skydelis „Audi virtual cockpit“ turi S modeliams būdingus raudonos spalvos grafinius elementus. Visos pagrindinės funkcijos yra valdomos dviejuose dideliuose ekranuose. Automobilyje diegiama adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo eismo juostoje kontrolės sistema. Modelis geba naudoti ne tik navigacijos sistemos teikiamą informaciją apie kelio ženklo, bet ir nuskaityti juos „pamatęs“ kelyje bei pritaikyti važiavimą. Važiuoti mieste padeda tokios sistemos kaip važiavimo sankryžose ir atbulinės eigos pagalba, taip pat 360 laipsnių vaizdo kamera.

Kokia šio modelio kaina Lietuvoje, kol kas gamintojas neatskleidžia. Visgi akcentuojama, kad automobilį bus galima užsisakyti nuo liepos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)