aA
Audi“ pristato sportiškiausią Q šeimos modelį „SQ8 TDI“. Aštuonių cilindrų dyzelinis variklis su dviem turbinomis dideliam SUV suteikia įspūdingas dinamines savybes ir pasižymi dideliu efektyvumu. Pavaros ir pakabos technologijos, tarp kurių yra ir sportinis diferencialas, svyravimo stabilizavimo sistema ir visi vairuojamieji ratai, užtikrina itin didelį manevringumą, pabrėžiama pranešime žiniasklaidai.
"Audi SQ8 TDI"
© Gamintojo archyvas

„Audi SQ8 TDI“ dviejų turbinų V8 variklis yra galingiausias dyzelinis motoras Europos rinkoje. Variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią ir 900 Nm sukimo momentą nuo 1250 iki 3250 aps./min. Tai leidžia kupė formų SUV su 4.0 TDI varikliu įsibėgėti lyg sportiniam automobiliui – 100 km/val. pasiekiami vos per 4,8 sekundes, o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Galia ratams perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją ir nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą.

Elektra varomas kompresorius užtikrina dviejų turbinų veikimą pajudant ir įsibėgėjant net ir esant itin mažiems sūkiams, todėl V8 TDI motoras visada gali veikti maksimalia galia. Energiją kompresoriui tiekia 48 voltų elektros sistema, kuri taip pat yra ir hibridinės MHEV sistemos energijos šaltinis. Šios sistemos starteris-generatorius stabdant rekuperuoja energiją, kuri yra kaupiama ličio jonų akumuliatoriuose. Ši hibridinė technologija realiomis važiavimo sąlygomis padeda sutaupyti iki 0,5 l /100 km degalų.

„Audi SQ8 TDI“ standartinėje įrangoje turi dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą ir adaptyvią pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. Pneumatinė pakaba kėbulo aukštį keičia iki 90 mm siekiančiu diapazonu. Papildomai pasirenkamos technologijos, tokios kaip sportinis diferencialas, dar labiau pagerina automobilio dinamiką, sukibimą ir stabilumą. Greitai važiuojant posūkyje sportinis diferencialas sukimo momentą aktyviai skirsto tarp galinių ratų, taip kartu su savaime užsiblokuojančiu „quattro“ pavaros tarpašiniu diferencialu užtikrinant itin tikslų ir saugų posūkių įveikimą. Su standartine progresyvia vairo sistema papildomai galimi ir visi vairuojamieji ratai. Važiuojant nedideliu greičiu didesnį manevringumą užtikrina į priešingą priekiniams ratams pusę pasukami galiniai ratai. Važiuojant didesniu nei 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant automobilio stabilumą.

Aštuoniakampės vientisos grotelės turi dvigubas pertvaras, kurios sujungtos dideliu matinio sidabro spalvos apvadu. Apačioje esančios tokios pačios spalvos apsaugos užtikrina, kad priekinis ir galinis buferiai yra dar išraiškingesni. Automobilis turi sumontuotus 21 colio ratlankius, papildomai galima užsisakyti ir išskirtinius 22 colio skersmens ratlankius.

Standartinis virtualus prietaisų skydelis „Audi virtual cockpit“ turi S modeliams būdingus raudonos spalvos grafinius elementus. Visos pagrindinės funkcijos yra valdomos dviejuose dideliuose ekranuose. Automobilyje diegiama adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo eismo juostoje kontrolės sistema. Modelis geba naudoti ne tik navigacijos sistemos teikiamą informaciją apie kelio ženklo, bet ir nuskaityti juos „pamatęs“ kelyje bei pritaikyti važiavimą. Važiuoti mieste padeda tokios sistemos kaip važiavimo sankryžose ir atbulinės eigos pagalba, taip pat 360 laipsnių vaizdo kamera.

Kokia šio modelio kaina Lietuvoje, kol kas gamintojas neatskleidžia. Visgi akcentuojama, kad automobilį bus galima užsisakyti nuo liepos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
5.0000

Užgrūstame Kauno centre planuoja keisti automobilių stovėjimo tvarką (24)

Centrinėje miesto dalyje nemažėjantis transporto srautas – galvos skausmas ne tik vietiniams...

Apie rekordus automobilių rinkoje nebekalbama – geriausi metai prekeiviams jau praeity (60)

Veiksmas Lietuvos automobilių rinkoje yra sulėtėjęs, sako Matas Buzelis , transporto skelbimų...

Lietuva skelbs karą dyzeliniams automobiliams (866)

Lietuva ketina sekti kitų Europos Sąjungos šalių pavyzdžiu ir greičiausiai skelbs karą...

BMW gerų žinių neturi: elektrinis „i3“, ko gero, nebus pakeistas nauju modeliu (8)

„ BMW i3 “ ateitis pakibo ant plauko: vyresnieji BMW vadovai žurnalui „Auto Express“...

Pigios vairavimo pamokos: kodėl kenčia pasimovę ant mažos kainos kabliuko (39)

10 eurų už 1,5 valandos praktinio vairavimo mokymo . Taip, tai skaičiai ne iš fantanstikos...

Top naujienos

Daugybės negalavimų kaltininkas gali būti to paties vitamino trūkumas: gydytojai tai vadina šių laikų epidemija (33)

Dabar pats laikas natūraliai „pasirinkti“ įvairioms organizmo funkcijoms gyvybiškai svarbaus...

Erdogano oponentai iš Stambulo spintos traukia skolų skeletus: geruoju tai nesibaigs (65)

Turkijos opozicija du kartus metė iššūkį prezidento Recepo Tayyipo Erdogano politiniam aparatui...

Gyvai / Europos jaunimo čempionatas: Lietuva – Turkija tiesioginė vaizdo transliacija

Lietuvos jaunimo (iki 20 metų) krepšinio rinktinė stoja į paskutinį mūšį Izraelyje...

Užkalnis rado blogiausią restoraną šalyje (nuolat pildoma) (299)

Mielieji mano skaitytojai, vyrai ir moterys, mergaitės ir berniukai, jūs norėjote, prašėte,...

Rapšys pasaulio čempionate liko greta prizininkų pakylos

Lietuvos plaukimo žvaigždė Danas Rapšys Pietų Korėjos mieste Gvangdžou vykstančiame pasaulio...

Fausta Marija Leščiauskaitė. Kas geriau – vaikai ar šunys? (216)

„Kam man tas šaldytuvas, jei aš nerūkau“ – čia toks anekdotas, keliais dešimtmečiais...

„Panathinaikos“ prezidentas: su Šiškausku būtume laimėję Eurolygą tris sezonus paeiliui tikisi, kad Jasikevičius sugrįš (7)

Atėnų „Panathinaikos“ prezidentas ir generalinis vadybininkas Manos Papadopoulos bendraudamas...

Mokslininkų atradimas į vabzdžius privers žiūrėti kitaip: prieš traiškant vorą, reikėtų gerai pagalvoti (11)

Mokslininkai jau anksčiau žinojo, kad vabzdžiai junta kažką panašaus į skausmą. Tačiau...

Iranas: Britanijos laivo perėmimas buvo „atsakomasis“ veiksmas (29)

Irano sprendimas perimti Didžiosios Britanijos tanklaivį buvo atsakas į šios šalies vaidmenį...