aA
Audi“ pristato sportiškiausią Q šeimos modelį „SQ8 TDI“. Aštuonių cilindrų dyzelinis variklis su dviem turbinomis dideliam SUV suteikia įspūdingas dinamines savybes ir pasižymi dideliu efektyvumu. Pavaros ir pakabos technologijos, tarp kurių yra ir sportinis diferencialas, svyravimo stabilizavimo sistema ir visi vairuojamieji ratai, užtikrina itin didelį manevringumą, pabrėžiama pranešime žiniasklaidai.
"Audi SQ8 TDI"
"Audi SQ8 TDI"
© Gamintojo archyvas

„Audi SQ8 TDI“ dviejų turbinų V8 variklis yra galingiausias dyzelinis motoras Europos rinkoje. Variklis pasiekia 320 kW (435 AG) galią ir 900 Nm sukimo momentą nuo 1250 iki 3250 aps./min. Tai leidžia kupė formų SUV su 4.0 TDI varikliu įsibėgėti lyg sportiniam automobiliui – 100 km/val. pasiekiami vos per 4,8 sekundes, o elektronikos apribotas maksimalus greitis siekia 250 km/val. Galia ratams perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ transmisiją ir nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą.

Elektra varomas kompresorius užtikrina dviejų turbinų veikimą pajudant ir įsibėgėjant net ir esant itin mažiems sūkiams, todėl V8 TDI motoras visada gali veikti maksimalia galia. Energiją kompresoriui tiekia 48 voltų elektros sistema, kuri taip pat yra ir hibridinės MHEV sistemos energijos šaltinis. Šios sistemos starteris-generatorius stabdant rekuperuoja energiją, kuri yra kaupiama ličio jonų akumuliatoriuose. Ši hibridinė technologija realiomis važiavimo sąlygomis padeda sutaupyti iki 0,5 l /100 km degalų.

„Audi SQ8 TDI“ standartinėje įrangoje turi dinaminę „Audi drive select“ valdymo sistemą ir adaptyvią pneumatinę pakabą su reguliuojamais amortizatoriais. Pneumatinė pakaba kėbulo aukštį keičia iki 90 mm siekiančiu diapazonu. Papildomai pasirenkamos technologijos, tokios kaip sportinis diferencialas, dar labiau pagerina automobilio dinamiką, sukibimą ir stabilumą. Greitai važiuojant posūkyje sportinis diferencialas sukimo momentą aktyviai skirsto tarp galinių ratų, taip kartu su savaime užsiblokuojančiu „quattro“ pavaros tarpašiniu diferencialu užtikrinant itin tikslų ir saugų posūkių įveikimą. Su standartine progresyvia vairo sistema papildomai galimi ir visi vairuojamieji ratai. Važiuojant nedideliu greičiu didesnį manevringumą užtikrina į priešingą priekiniams ratams pusę pasukami galiniai ratai. Važiuojant didesniu nei 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasukami ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai, taip padidinant automobilio stabilumą.

Aštuoniakampės vientisos grotelės turi dvigubas pertvaras, kurios sujungtos dideliu matinio sidabro spalvos apvadu. Apačioje esančios tokios pačios spalvos apsaugos užtikrina, kad priekinis ir galinis buferiai yra dar išraiškingesni. Automobilis turi sumontuotus 21 colio ratlankius, papildomai galima užsisakyti ir išskirtinius 22 colio skersmens ratlankius.

Standartinis virtualus prietaisų skydelis „Audi virtual cockpit“ turi S modeliams būdingus raudonos spalvos grafinius elementus. Visos pagrindinės funkcijos yra valdomos dviejuose dideliuose ekranuose. Automobilyje diegiama adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, važiavimo eismo juostoje kontrolės sistema. Modelis geba naudoti ne tik navigacijos sistemos teikiamą informaciją apie kelio ženklo, bet ir nuskaityti juos „pamatęs“ kelyje bei pritaikyti važiavimą. Važiuoti mieste padeda tokios sistemos kaip važiavimo sankryžose ir atbulinės eigos pagalba, taip pat 360 laipsnių vaizdo kamera.

Kokia šio modelio kaina Lietuvoje, kol kas gamintojas neatskleidžia. Visgi akcentuojama, kad automobilį bus galima užsisakyti nuo liepos.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
5.0000

Eismo sąlygas sunkina plikledis (2)

Rytų, pietryčių ir vakarų Lietuvoje, taip pat Naujosios Akmenės , Radviliškio, Joniškio ir...

Paskelbta, kas tapo Lietuvos metų automobiliu: finalo akibrokšto nesitikėjo niekas (65)

Penktadienio vakarą Taujėnų dvare vykusios tiesioginės transliacijos metu iškilmingai paskelbta,...

Elektromobilių entuziastams pasiūlė stogines su saulės elektrinėmis (5)

Saulės energetika vis giliau skverbiasi į Lietuvos vartotojų kasdienybę. Rinkoje daugėjant...

Paaiškino, kuo benzingalvius turėtų žavėti Lietuvoje debiutavęs naujas automobilių ženklas (4)

Vos per trejus egzistavimo metus sportiškų automobilių gamintojas CUPRA įgauna pagreitį visomis...

Eismo sąlygos: keliuose yra slidžių ruožų

Auštant ketvirtadieniui, Tauragės, Alytaus ir Kaišiadorių rajonuose eismo sąlygas sunkina...

Top naujienos

Kubilius įvertino kandidatų į ministrus sąrašą: kai kurie jiems išsakomi priekaištai nelabai racionalūs (182)

Europos Parlamento narys, buvęs premjeras Andrius Kubilius sako, kad kai kurie kandidatams į...

Lina Širvinskienė | D+ nariams

Pandemija – tobulas laikas pradėti verslą: pagrindinis sėkmės įrankis – ne pinigai Ciklas „Kaip pradėti savo verslą: nuo idėjos iki sėkmės“, II dalis

Kas bendro tarp tokių kompanijų kaip „Microsoft“, „FedEx“, „General Motors“ ? Atsakymas:...

Užgimstantis naujas aljansas gali perbraižyti pasaulio galios balansą: dydžiu beveik prilygtų NATO (407)

Praėjusią savaitę keturios Indijos ir Ramiojo vandenynų regiono šalys – Indija , Japonija ,...

Netikėkite tuo: nusprendė, kad gydytojų nereikia – pakaks stipraus imuniteto (9)

Žinomas socialinių tinklų veikėjas, pasivadinęs M.G. Maksimaliečio slapyvardžiu, suabejojo...

Per karantiną teko eiti į prastovas, bet plėtra nesustojo: investuos milijonus, sukurs dar 250 darbo vietų (40)

Koronavirusas turėjo didžiulę įtaką automobilių pramonei – pardavimai sumažėjo, gamyklos...

Siaubinga „Tesla“ avarija: vairuotojas išgyveno, bet baterijos celės išdaužė aplinkinių namų langus

Greitis – viena dažniausių avarijų priežasčių. Tuo dar kartą galėjo įsitikinti policijos...

Vilniuje sužibusi įspūdinga eglė abejingų nepalieka: ar ji pranoks pernykštę šachmatų karalienę? balsuok, kuri patinka labiau (39)

Pagrindinė sostinės Kalėdų eglė nepaliauja stebinti – kaskart ją pasitinka ne tik tautiečių...

Evelina Joteikaitė | D+ nariams

Psichoterapeutas paaiškino, kur slypi „velnio apsėstuoju“ vadintu Paganini fenomenas: klausytojams sukeldavo ekstazę

XIX a. italų smuikininkas , gitaristas ir kompozitorius Niccolo Paganini įgijo „velnio...

Štai kas nutiks, jei per anksti numušite pakilusią temperatūrą: gydytojas paaiškino, kodėl tai pavojinga (14)

Pakilus kūno temperatūrai ir pradėjus jausti pirmuosius peršalimo simptomus, dažnas pradeda...

Kalbos ekspertė trijų moterų valdymui įvardyti pasiūlė naują žodį: kadencijai baigiantis pažiūrėsim, kas kaip (5)

Susiklosčius neįprastoms politinėms aplinkybėms (valdžios viršūnėn iškilo trys moterys), šen...

|Maža didelių žinių kaina