aA
„Audi“ pristatė naujos kartos SUV flagmaną Q7. Naujovių sąraše – taupesni ir ekologiškesni varikliai, pažangiausios elektroninės sistemos, išplėstas vairuotojo pagalbininkų sąrašas, daugiau pramoginių funkcijų.
Audi Q7
Audi Q7
© Gamintojo nuotr.

Bene didžiausia naujiena ir konstruktorių pasididžiavimas – funkcionaliai pakeistas išorės dizainas, sumažinti kėbulo matmenys ir, svarbiausia – įspūdingai sumažėjęs automobilio svoris. Pritaikius naujausius lengvus lydinius ir sumontavus pažangiausios konstrukcijos mazgus, bendroji automobilio masė sumažėjo net 325 kilogramais.

Su 3.0 TDI varikliu, naujasis „Audi Q7“ svers 1995 kg (325 kg mažiau už pirmtaką) ir, gamintojų teigimu, bus lengviausias aukštos klasės SUV segmento automobilis. „Audi“ vyr. inžinierius Ulrichas Hackenbergas paaiškina, kad šį analogų neturintį svorio sumažinimą lėmė visiškai nauja važiuoklė ir kėbulo bei rėmo konstrukcija, kai kiekvienas elementas gaminamas iš tik jam parinkto, pagal inžinerinius parametrus suderinto lydinio. Svorio sumažėjimas yra toks, tarsi iš bagažinės iškrautume 7 maišus bulvių. Vien tik šis svorio sumažėjimas pats savaime užtikrina žymų degalų sąnaudų mažėjimą. Dar labiau mažinti sąnaudas padeda nauji pavaros mechanizmo inžineriniai sprendimai. Pasak U. Hackenbergo, benzininio „Audi Q7“ (TFSI) degalų sąnaudas pavyko sumažinti 28 proc., o dyzelinio (TDI) degalų sąnaudos sumenko 23 proc.

272 AG 3.0 TDI ir 333 AG TFSI varikliai pasižymės gera dinamika. Su jais šis didžiųjų SUV atstovas „Audi Q7“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja atitinkamai per 6,1 ir 6,3 sek., o dyzelinis V6 variklis žavi kuklesniu apetitu. 100 km kelio jis sunaudoja vidutiniškai 5,7 l degalų ir į aplinką išmeta tik 149 g CO2.

Šiek tiek vėliau bus pristatytas „Audi Q7 e‑tron quattro“. Tai bus pirmasis „Audi“ dyzelinis įkraunamas hibridas su „Quattro“ visų ratų pavara. Bendra dyzelinio ir variklių tandemo galia sieks 373 AG ir leis išvystyti iki 700 Nm. Pagal NEDC metodiką išmatuotos degalų sąnaudos siekia 1,7 l dyzelino 100 km kelio, važiuojant į aplinką patenka 50 g CO2/km. Važiuojant vien tik elektra, su pilna akumuliatoriaus įkrova galima įveikti iki 56 km kelio.

Vairuoti padės daugybė išmaniųjų pagalbininkų, tarp kurių – adaptyvinis tempomatas ir neseniai išrastas važiavimo spūstyse pagalbininkas. Nuobodžiauti neleis naujos kartos MMI informacinė-pramoginė sistema, galinti jutikliniu ekranu nesudėtingai valdyti daugelį automobilio funkcijų bei visą arsenalą informacinių ir pramoginių galimybių. Prieigą prie interneto užtikrina „Audi connect“ ryšio įranga ir užsakomos paslaugos. Populiariausių modelių išmaniųjų telefonų ir planšetų sąveiką su automobilio pramogų sistemomis užtikrina suderinamumas su neseniai įdiegtais „Google Android Auto“ ir „Apple CarPlay“ standartais. „Audi Q7“ bus pirmasis automobilio modelis pasaulyje, kuriame galima suderinti šias sistemas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Škoda“ automobilių šeimą papildys pirmuoju kompanijos elektriniu visureigiu „Enyaq“

„Škoda“, „Volkswagen“ priklausanti dukterinė automobilių gamintoja, paskelbė apie savo...

„Volkswagen“ kuria naują įkrovos stotelę: galės stovėti bet kur, įkraudinės ypač didele galia

Kuo toliau, tuo dažniau išgirsite skundų, kad elektromobilių įkrovimo stotelių jūsų mieste...

Ateityje važinėsime ne elektromobiliais – kinai sukūrė efektyvų vandenilio generatorių (3)

Ateitis priklauso švariai energetikai. Vėjo, saulės ir vandens energetikos parkai kartu su...

Įvertino, kokius automobilius lietuviai perka šiemet: kas šeštas taršos mokesčio išvengtų (58)

Pasigirdusi žinia, kad vienkartinis registracijos mokestis virs kasmetiniu taršos mokesčiu ,...

„Mazda“ ir „Mitsubishi“ persikėlė į naujus namus Vilniuje (1)

Du šimtamečiai Japonijos automobilių prekės ženklai – „ Mazda “ ir „ Mitsubishi “ –...

Top naujienos

Vaiko teisės papasakojo apie vizitą Zuokų namuose: stengsimės padėti šeimai (12)

Trečiadienį žiniasklaidą pasiekė žinia, kad su buvusiu sostinės meru Artūru Zuoku...

Po skandalingos pareigūno replikos galimai išžagintai merginai prabilo ekspertai: problema kur kas rimtesnė (222)

Po to, kai vienas policijos pareigūnas savo instagramo paskyroje apkaltino Vilniaus naktiniame klube...

Lietuvos sergamumo rodiklis – didžiausias Europoje, o prognozuoja dar blogesnį scenarijų: pataria saugotis jau dabar (54)

Žmonėms, galvojantiems, kad žiemą visiškai saugu vaikščioti miške, nes erkės nėra aktyvios,...

Kėdainiuose pacientė sužalojo gydytoją: puolė muštis ir rovė plaukus (47)

Kėdainių pirminės sveikatos priežiūros centre – neeilinis įvykis. Medikais ir gydymu...

Turkija ir Sirija – ant karo slenksčio: padariniai gali būti pražūtingi (119)

Po beveik dešimtmetį trukusių vidinių neramumų ir „karų svetimomis rankomis“ Sirijos krizė...

Dvi savaites kruiziniame laive įstrigę keliautojai: buvo nuostabu (17)

Po beveik dviejų savaičių plaukiojimo kruizinio laivo „MS Westerdam“ keleiviai papasakojo, ką...

Prasideda nuožmi kova dėl ES biudžeto: valstybės pasidalino į dvi stovyklas, galima baigtis – fiasko (77)

Europos Sąjungos ( ES ) lyderiams, šią savaitę keliaujantiems į Briuselį svarstyti ilgalaikio...

Teismas patvirtino beveik 1 mln. eurų baudą „Kesko Senukai Latvia“

Rygos Regioninis administracinis teismas patvirtino Latvijos Konkurencijos tarybos išvadas dėl...

Zuokas pateikė savo įvykių versiją: Agnė policijos pareigūnus vakar kvietė kelis kartus (340)

Buvęs sostinės meras Artūras Zuokas Delfi atskleidė daugiau policijos pareigūnų apsilankymo...

Feisbuke pasklidus provokuojančiai reklamai įmonė teisinasi, kad ji pasklido netyčia (6)

Trečiadienį socialiniuose tinkluose pasklidusi provokuojanti „Geri lęšiai .LT“ reklama dar...

|Maža didelių žinių kaina