aA
Frankfurto Tarptautinėje automobilių parodoje „Audi Sport“ padalinys pristatė naują „Audi RS7 Sportback“. Penkiavietis automobilis yra dar galingesnis, bet taupesnis, mat turi hibridinę sistemą (MHEV). V8 motoras apginkluotas dviguba turbina: 4 l darbinio tūrio TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą, sakoma pranešime žiniasklaidai.
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas naujas "Audi RS7"
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas naujas "Audi RS7"
© Gamintojo archyvas

Itin platus modelio kėbulas – visai ne optinė iliuzija: ties priekiniu sparnu jo plotis siekia 1950 mm, apie 40 mm daugiau nei „Audi A7 Sportback“ versijoje. Beje, automobilio ilgis – 5009 mm.

V8 galia po kapotu

Audi RS 7 Sportback“ įkinkytas 4 l darbinio tūrio TFSI variklis išvysto 441 kW (600 AG) ir 800 Nm sukimo momentą esant nuo 2050 iki 4500 sūkių per minutę. Modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sekundės. Didžiausias automobilio greitis elektroniniu būdu apribotas iki 250 km/val., tačiau su „Dynamic Plus“ paketu jį galima padidinti iki 305 km/val.

Dėl 48 voltų hibridinės sistemos (MHEV) automobilis yra ne tik galingas, bet ir efektyvus: ši technologija leidžia sumažinti degalų sąnaudas iki 0,8 litro šimtui kilometrų.

Keturių litrų variklis automobiliui suteikia ir V8 būdingą gaudesį, kurį galima reguliuoti su „Audi drive select“, o pasirenkamas RS sportinis duslintuvas su juoda apdaila gali dar labiau išryškinti variklio garsą. Pasirinkus RS1 ir RS2 režimą galima pačiam nuspręsti, koks garsas – sportiškas ar subalansuotas – labiau glosto ausis.

Automobilyje naudojama standartinė aštuonių pavarų „Tiptronic“ pavarų dėžė yra pritaikyta specialiai šiam automobiliui ir jo keturių varančiųjų ratų sistemai. Galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma 40:60 santykiu per mechaninį centrinį diferencialą.

Standartinėje įrangoje – adaptyvi pneumatinė pakaba, pritaikyta specialiai šiam modeliui. Ji ir leidžia „RS7 Sportback“ išvystyti maksimalų 305 km/val. greitį. Sportinėje versijoje galima rinktis iš trijų režimų, taip pat į pakabos sistemą įeina automatinė aukščio valdymo sistema. Standartiniu režimu „RS 7 Sportback“ kėbulas yra 20 mm žemiau nei „Audi A7 Sportback“ su standartine pakaba. Važiuojant didesniu nei 120 km/val. greičiu jis nusileidžia dar 10 mm, o aktyvavus pakėlimo režimą kėbulas gali pasistiebti 20 mm.

Į bazinį paketą įeina „Progressive steering“ vairavimo sistema, taip pat sportiškąjį kelionių automobilį galima užsisakyti su dinaminiu visų varančiųjų ratų valdymu.

„Audi drive select“ vairuotojui leidžia nustatyti „RS7 Sportback“ charakterį, pasirinkus vieną iš šešių profilių: komforto, automatinį, dinamiškąjį, efektyvųjį ir pagal individualius poreikius pritaikomus RS1 bei RS2. Juos galima keisti kelionės metu, paspaudus ant vairo esantį „RS mode“ mygtuką. Pasirinkę RS2, vairuotojai vienu mygtuko paspaudimu gali perjungti Elektroninę stabilumo kontrolę (ESC) į sportinį režimą.

Frankfurto automobilių parodoje pristatytas naujas "Audi RS7"
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas naujas "Audi RS7"
© Gamintojo archyvas

Naujieji „RS7 Sportback“ komplektuojami su 21 colio aliuminio lydinio ratlankiais ir 275/35 padangomis, taip pat „Audi Sport“ siūlo užsisakyti 22 colių ratlankius. RS stabdžių sistemos slankmačiai su iš vidaus aušinamais, perforuotais diskais (420 mm priekyje, 370 mm gale) standartiškai dažomi juoda spalva, bet galima užsisakyti ir raudonus.

„Audi“ virtualaus prietaisų skydelio ekranuose rodoma visa aktuali informacija: padangų slėgis, sukimo momentas, galia, degalų temperatūra, įpurškimo slėgis, įveiktų ratų laikas, pagreitėjimas ir patiriamos G jėgos.

Į bazinę versiją įeina sportinės RS sėdynės su juodųjų perlų „Nappa“ odos apmušalais, rombų raštu ir RS ženklinimu, tuo metu pageidaujantys dar sportiškesnės išvaizdos gali rinktis RS sportines sėdynes su „Valcona“ odos apmušalais, korio raštu ir RS ženklinimu. Kadangi sėdynės perforuotos, jose pirmąkart veikia vėdinimo sistema.

„Audi Sport“ pirmą kartą siūlo penkių durų „Gran Turismo“ su trimis sėdimomis vietomis gale, tiesa, vis dar galima rinktis ir sportiškesnį keturvietį modelį su dviem sėdimomis vietomis gale.

Prekybos salonuose šis modelis pasirodys jau šių metų gale.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
4.6667

„Renault“ pristatė naują modelį – hibridinį visureigį „Arkana“ (1)

2021 metais Europos rinkoje pasirodys naujasis „ Renault Arkana“. Atletiškas bei dinamiškas...

Draudikai fiksuoja didžiausią pakaitinių automobilių poreikį per pusantrų metų (5)

Įvykus avarijai ir užpildžius eismo įvykio deklaraciją dažnam vairuotojui atrodo, kad problemos...

Palangoje pristatyti naujos kartos BMW 4 modeliai (3)

Pirmomis vasaros dienomis pristatytas naujasis „ BMW 4 Coupe“ jau atvyko į Lietuvą....

Specialistai paneigė mitą, jog seni automobiliai yra patikimesni (10)

Rinkdamasis naują automobilį pirkėjas susiduria su daugybe klausimų, į kuriuos tenka atsakyti,...

Lietuviai nori elektromobilių – per ateinantį dešimtmetį žada įsigyti kas antras (4)

Lietuviai yra didžiausi elektromobilių entuziastai Baltijos valstybėse , o maždaug pusė (46...

Top naujienos

Rinkimų kampanija kaista: tokį priemonių arsenalą prieš tai buvo panaudojęs nebent Paksas

Iki Seimo rinkimų liko ne pilnas mėnuo. Kol vieni bando pavergti rinkėjų širdis sulipę į...

Situacija kaista: Armėnija skelbia karinę padėtį ir karinę mobilizaciją (225)

Armėnų separatistų kontroliuojamas nuo Azerbaidžano atsiskyręs Kalnų Karabacho regionas...

Šiame Vilniaus mikrorajone būstų kainos vienos žemiausių, tačiau vietos ateitis – neaiški (63)

Vienas jauniausių Vilniuje sovietmečio mikrorajonų – Justiniškės . Nors šis miegamasis...

Kainų manipuliacija internete: kodėl vienas pirkėjas už tą pačią prekę gali mokėti gerokai daugiau nei kitas? (29)

Danijoje startuolį įkūręs lietuvis Paulius Vėgėlė tikina, kad daugelis el. parduotuvių...

Psichologė – apie moterų nenorą tuoktis ir senmerges: sovietmečiu geriau būdavo vyras alkoholikas traktoristas, nei jokio vyro

Tarpukariu senmerge buvo laikoma žemo ekonominio statuso mergina, kurios tėvai nesugebėjo...

Nustatyta 90 naujų koronaviruso atvejų ir dar 2 mirtys: židinių sąrašas auga kaip ant mielių abi mirtys - Kauno apskrityje (299)

Per praėjusią parą Lietuvoje nustatyta 90 naujų koronaviruso atvejų, bendras susirgimų skaičius...

Buvęs Lukašenkos viešųjų ryšių vadovas: Europai labai pasisekė (257)

Kai 1994 metais sėkminga Aliaksandro Lukašenkos prezidento rinkimų kampanija pasiekė antrąjį...

Pirmieji kaunietės Gretos vėžio simptomai buvo labai netikėti: dėl jų kaltino pervargimą (22)

Itin dideli nugaros skausmai, kurie plito į visą kūną, kojas ir rankas – tokie pirmieji...

Kandidatės į Seimą laiškas rinkėjams pribloškė: tekste paliko 13 gramatinių klaidų (127)

Kas skaito, rašo, duonos neprašo – skelbia lietuvių liaudies išmintis. Tačiau Seimo nario...

Ekspertas apie mitais apraizgytą 5G ryšį: jei tai būtų tiesa, jau būtume grįžę į pirmykštę Lietuvą (30)

Medžių bei miškų išsaugojimas lietuviams yra jautri tema, tad nenuostabu, kad ji pateko ir į...

|Maža didelių žinių kaina