Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi Q3“ tapo žymiai erdvesnis. 4,48 m ilgio, 1,85 m pločio, 1,58 m aukščio automobilio atstumas tarp ašių padidėjo 77 mm. Gamintojo teigimu, tai užtikrina daugiau erdvės salone.

Antros eilės sėdynių atlošus galima nulenkti 40:20:40 dalimis, o sėdynes pastumti ar atitraukti 150 mm.

Į bagažinę telpa nuo 530 iki 1525 l, jos dugną galima sumontuoti trijuose skirtinguose aukščiuose. Papildomai, skelbia „Audi“, galima sumontuoti elektra valdomas ir kojos judesiu atidaromas bagažinės durelės.

Standartinės įrangos modeliai turi 10,25 colių įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį, kuriame informacija nustatoma ant vairo esančiais valdikliais.

„Audi Q3“ multimedijos sistema turi tokias pačias dideles galimybes kaip ir didesni šio gamintojo modeliai. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir į juos atsižvelgia, kai parenkamas maršrutas. „Audi connect“ teikia informaciją apie eismo sąlygas realiuoju laiku, padeda rasti stovėjimo vietas, degalines ir lankytinas vietas.

Taip pat iš kitų „Audi“ automobilių gaunama informacija perspėja apie galimus pavojus, greičio apribojimus, nurodo laisvas stovėjimo vietas gatvėse.

Vairuotojo pagalbinės sistemos

Miesto visureigyje papildomai diegiama adaptyvi pastovaus greičio palaikymo palaikymo sistema, turinti važiavimo spūstyse ir juostos palaikymo pagalbą. Lengvesnį manevravimą užtikrina keturios 360 laipsnių aplinkinio vaizdo kameros, kurių vaizdas aplink automobilį rodomas dideliame multimedijos sistemos ekrane.

Automobilio statymą ir išvažiavimą iš stovėjimo vietos palengvinanti sistema vairuotojui leidžia tik perjungti pavaras ir stabdyti.

Išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas apie iš šono atvažiuojantį automobilį – aplinką stebintys radarai taip pat perspėja ir apie nematomoje zonoje ar greitai iš galo atvažiuojančius automobilius, o apie pavojų įspėja šoniniuose veidrodėliuose esantys LED signalai.

Kelyje ir bekelėje: varikliai ir pakaba

Prekybos pradžioje naujasis „Audi Q3“ bus galimas su keturiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu, kurių galia siekia nuo 110 kW (150 AG) iki 169 kW (230 AG). Visi jie yra tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliai su turbinomis ir komplektuojami su mechanine šešių greičių arba automatine septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže bei priekinių arba visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara.

Naudodamas „Audi drive select“, vairuotojas gali pasirinkti šešis skirtingus važiavimo režimus. Ši sistema taip pat nustato ir pasirenkamos reguliuojamos pakabos standumą, pritaikytą kiekvienam važiavimo režimui.

Galima rinktis ir sportišką pakabą, kuri yra standartinė „S line“ įrangos dalis: sumontuotos standesnės spyruoklės ir progresyvi vairo sistema naujajam „Audi Q3“ suteikia dar tikslesnį valdymą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)