Tvarumas yra kertinis „Audi“ korporatyvinės strategijos ramstis. Tai apima tiek technologijas, tiek ir gamybos metodus – vadovaujantis šia strategija pirmą kartą naujo ketvirtos kartos „Audi A3“ gamyboje buvo panaudoti iš antrinių žaliavų pagaminti sėdynių apmušalai. Net 89 proc. jų gamybai naudoto audinio yra iš perdirbtų plastikinių butelių, kurie kruopštaus proceso metu buvo paversti verpalais. Iš jų pagamintas audinys pasižymi tokia pačia aukšta išvaizdos ir savybių kokybe kaip ir tradiciniai medžiaginiai apmušalai.

Seną paverčiant nauju

Butelis pradingsta taros surinkimo aparate, o jį grąžinęs pirkėjas atgauna užstatą. Tačiau kas vyksta toliau? Kai surinkta tara pristatoma į perdirbimo gamyklas, ji rūšiuojama pagal spalvas, dydį ir kokybę. Tada smulkintuvai butelius sutrina į mažus gabalėlius, kurie yra išplaunami, išdžiovinami ir išlydomi. Iš šios masės purkštukai suformuoja vientisas plastiko gijas. Joms išdžiuvus, mašina jas susmulkina į mažus gabalėlius. Taip gaunamos granulės, iš kurių spaudžiamos gijos vyniojamos ant ričių ir naudojamos audinių gamybai.

Viename „A3“ – daugiau kaip 100 plastiko butelių

Vienos sėdėjimo sistemos apmušalams yra panaudojama iki 45 vienetų 1,5 litro talpos plastiko butelių. Be to, dar 62 plastiko buteliai perdirbami naujo „Audi A3“ grindų uždangalui. Taip pat ir kitiems salono elementams, tokiems kaip izoliacinės medžiagos ir sandarikliai, bagažinės šonų apdaila, bagažinės dugnui ir kilimėliams yra naudojamos antrinės žaliavos. Tad tikslas aiškus – artėjančiais metais perdirbamų medžiagų dalis „Audi“ gamoje sparčiai didės, o Premium markės gamintojas ir toliau savo pirkėjams siūlys jiems įprastus aukščiasios kokybės gaminius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)