aA
Yra žmonių, kuriems vis negana galios, kad ir kokiu jėgų antplūdžiu trykštų automobilis. Jie ką tik įsigytą įprasto asortimento automobilį ar net padidintos galios modifikaciją tuoj pat varo į specializuotą tiuningo ateljė, kad forsuotų variklį ir išspaustų dar keletą papildomų „arklių“.
"Audi RS 6 Avant performance"
© Gamintojo nuotr.

Siekdami patenkinti viršplaninės galios poreikį turinčių vairuotojų lūkesčius, „Audi“ gamintojai skelbiasi sukūrę išskirtinę padidintos galios forsuotų automobilių šeimyną, kurios atstovų modelio žyma papildyta „performance“ indeksu. Šiuo metu į rinką išleidžiami du šios šeimynos atstovai: „Audi RS 6 Avant performance“ universalas ir „Audi RS 7 Sportback performance“ penkiaduris kupė.

Abu modelius varo iki 750 Nm sukimo momentą išvystantis ir 3,7 sek. iki 100 km/val. įsibėgėjimą užtikrinantis 445 kW (605 AG) galios V8 biturbo 4.0 TFSI benzininis variklis, kurį bendrovė paprastai montuoja į superautomobilių klasės atstovus.

Nors iš tokių parametrų variklio sunku tikėtis kuklių degalų sąnaudų ir aplinkos taršos, jį konstravę „Audi“ inžinieriai tikina pritaikę visus aukštą energinį efektyvumą užtikrinančius sprendimus. Todėl šis variklis, priklausomai nuo pasirinkto kėbulo, 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja atitinkamai 9,6 ir 9,5 litro benzino ir į aplinką išmeta atitinkamai 223 ir 221 g CO2 vienam kilometrui kelio. Tai vieni geriausių rodiklių šioje klasėje.

Naujieji „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ ne veltui įgijo papildomą indeksą. Įjungus trumpalaikį forsažo režimą, variklio sukimo momentas padidėja iki 750 Nm. Dėl to abu naujosios šeimynos atstovai 100 km/val. greitį pasiekia per 3,7 sek., t.y., 0,2 sek. greičiau, nei įprasti RS modeliai. O iš vietos 200 km/val. greitį automobilis pasiekia jau po 12,1 sek, arba 1,4 sek. trumpiau, nei įprasti RS modeliai.

Maksimalus greitis – 250 km/val., tačiau, užsisakius papildomą dinaminį paketą, automobilis gali lėkti ir 305 km/val. greičiu.

Išskirtinius energinio efektyvumo rodiklius užtikrina išmanūs variklio valdymo algoritmai ir ypač galingų automobilių segmente retai diegiama COD automatinio cilindrų atjungimo sistema, kurios dėka esant nedidelėms apkrovoms veikia tik 4 cilindrai iš 8.

Variklio judesį paskirsto specialiai šiems modeliams modifikuota standartinė „Audi tiptronic“ 8 laipsnių pavarų dėžė.

Pavaros perjungiamos įprasta svirtimi arba šalia oda aptraukto sportinio daugiafunkcinio RS vairaračio esančiomis svirtelėmis. Įjungus rankinį pavarų perjungimo režimą, šiuo metu pasirinkta pavara ir apsukų diapazonai rodomi borto kompiuterio ekrane arba vairuotojo akių lygyje esančiame papildomame ekranėlyje.

Ratams judesį perduoda „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis, 40% variklio sukimo momento tenka priekiniams ir 60% – galiniams ratams. Sukibimą su keliu nuolat stebi ir esant reikalui suveikia selektyvinio judesio paskirstymo sistema, neleidžianti ratams praslysti. Papildomai važiuoklėje gali būti sumontuotas sportinis diferencialas.

Abejuose „Audi“ modeliuose yra adaptyvinė ratų pakaba su aktyviais reguliuojamo standumo amortizatoriais. Ji reguliuoja automobilio aukštį (greitai važiuojant yra galimybė pažeminti kėbulą 20 mm) ir amortizatorių standumą priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų (fiksuotas nustatymas) arba automatiškai, t.y., priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Papildomai galima sumontuoti padidinto sportiškumo „RS plus“ pakabą su DRC sistema.

Dar viena papildoma galimybė – adaptyvinis dinaminis vairo stiprintuvas, automatiškai parenkantis stiprinimo laipsnį priklausomai nuo vairavimo stiliaus ir eismo sąlygų.

Daugybė sportinių ir komforto funkcijų „pasiskolinta“ iš „Audi R8“ superautomobilio. Čia ir panašų valdymo priemonių rinkinį turintis daugiafunkcinis vairaratis, ir automobilio parametrų suderinimas vienu mygtuko paspaudimu, ir grynai lenktyninės borto kompiuterio funkcijos.

Abu naujieji „performance“ modeliai komplektuojami su 21 colio lengvo lydinio ratlankiais. „RS 6 Avant performance“ „apautas“ 285/30, o „RS 7 Sportback performance“ – 275/30 dydžio padangomis. Visi iš vidaus ventiliuojami stabdžių diskai yra svorį taupančios banguotos formos. Papildomai galima užsisakyti dar lengvesnius keraminius stabdžių diskus.

ECS elektroninio stabilumo pakete yra specialus sportinis režimas ir atjungimo lenktynėms funkcija.

Naujųjų „RS performance“ modelių išorė išsiskiria pakeistos formos bamperiu su didesnėmis oro įsiurbimo kiaurymėmis, masyviu galiniu bamperiu su difuzoriumi, korinės struktūros oro įsiurbimo kiaurymių grotelėmis ir pabrėžtinai akcentuotais slenksčių antdėklais.

Naujųjų „Audi RS 6 Avant performance“ ir „Audi RS 7 Sportback performance“ salono dekoratyviniai ir spalviniai sprendimai puikiai suderinti su kėbulo spalva. Įspūdingos odinės sportinės sėdynės papuoštos kontrastingų spalvų siūlėmis. Papildomai galima užsisakyti RS apdailos paketą.

Audi „RS 6 Avant performance“ Vokietijoje kainuos 117 tūkst. eurų, o „Audi RS 7 Sportback performance“ dar kiek daugiau – 121 tūkst. 700 eurų.

Tikimasi, kad į pardavimo salonus abu modeliai atriedės jau lapkričio pradžioje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (1)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (318)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (166)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Kaip automobilį renkasi šeimos: pirmiausia rūpi kaina, tada – saugumas (6)

„Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (223)

Atskridus į Kijevą įtarti tai, kad šalis kariauja, galima dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (20)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Įstrigusi auklėtinių pažanga Jasikevičiaus mintis sugrąžino į vasarą (51)

„Aš jau kartosiuosi“, – pats žurnalistus perspėjo Šarūnas Jasikevičius. Kauno...

Orai: nesušalkite, atkeliauja šlapdriba (5)

Po žiemiškos šeštadienio nakties kuklios 7 °C šilumos įdienojus sulauks tik pajūrio...

Sostinėje „eTransport“ automobilis aplamdė stovinčias mašinas ir apvirto (1)

Vėlų penktadienio vakarą, apie 23 val., Vilniuje, Mindaugo g. apvirto pavėžėjimo įmonės „...

Sunkiai suvokiamas atvejis: penkiametė tapo mama (70)

1939 metais Liną Mediną motina nuvežė į Peru esančio Pisko miesto ligoninę. Iš atokiame...

Apmaudus vakaras Kaune: pratęsimą išplėšęs „Žalgiris“ jame nesulaikė Pangoso ir krito prieš „Barcą“ (597)

Penktadienio vakarą kovos lauke Nemuno saloje susigrūmė dvi šlovingą istoriją turinčios...

Visi rodikliai – į vieną pusę: kodėl moterys Lietuvoje nebenori gimdyti (587)

Visame Vakarų pasaulyje moterys ryžtasi gimdyti vis vėliau. Ne išimtis ir Lietuva . Pernai...

Unikauskas rekomenduoja: valgykite šią košę kasdien – kilogramai tirps, sveikata gerės (138)

Ir žmonės, sergantys virškinimo trakto ligomis, ir moterys, norinčios numesti svorio, ir kareiviai...

Po žvėriško „bachūrų“ išpuolio Alytuje – dar daugiau detalių: kas iš tiesų įvyko kalėjime (118)

Laikinasis Alytaus pataisos namų direktorius neigia, kad kaliniai žiauriai sumušė ir perpjovė...