aA
Nuo šiol „Audi“ automobilis – atpažįstamas, bet visgi kitoks. Ilgus dešimtmečius pagrindine Audi dizaino vystymosi kryptimi buvo markės atpažįstamumo formavimas ir išsaugojimas, diegiant šiuolaikines dizaino tendencijas. Išugdžius tiesiog milžinišką atpažįstamumą, Audi dizaino strategija kardinaliai keičiasi.
Audi crosslane coupé koncepcija
© Gamintojo nuotr.

Tiesa, už dizainą atsakinga bendrovės vadovybė ir vyriausiasis dizaineris Wolfgangas Eggeris neigia atliekamų pakeitimų radikalumą tvirtindami, jog atėjo metas, kai prireikė „kažko naujo, tačiau nelaužant tradicijų“. Taigi, dizaino strategija bus ne keičiama, bet papildoma trimis naujomis kryptimis.

Pirmoji kryptis – technologijų integravimas į dizainą. Iki šiol automobilio dizainas buvo tarsi dėžutė, į kurią sudedamos ir paslepiamos technologijos. Nuo šiol pačios technologijos taps dizaino dalimi, t.y. kiekviena įdiegta nauja technologija atsispindės automobilio dizaine. Pavyzdžiui, jau šios kartos automobiliuose saikingai diegiami, o ateinančios kartos modeliuose įprastais taps lengvo lydinio kėbulo ir pagrindinių konstrukcijų elementai bus tik dalinai „slepiami“ po sparnais, skydais, dangalais ir pan. Taigi, tikėtina, kad ateities modeliai bus puošiami lengvo lydinio buferiais, slenksčiais, statramsčiais ir pan., o neapdoroto lydinio spalva bus harmoningai įkomponuojama į bendrą kėbulo spalvinį sprendimą.

Antroji kryptis – glaudesnė išorės ir salono dermė. Iki šiol automobilio išorė ir salonas dažnai buvo du skirtingi pasauliai, kurių suderinimas reikalaudavo didelių dizainerių pastangų ir net papildomos jungiamosios grandies, kaip kad „kėbulo stiliaus“ salono puošybos elementai. Nuo šiol „Audi“ savo automobilių salonuose stengsis diegti minimalistinį stilių, kur variklio gaubtas tarsi savaime įlenda į saloną ir tampa vos ne prietaisų skydelio dalimi. Taip pat bus siekiama mažinti valdymo priemonių skaičių, išgryninant vairuotojo darbo vietą ir leidžiant jam visus pojūčius sukoncentruoti tik į kelią, o visas emocijas patirti būtent iš važiavimo.

Trečioji kryptis – didesnis modelių šeimynų atskyrimas dizaino prasme. Pastarųjų kelių kartų modelių dizainas buvo kuriamas prabangiojo „Audi Q“ pagrindu ir pagal poreikius perteikiamas kitiems modeliams.

Būtent iš masyvių visureigių visos modelių šeimynos – A, R, ir ta pati Q „paveldėjo“ suapvalintą masyvią išvaizdą, jau legendinėmis tapusias vienalytes „Single frame“ stiliaus groteles ir pan. Nuo šiol kiekviena modelių šeimyna turės daugiau unikalių bruožų, o markės atpažįstamumas bus formuojamas iš bendrųjų dizaino elementų.

Norėdama įgyvendinti visus šiuos tikslus „Audi“ bendrovė Miunchene atidarė naują dizaino studiją.

Tai veikiau ne studija, o vadinamoji „idėjų kalvė“, kurioje sugeneruoti sprendimai galutiniam įdėjų įgyvendinimui į Ingolštate esančią centrinę dizaino studiją.

Miuncheno studija įsikūrė senose automobilių dirbtuvėse, taip išsaugodama automobilių kūrybos tęstinumą.

Pirmuosius naujosios Audi dizaino koncepcijos rezultatus plačioji visuomenė galėjo išvysti Paryžiaus autosalone, kur buvo parodytas koncepcinis padidinto pravažumo kupė nudengiamu stogu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Snygis baigėsi, vairuotojų problemos ne – automobiliu geriau niekur nevažiuoti (166)

Vilniaus vairuotojams prieššventinė savaitė, panašu, taps rimtu išbandymu nervams. Antradienį...

Seimas pasakė „ne“ privalomiems alkoblokams nuomojamuose automobiliuose (4)

Seimas antradienį nepritarė siūlymui nuomojamuose automobiliuose privalomai įrengti vadinamuosius...

ES nurodė – naujų automobilių tarša turės mažėti daugiau nei trečdaliu

Nauji automobiliai Europos Sąjungoje 2030 metais anglies dioksido į aplinką galės išmesti 37,5...

Kas parodo, kad žieminės padangos tiks lietuviškiems keliams (7)

Vairuotojus užklupusi žiema geriausiai parodo, kurie automobiliai yra „apauti“ kokybiškomis...

Kaunas siūlo įteisinti policijos ir vairuotojų išpeiktą naujovišką gatvių ženklinimą (172)

Kauno gatvėse išpiešti rombai sukėlė tikrą diskusijų audrą – vieni palaikė Kauno...

Top naujienos

Įkalintas vilnietis prabilo apie protu sunkiai suvokiamą patirtį: buvau verčiamas miegoti su pareigūnėmis (14)

Ar gali būti, kad kalėjimų sistemos pareigūnai, siekdami sukompromituoti įkalinimo įstaigose...

Rusijos dujotiekį „Nord Stream 2“ peikianti Lietuva pati atveria duris jo rėmėjams (3)

Svarbius energetikos projektus Lietuvoje vykdanti Suomijos „ Fortum “, netiesiogiai prisideda prie...

Pokyčiai pasaulyje grasina suvalgyti kone visus norvegų sukauptus pinigus Gerovės fonde (3)

Jei pasaulis imtųsi entuziastingiau kovoti su iškastiniu kuru, Norvegijai tai kainuotų daugiau nei...

Ekspertai: kai kurie mokesčių pakeitimai verčia gūžčioti pečiais, bet statistikoje aplenksime estus (156)

Valstybės biudžetą priėmusi valdžia žada, kad 2019–ieji bus dosnūs visiems dirbantiesiems,...

Sulaikytas buvęs prosovietinės organizacijos „Jedinstvo“ lyderis Ivanovas papildyta (555)

Vilniuje antradienį sulaikytas Rusijos pilietis Valerijus Ivanovas, BNS patvirtino Generalinės...

Keista tiesa apie Johno Travoltos ir jo žmonos santuoką: ilgai slėptos detalės, išvydusios dienos šviesą

Aktoriai Johnas Travolta ir Kelly Preston artimai draugavo su ne viena garsenybe, tačiau tikros...

Už butus viename lankomiausių Europos miestų – juokingos sumos: juos šluoja už grašius (197)

Dabar skelbimų portaluose gausu ne tik nekilnojamojo turto pasiūlymų Lietuvoje, bet ir užsienyje....

Orai bus nenuobodūs (8)

Didžioji sniego banga iš Lietuvos jau pasitraukė. Trečiadienio dieną orai išliks debesuoti,...

Ultimatumas Lietuvai: nesusipratimų virtinė ir keistos pasekmės sugriovė seną mitą (521)

Šimtmečius gyveno kaip vyras su žmona. Buvo visko – ir barnių, ir susitaikymų. Tačiau staiga...

Stambule – emocijų pliūpsnis: Zavacką raminę teisėjai ir audringas Maksvyčio moralas rūbinėje specialiai DELFI iš Stambulo (5)

„Šansų buvo, o jais nepasinaudojome“, – apmaudo po rungtynių Stambule neslėpė...