Nuo šiol „Audi“ automobilis – atpažįstamas, bet visgi kitoks. Ilgus dešimtmečius pagrindine Audi dizaino vystymosi kryptimi buvo markės atpažįstamumo formavimas ir išsaugojimas, diegiant šiuolaikines dizaino tendencijas. Išugdžius tiesiog milžinišką atpažįstamumą, Audi dizaino strategija kardinaliai keičiasi.
Audi crosslane coupé koncepcija
© Gamintojo nuotr.

Tiesa, už dizainą atsakinga bendrovės vadovybė ir vyriausiasis dizaineris Wolfgangas Eggeris neigia atliekamų pakeitimų radikalumą tvirtindami, jog atėjo metas, kai prireikė „kažko naujo, tačiau nelaužant tradicijų“. Taigi, dizaino strategija bus ne keičiama, bet papildoma trimis naujomis kryptimis.

Pirmoji kryptis – technologijų integravimas į dizainą. Iki šiol automobilio dizainas buvo tarsi dėžutė, į kurią sudedamos ir paslepiamos technologijos. Nuo šiol pačios technologijos taps dizaino dalimi, t.y. kiekviena įdiegta nauja technologija atsispindės automobilio dizaine. Pavyzdžiui, jau šios kartos automobiliuose saikingai diegiami, o ateinančios kartos modeliuose įprastais taps lengvo lydinio kėbulo ir pagrindinių konstrukcijų elementai bus tik dalinai „slepiami“ po sparnais, skydais, dangalais ir pan. Taigi, tikėtina, kad ateities modeliai bus puošiami lengvo lydinio buferiais, slenksčiais, statramsčiais ir pan., o neapdoroto lydinio spalva bus harmoningai įkomponuojama į bendrą kėbulo spalvinį sprendimą.

Antroji kryptis – glaudesnė išorės ir salono dermė. Iki šiol automobilio išorė ir salonas dažnai buvo du skirtingi pasauliai, kurių suderinimas reikalaudavo didelių dizainerių pastangų ir net papildomos jungiamosios grandies, kaip kad „kėbulo stiliaus“ salono puošybos elementai. Nuo šiol „Audi“ savo automobilių salonuose stengsis diegti minimalistinį stilių, kur variklio gaubtas tarsi savaime įlenda į saloną ir tampa vos ne prietaisų skydelio dalimi. Taip pat bus siekiama mažinti valdymo priemonių skaičių, išgryninant vairuotojo darbo vietą ir leidžiant jam visus pojūčius sukoncentruoti tik į kelią, o visas emocijas patirti būtent iš važiavimo.

Trečioji kryptis – didesnis modelių šeimynų atskyrimas dizaino prasme. Pastarųjų kelių kartų modelių dizainas buvo kuriamas prabangiojo „Audi Q“ pagrindu ir pagal poreikius perteikiamas kitiems modeliams.

Būtent iš masyvių visureigių visos modelių šeimynos – A, R, ir ta pati Q „paveldėjo“ suapvalintą masyvią išvaizdą, jau legendinėmis tapusias vienalytes „Single frame“ stiliaus groteles ir pan. Nuo šiol kiekviena modelių šeimyna turės daugiau unikalių bruožų, o markės atpažįstamumas bus formuojamas iš bendrųjų dizaino elementų.

Norėdama įgyvendinti visus šiuos tikslus „Audi“ bendrovė Miunchene atidarė naują dizaino studiją.

Tai veikiau ne studija, o vadinamoji „idėjų kalvė“, kurioje sugeneruoti sprendimai galutiniam įdėjų įgyvendinimui į Ingolštate esančią centrinę dizaino studiją.

Miuncheno studija įsikūrė senose automobilių dirbtuvėse, taip išsaugodama automobilių kūrybos tęstinumą.

Pirmuosius naujosios Audi dizaino koncepcijos rezultatus plačioji visuomenė galėjo išvysti Paryžiaus autosalone, kur buvo parodytas koncepcinis padidinto pravažumo kupė nudengiamu stogu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Atgaivintas 8 serijos BMW – su 530 AG varikliu (13)

„ BMW 8 Series Coupe“ modelio pristatymas verčia naują puslapį automobilių gamintojo...

Bramas Schotas laikinai perima „Audi“ vadovo pareigas po Ruperto Stadlerio sulaikymo (2)

Bramas Schotas, „ Audi “ pardavimų bei rinkodaros vadovas, laikinai perims Vokietijos prabangių...

Vokietijoje areštuotas „Audi“ vadovas (27)

Vokietijoje tirianti vadinamąjį „ dyzelgeito “ skandalą, paaiškėjus tam tikroms aplinkybėms,...

„Volvo“ automobilių gamyboje naudos 25 proc. perdirbto plastiko (1)

Mažiausiai 25 proc. plastiko, naudojamo naujuose „Volvo“ automobilių modeliuose nuo 2025 metų,...

Netikėtas pasiūlymas „dyzelių“ Europoje kritikams atskriejo iš JAV (142)

Dalį verslo Europoje prancūzams su džiaugsmu pardavusi bendrovė „ General Motors “ visų...

Top naujienos

Nuomos aferoms pabaigos nematyti: agentūrai sumokėjo, bet buto negavo (18)

Nors apie Klaipėdoje veikiančią agentūrą „Butų nuoma“ blogi atsiliepimai sklando apie...

Transliuotos išgertuvės Kybartuose atskleidė baisią situaciją: neskubėkime teisti kalinių (139)

Savaitgalį iš Kybartų pataisos namų išgertuves gyvai transliavę vyrai toliau kursto aistras....

Kurtinaitį užjautęs Jovaiša davė skausmingą patarimą „Žalgiriui“ (50)

Kauno „Žalgiris“ užbaigė, kaip sako pats Šarūnas Jasikevičius , istorinį sezoną....

Nuo šiol pramogauti keliaus tik čia: merginos ir pigios pramogos papirko lietuvio širdį (12)

Dvi savaitgalio dienos Berlyne yra tai, ką šią vasarą privalo išbandyti kiekvienas lietuvis....

Gyvai / Antrasis šeimininkų išbandymas: Rusija – Egiptas startinėje sudėtyje – Mohamedas Salah (42)

Pasaulio futbolo čempionate antradienį vakare prasideda antrojo turo rungtynės ir pirmose jų...

VU rektorius: docento darbo užmokestis jau prilygsta vairuotojo algai (75)

Tyrėjai moksliniams tyrimams gali skirti vos pusę savo darbo laiko. Kita 40-50 proc. laiko dalis...

Esate neprofesionalusis investuotojas? Žinokite 5 svarbiausius dalykus (4)

Suteikti profesionalią konsultaciją, aiškiai informuoti apie investicinio produkto rizikas ir...

Staigiai sureagavęs vilnietis ežere išgelbėjo vasaroti atvykusią emigrantų šeimą (15)

Birželio 18 d. vakarą, 20.32 val., Bendrajame pagalbos centre (BPC) skubios pagalbos telefono...

JAV ketina trauktis iš Jungtinių Tautų Žmogaus teisių tarybos (31)

Jungtinės Valstijos antradienį ketina paskelbti apie pasitraukimą iš Jungtinių Tautų Žmogaus...

Prognozuoja smarkų Prancūzijos ekonomikos lėtėjimą (5)

Prancūzijos bendrojo vidaus produkto ( BVP ) augimas 2018 metais sulėtės nuo 2,3 iki 1,7 proc.,...