Šiai sukakčiai paminėti „Audi“ pagamino ribotos serijos jubiliejinį „RS 4 Avant Nogaro selection“ modelį, pasižymintį nežabota galia ir legendinį pirmtaką atkartojančiais dizaino elementais ir spalvų deriniais. Vieni svarbiausių akcentų – išskirtinės mėlynos „Nogaro“ spalvos kėbulas, mėlynos ir juodos spalvų derinio salono apmušalas, didelės oro įsiurbimo angos ir masyvūs išmetimo vamzdžiai.

Skambus „Nogaro“ pavadinimas mėlynai kėbulo spalvai suteiktas įamžinant dvi legendinio lenktynininko Franko Biela pergales, 1993 metais iškovotas Prancūzijoje esančiame Nogaro žiede per tų metų Prancūzijos kėbulinių automobilių čempionatą („Touring Car Championship“).

Po variklio gaubtu sumontuoto jėgos agregato dangalą puošia žymenys „V8“ ir 4.2 FSI. Motoras išvysto 450 AG (esant 8250 aps./min.) ir iki 430 Nm sukimo momentą, išvystomą nuo 4000 aps./min. iki 6000 aps./min. diapazone. „Audi RS 4 Avant Nogaro selection“ nuo 0 iki 100 km/val.įsibėgėja per 4,7 sek. ir išvysto 280 km/val. maksimalų greitį.

Yra ir daugiau greičio rezervų, tačiau būtent ties šia riba suveikia greičio ribotuvai. Vidutinės degalų sąnaudos siekia 10,7 l benzino 100 km kelio, o į aplinką išmetama 249 g/km CO2.

Variklis suderintas su 7 laipsnių automatizuota „S tronic“ pavarų dėže ir DSG transmisija. Vairuotojas gali rinktis automatinį arba mechaninį pavarų perjungimo režimą. Pavaras galima perjungti tiek įprasta pavarų perjungimo svirtimi, tiek šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Pravažumą užtikrina ir ratams praslysti neleidžia nuolatinė visų ratų quattro pavara su savaime užsiblokuojančiu centriniu diferencialu.

Variklio sukimo momentas tarp priekinių ir galinių ratų paskirstomas santykiu 40:60. Taigi, važiuojant įprastu režimu prioritetas teikiamas galiniam tiltui. Esant reikalui, automatiškai arba rankiniu būdu galima pasirinkti 70:30 arba 15:85 santykius.

Pirmasis „Audi RS 4 Avant Nogaro selection“ pristatymas įvyks mėnesio pabaigoje prasidėsiančiame Ženevos autosalone, o netrukus po šios premjeros jis pasirodys ir rinkoje. Automobilio kaina bus nuo 87 300 eurų (301,4 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (48)