aA
Audi e-tron“ – pirmasis keturių žiedų gamintojo elektromobilis – siūlo visiškai naują patirtį: salone galima mėgautis įspūdingu trimačiu garsu ir naudotis pažangiomis technologijomis, tokiomis kaip pirmą kartą pasaulyje serijiniame automobilyje montuojamais virtualiais šoniniais veidrodėliais, rašoma gamintojų pranešime žiniasklaidai.
"Audi e-tron"
© Gamintojo archyvas

„Audi e-tron“ prototipo debiutas

Karališkajame Danijos teatre vyko neįprasta premjera. Ten, kur įprastai atlikėjai pasirodo žiūrovams, ryškių žibintų šviesoje pirmą kartą pristatytas elektrinis SUVAudi e-tron“ prototipas, tiksliau – jo salonas ir pažangiausios technologijos. Automobilis vis dar aptrauktas ypatinga maskuojama plėvele, o salonas pasižymi itin lengvomis ir grakščiomis linijomis, su sumaniais sprendimais – nuo pasirenkamos trimatės „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistemos iki virtualių šoninių veidrodėlių.

Ypatingas interjero dizainas ir virtualūs veidrodėliai

„Audi e-tron“ elektromobilio prietaisų skydelį tarsi scena juosia didelė arka su iškiliomis horizontaliomis linijomis, besitęsiančiomis nuo durelių iki durelių. Čia nepastebimai integruotas „Audi“ skaitmeninis prietaisų skydelio ekranas, kuris tarsi sklendžia erdvėje, taip pat sumontuoti pasirenkamos virtualių šoninių veidrodėlių sistemos ekranai.

Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas, užtikrinantis didesnį patogumą ir saugumą. Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti. MMI valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį.

Visose „Audi e-tron“ salono apdailos versijose itin kruopščiai suderinti sėdynių apmušalai, spalvos ir dekoratyviniai intarpai. Ar tai būtų rafinuota „Valcona“ oda, ar sportiškumą pabrėžiantis tamsus reljefinis aliuminis, elektrinio SUV salonas, kaip tikina gamintojai, atitinka aukščiausios klasės surinkimo ir medžiagų kokybės standartus.

Turėdamas didelį atstumą tarp ašių (2928 mm), „Audi e-tron“ prototipas pasižymi itin erdviu penkiaviečiu salonu ir talpiu krovinių skyriumi. Salono ilgis, atstumas virš galvos, taip pat erdvė kojoms antroje sėdynių eilėje yra vieni didžiausių SUV segmente, žada gamintojai. Taip pat visiškai lygios grindys gale, kur įprastuose automobiliuose yra tunelis, suteikia dar daugiau erdvės.

Važiuojant mieste „Audi“ elektromobilis skleidžia tik riedančių padangų ir švelnų elektros variklio garsą. Elektromobilio kėbulas turi padidintą garso izoliaciją, todėl net ir važiuojant dideliu greičiu vėjo keliamas triukšmas salone yra vos girdimas, teigiama pranešime.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes-Benz“ pasigyrė: naujajame GLE – dar nenaudotos technologijos

Naujasis visureigis „ Mercedes-Benz GLE“ yra turtingas naujovių. Tai – visiškai nauja...

Juknevičius atskleidė, kiek ir kokių patobulinimų prireikė Dakare aplamdytam bolidui (6)

Vasario 18 d. iš Peru grįžusiu automobiliu besidžiaugęs Antanas Juknevičius , bolido...

„Toyota“ bandys pranokti pati save: kurs naują sportinį automobilį (4)

„ Toyota Gazoo Racing“ vadovas ir pagrindinis „GR Supra“ inžinierius Tetsuya Tada...

Atšovė peikiantiems dyzelius: dabar benzininiai automobiliai teršia labiau (33)

Naujausi dyzeliniai „Mercedes“ , „Opel“ ir BMW modeliai praktiškai neišskiria azoto...

Prie Sendvario žiedo – eismo apribojimas (2)

Nuo pirmadienio ryto vairuotojams teko keisti įpročius Šilutės plente prie Sendvario žiedinės...

Top naujienos

Guoga apie sprendimą nebesitraukti iš politikos: gulėjau lovoje ir pajutau tuštumą (77)

Naujausias Antano Guogos statymas – Centro partija. Kur ir kodėl dingo pažadai trauktis iš...

Gyvai / Eurolygos išgyvenimo drama Tel Avive: „Maccabi“ – „Žalgiris“ (65)

Trečiadienį Izraelyje susitinka dvi komandos, bandančios išsaugoti paskutinę viltį patekti į...

Pasipiktino EV numeriu ne ant elektromobilio: gal „Regitra“ visiems tokius parduoda? (22)

Elektromobilių savininkai Lietuvoje turi kelias lengvatas, pavyzdžiui, gali važiuoti dalimi...

Arūnas Milašius. Žilagalviai – laikas kilti nuo sofos ir eiti dirbti, jūsų jau laukia (166)

Ką bekalbėtumėte, tačiau mūsų darbo rinka keičiasi ir keičiasi ton pusėn, apie kurią...

Sinoptikai turi pavasarinių naujienų: bus bent keli šiltesnio oro pliūpsniai karščio rekordus jau fiksuoja Šiaurės pusrutulyje esančios stotys (11)

Sinoptikai visame pasaulyje stebi pavasario įsitvirtinimą. Ne visose šalyse pavasario pradžia...

Atsakingas pareigas užimanti Vilma Drulienė: kas svarbiausia norint pasiekti bet kokį tikslą (11)

Kovo mėnesį „Litexpo“ vykusioje konferencijoje „Moters vizija“ savo pranešimą skaitė ir...

Rusija įtūžo Lenkijai nepakvietus Putino į Antrojo pasaulinio karo pradžios metines (203)

Rusija trečiadienį reiškė pasipiktinimą, kad Lenkija nepakvietė prezidento Vladimiro Putino...

5 stadijos, kurias įveikia vyras, kol pagaliau supranta sutikęs savo moterį (4)

Dauguma nieko rimto neplanuojančių vyrų sutinka savo vienintelę tada, kai mažiausiai to laukia....

Kodėl skirtingose šalyse naudojami skirtingi kištukiniai lizdai?

Jei daug keliaujate, tikrai esate susidūrę su problema, kuomet svečioje šalyje negalite naudotis...

Augant nerimui dėl „Brexit“ – žinia lietuviams emigrantams: į ambasadas siųs mobilias komandas (189)

Daugelis Lietuvos emigrantų gana neramiai stebi procesus, kurie šiuo metu vyksta britų parlamente.