„Audi e-tron“ prototipo debiutas

Karališkajame Danijos teatre vyko neįprasta premjera. Ten, kur įprastai atlikėjai pasirodo žiūrovams, ryškių žibintų šviesoje pirmą kartą pristatytas elektrinis SUVAudi e-tron“ prototipas, tiksliau – jo salonas ir pažangiausios technologijos. Automobilis vis dar aptrauktas ypatinga maskuojama plėvele, o salonas pasižymi itin lengvomis ir grakščiomis linijomis, su sumaniais sprendimais – nuo pasirenkamos trimatės „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistemos iki virtualių šoninių veidrodėlių.

Ypatingas interjero dizainas ir virtualūs veidrodėliai

„Audi e-tron“ elektromobilio prietaisų skydelį tarsi scena juosia didelė arka su iškiliomis horizontaliomis linijomis, besitęsiančiomis nuo durelių iki durelių. Čia nepastebimai integruotas „Audi“ skaitmeninis prietaisų skydelio ekranas, kuris tarsi sklendžia erdvėje, taip pat sumontuoti pasirenkamos virtualių šoninių veidrodėlių sistemos ekranai.

Pirmą kartą pasaulyje serijiniame modelyje debiutuojantys virtualūs šoniniai veidrodėliai yra ne tik itin pažangi technologija, bet ir praktiškas sprendimas, užtikrinantis didesnį patogumą ir saugumą. Vaizdas iš išorėje esančių mažų kamerų rodomas didelės raiškos 7 colių įstrižainės ekranuose, o vairuotojas gali pasirinkti norimą rodymo kampą, atvaizdą padidinti ar sumažinti. MMI valdymo sistemoje galima nustatyti tris skirtingus rodymo būdus – greitkelyje, posūkiuose ir statant automobilį.

Visose „Audi e-tron“ salono apdailos versijose itin kruopščiai suderinti sėdynių apmušalai, spalvos ir dekoratyviniai intarpai. Ar tai būtų rafinuota „Valcona“ oda, ar sportiškumą pabrėžiantis tamsus reljefinis aliuminis, elektrinio SUV salonas, kaip tikina gamintojai, atitinka aukščiausios klasės surinkimo ir medžiagų kokybės standartus.

Turėdamas didelį atstumą tarp ašių (2928 mm), „Audi e-tron“ prototipas pasižymi itin erdviu penkiaviečiu salonu ir talpiu krovinių skyriumi. Salono ilgis, atstumas virš galvos, taip pat erdvė kojoms antroje sėdynių eilėje yra vieni didžiausių SUV segmente, žada gamintojai. Taip pat visiškai lygios grindys gale, kur įprastuose automobiliuose yra tunelis, suteikia dar daugiau erdvės.

Važiuojant mieste „Audi“ elektromobilis skleidžia tik riedančių padangų ir švelnų elektros variklio garsą. Elektromobilio kėbulas turi padidintą garso izoliaciją, todėl net ir važiuojant dideliu greičiu vėjo keliamas triukšmas salone yra vos girdimas, teigiama pranešime.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)