aA
Įmonė „Audi“ paskelbė atšaukianti planus parduoti Italijos motociklų prekės ženklą „Ducati“. Toks sprendimas buvo priimtas užsitikrinus, kad ir taip pavyks padengti išlaidas, susidarysiančias dėl strateginių permainų, kurių buvo imtasi po plačiai nuskambėjusio patronuojančiosios įmonės „Volkswagen Group“ sukelto dyzelio emisijų skandalo.
© Reuters / Scanpix

Pasak „Audi“ generalinio direktoriaus Ruperto Stadlerio, veiksmai, kurių buvo imtasi siekiant 10 mlrd. eurų sumažinti išlaidas ir labiau susisaistyti su „Porsche“ – dar vienu „Volkswagen Group“ priklausančiu automobilių gamintoju – tiek finansiniu, tiek organizaciniu požiūriu, pamažu padeda įgyti daugiau veiksmų laisvės imantis strateginio reorganizavimo.

Štai kodėl, kaip paaiškėjo, nėra jokių priežasčių parduoti „Ducati“, rašoma svetainėje europe.autonews.com.

Kiek anksčiau bendrovė „Volkswagen Group“ buvo pateikusi bankams užklausų įvertinti su „Ducati“ susijusias galimybes, nes ieškojo būdų, kaip įgyti daugiau lankstumo, leisiančio sklandžiau pereiti prie elektra varomų ir autonominių automobilių gamybos po skandalo, kilusio dėl dyzelio emisijų testų rezultatų klastojimo.

„Galiu patikinti, kad „Ducati“ priklauso „Audi“ grupei“, – sakė R. Stadleris ir pridūrė, kad „Ducati“ idealiai atitinka įmonės požiūrį į aukščiausios klasės motociklus.

Su pardavimu susiję planai buvo pradėti vilkinti dar vasarą, kai sprendimą kaip nelogišką sukritikavo galingos „Volkswagen“ profesinės sąjungos, remiamos procesus kontroliuojančių Porsche ir Piechų šeimų. Atkreipdamos dėmesį į grupės gebėjimą atsitiesti finansiškai, jos pareiškė, kad nėra jokio poreikio pardavinėti turtą.

Investuotojai ir potencialūs „Ducati“ pirkėjai vis dėlto tiksi, kad „Volkswagen“ vadovai gali dar kartą persigalvoti ir galop paskelbti apie, kaip patys tikino, mažiausiai strateginiu požiūriu reikšmingo turto pardavimą.

„Įtakingai „Volkswagen“ darbo tarybai tai gali būti lengvai pelnomas koziris, kurį pasiūlydama ji gali turėti visai kitokių užmačių“, – sakė su situacija gerai susipažinęs šaltinis.

Investuotojai, priešingai nei taryba, yra ne kartą pritarę aktyvų išpardavimo idėjai, kurios realizacija, jų įsitikinimu, supaprastintų „Volkswagen“ grupės struktūrą ir suteiktų galimybę efektyviau ją valdyti.

„Audi“, kuriai ir priklauso „Ducati“ bei Italijos aukščiausios klasės automobilių gamintojas „Lamborghini“, praeitą mėnesį paskelbė apie aukštesnes veiklos pajamas ir didesnį pelną, kuriuos per devynis pirmuosius metų mėnesius pavyko užsitikrinti dėl kylančios automobilių paklausos didesniu rentabilumu tarp pasaulio rinkų išsiskiriančiose Jungtinėse Valstijose ir Vakarų Europos šalyse.

Pasak „Audi“ vadovo R. Stadlerio, rengiantis brangiai atsieisiančiam perėjimui prie aplinkos visiškai neteršiančių ir autonomiškai veikiančių technologijų, tapo kur kas svarbiau nepaleisti iš savo rankų pakankamai pelningų „Ducati“ ir „Lamborghini“ padalinių.

„Prižiūrėti aukščiausios klasės asortimentą taip pat sunku kaip ir rečiausius augalus, – sakė R. Stadleris, – todėl džiaugiuosi kiekvienu nauju žiedu, pražystančiu su kiekvienu daug žadančiu prekės ženklu“. R. Stadleris taip pat pridūrė, kad po naujo „Lamborghini“ miesto visureigio pasirodymo šio gamintojo pardavimo rezultatai turėtų padvigubėti.

Skaitmeninis amžius

Kalbėdamas kita tema R. Stadleris, be kita ko, užsiminė apie beveik pusę milijardo eurų, kuriuos per aštuonerius ateinančius metus „Audi“ skirs personalo rengimui skaitmeniniame amžiuje nusimatantiems iššūkiams. „Audi“ vadovas paminėjo ir planus skatinti specialistų ugdymą, taip pat samdyti įvairių sričių ekspertus, pavyzdžiui, automobiliams skirtų programėlių kūrėjus ir automobilių robotiką išmanančius darbuotojus.

Kad pavyktų suvaldyti išlaidas, bent porą–trejetą ateinančių metų „Audi“ turės tenkintis tokiu pat skaičiumi darbuotojų, nors planuose – daugiau nei 20 elektromobilių išleidimas iki 2025 metų, be to, skaitmeninių mobiliųjų paslaugų kūrimas.

Anot įmonės vadovo, didžiausia ateinančiais metais teksianti rizika yra susijusi su griežtinamomis taisyklėmis, apibrėžiančiomis taršos anglies dioksidu (CO2) lygį, mat du trečdaliai iš „Audi“ gaminamų 60 modelių iki 2025 metų ir toliau gali būti kritikuojami kaip automobiliai su degimo varikliais.

R. Stadleris pridūrė, kad tuo atveju, jei „Audi“ automobilių parko CO2 emisijų vidurkis bent vienuolika gramų viršys Europos Sąjungoje nustatytus apribojimus, įmonei teks mokėti baudas, kurių bendra suma galėtų siekti milijardą eurų.

„Audi“ pasirūpino, kad tiek gimtojoje šalyje, tiek užsienio valstybėse dirbantis personalas galėtų naudotis specialia sistema, leidžiančia paprasčiau pranešti apie neteisėtus veiksmus.

Kitų metų pradžioje „Audi“ planuoja paleisti darbo grupę, stebėjusią, kaip naujinamos 850 tūkst. dyzeliu varomų automobilių sistemos, kurios, pasak įmonės atstovų, turėjo būti papildytos emisijas kontroliuojančia programine įranga, padėsiančia išvengti draudimų jas vairuoti.

„Tai ženklas, kad iš krizinės situacijos pavyko grįžti prie įprasto funkcionavimo“, – sakė R. Stadleris ir prognozavo, kad techninė apžiūra turėtų būti baigta iki pirmojo kitų metų ketvirčio pabaigos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Paskelbta, kurie septyni automobilių modeliai šiemet pripažinti pačiais geriausiais (40)

„Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimai pasiekė aukščiausią pavarą. Trečiadienį...

„Seat“ ženklas gavo naujus namus Vilniuje: pardavinės ir egzotiškuosius „Cupra“ modelius (1)

Šią savaitę bendrovė „ Autojuta “ oficialiai pristatė naują automobilių prekybos ir...

„Jaguar I-Pace“ gavo garbingą titulą – pripažintas geriausiu miesto visureigiu (6)

„Jaguar“ visiškai elektrinis miesto visureigis „„I-Pace“ pelnė žymiausią Vokietijoje...

Gąsdinimai mokesčiais nesukliudė: spalį lietuviai prisipirko naudotų automobilių (15)

Bendrovės „ AutoTyrimai “ duomenimis, gautais išanalizavus „Regitros“ duomenis, šių metų...

Dar vienas modelis pavirto SUV – šįkart „Ford“ nusprendė paaukštinti „Mustang“ (4)

Legendinis „ Ford Mustang “ gaminamas jau 55 metus ir per visą šį laikotarpį niekam nekilo...

Top naujienos

Nausėda: tokio biudžeto pasirašyti negalėsiu Papildyta 12:21 val. (94)

Prezidentas Gitanas Nausėda kritikuoja politikų apetitus leisti lėšas ir fantazijos stoką,...

Perdirbėjų pagalbos šauksmas: gelbėkite mus nuo „Lidl“ (336)

Trys Lietuvos grūdų, mėsos ir paukštienos gamintojus ir perdirbėjus vienijančios asociacijos...

Pas Kaune sučiuptą narkobaroną rasta pusė milijono eurų ir keturi ginklai vilkike – 320 kg ekstazio (10)

Sekmadienį, lapkričio 17 d., Lietuvoje bei Latvijoje vyko Europolo koordinuota tarptautinė...

Estijos ministro žodžiai sukėlė skandalą: Baltijos šalys rengia planą B opozicija reikalauja ministrą atleisti (70)

Suomijos kraštutinių dešiniųjų euroskeptiškos Konservatorių liaudies partijos (EKRE) lyderis...

Nerandant bendro sutarimo, ministerija svarsto iš viso atsisakyti tėvadienių siūlo naujus laisvadienius – ne tik vaikų priežiūrai (189)

Vieną vaiką auginanti Indra jau po Naujųjų metų žada grįžti į darbą. Pagal dabar galiojantį...

Kavinėje stoties rajone pasijautė lyg restorane: nebegali sulaikyti džiaugsmo (19)

Leiskite jums papasakoti apie dar vieną „Pietų pertrauka“ idėją, kurią praėjusią savaitę...

Paskelbta, kurie septyni automobilių modeliai šiemet pripažinti pačiais geriausiais (40)

„Lietuvos metų automobilio 2020“ rinkimai pasiekė aukščiausią pavarą. Trečiadienį...

Panevėžyje – gydytojų specialistų trūkumas: jei būtų ką, į darbą priimtų tą pačią dieną (3)

Nors alergijos, kamuojančios tiek kūdikius, tiek suaugusiuosius, yra viena dažniausių ligų,...

Egidijui Dragūnui gresia nauji nemalonumai: vaiko teisių apsaugos tarnyba tirs Selo bendravimą su vaiku (83)

Egidijus Dragūnas, panašu, turi dar daugiau nemalonumų. Socialiniuose tinkluose pasirodžius...

Žinutė iš Sevilijos: „Žalgiris“ dėl Riverso nesikreipė

Sevilijos portalas „Diario de Sevilla“ skelbia, kad informacija apie Kauno „Žalgirio“ klubo...