Veržlumo pojūtį automobilio išvaizdai suteikia ir atnaujintos formos buferiai su trimis strypais užtvertomis oro įleidimo angomis. Papildomai galima užsisakyti radiatoriaus groteles dalijančius geometrinius anglies pluošto skirtukus, kurie yra tik „R8 V10 plus“ bazinės įrangos komplekte.

Naujoviški LED žibintai – standartinis visų R8 modelių komponentas. Artimųjų ir tolimųjų šviesų žibintų LED diodų juostelės įtaisytos virš dienos šviesos lemputės ir po ja, o pati dienos šviesos lemputė kartu atlieka ir signalinių šviesų (t.y., posūkio bei stop signalo) funkcijas. Be to žibintų blokas turi ir statinę pakreipimo funkciją, t.y., gali šviesti posūkio kryptimi.

R8 V8 kupė svoris siekia 1560 kg, o rodsteris sveria 1660 kg. R8 V10 plus, kuris tiekiamas tik su kupė kėbulu, sveria 1570 kg.

Rodsterio „Audi R8 Spyder“ stogo uždengimo arba sulankstymo procesas trunka 19 sekundžių, o jį galima atlikti automobiliui važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Įdomu tai, kad šildomas ir kilnojamas galinis langelis nepriklauso stogo sistemai ir yra atskiras konstrukcinis elementas. Specialiu jungikliu valdomas langas gali būti naudojamas ir sulanksčius stogą. Kai stogas sulankstytas, jis atlieka apsauginės sienelės funkciją saugodamas nuo vėjo. Kilus automobilio apsivertimo grėsmei, už sėdynių iššoka du tvirti apsauginiai lankai.

Po „Audi R8” variklio gaubtu gali būti sumontuotas 4163 cm3 darbo tūrio V8 arba 5204 cm3 V10 variklis.

4.2 FSI variklis išvysto 430 AG esant 7,900 aps./min. ir maksimalų 430 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas tarp 4 500 ir 6 000 aps./min. diapazone. Tokie parametrai suteikia galimybę „Audi R8 Coupé“ su „S tronic“ pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,3 sek. ir pasiekti 300 km/val. greitį (su mechanine pavarų dėže, atitinkamai: 4,6 sek. ir 302 km/val.). „Audi R8 V8 Spyder“ modeliui su rodsterio kėbulu šios reikšmės yra: 4,5 sek. Ir 4,8 sek., ir atitinkamai 300 km/val.
„Audi R8 V8 quattro“ su kupė kėbulu ir „S tronic“ pavarų dėže 100 km kelio sunaudoja vidutiniškai 12,4 litro degalų.

V10 variklis išvysto 525 AG ir maksimalų 530 Nm sukimo momentą, pasiekiamą 6 500 – 8 000 aps./min. diapazone.

„Audi R8 V10 Coupé“ su „S tronic“ pavarų dėže nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sek. ir pasiekia iki 314 km/val. greitį. Su mechanine pavarų dėže šios reikšmės yra atitinkamai: 3,9 sek. ir 316 km/val.

Rodsteris „R8 V10 Spyder“ su „S tronic“ pavarų dėže iš vietos iki 100 km/val. spurtuoja per 3,8 sek. ir pasiekia 311 km/val. maksimalų greitį (su mechanine pavarų dėže: 4,1 sek. ir 313 km/val.). „Audi R8 V10 Coupé“ su „S tronic“ pavarų dėže vidutiniškai sunaudoja 13,1 l degalų 100 km kelio.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)