Atskleistas naujasis „Chevrolet Camaro

„Chevrolet“ pristatė šeštos kartos „Camaro“. Gamintojų teigimu, lyginant su prieš penkmetį pasirodžiusiu pirmtaku, išliko tik du elementai – galinė markės emblema ir SS ženkliukas.

Automobilis išlaikė tradicinius ir lengvai atpažįstamus dizaino akcentus, kurie buvo papildyti modernumo suteikiančiais bruožais. Naujokas bus maždaug 6 cm trumpesnis, 2 cm siauresnis, ir 3 cm žemesnis, o važiuoklės bazė susitraukusi 4 cm.

„Chevrolet“ pabrėžia, kad nors naujasis „Camaro“ sukurtas pagal „General Motors“ naudojamą „Alpha“ architektūrą, net 70 proc. komponentų yra sukurti specialiai šiam modeliui. Automobilyje įdiegta nauja, daugiasvirtė „MacPherson“ priekinė pakaba, o ratų geometrija pritaikyta išskirtinai šiam modeliui. Kaip papildoma įranga bus siūloma „Ride Control“ sistema, kuri tikrina kelio ir važiavimo sąlygas maždaug 1000 kartų per sekundę, ir automatiškai pritaiko važiuoklę.

Variklių gamoje kol kas bus trys pasirinkimai, tarp kurių – 2.0 l Turbo, visiškai naujas 3.2 l V6 ir 6.2 l, V8 variklis, išvystantis 440 AG ir 610 Nm sukimo momentą. Šis motoras bus montuojamas į SS versiją, kuri bus galingiausia „Camaro“ istorijoje. Kiekvienas variklis galės būti derinamas su šešių laipsnių mechanine arba aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže.

Inžinieriai pastebimai sumažino „Camaro“ svorį (daugiau nei 90 kg) ir kaip reikiant pagerino ekonomiškumą. Standartinė versija bus su 2.0 l, 270 AG varikliu, ir iki 100 km/val. toks modelis galės įsibėgėti greičiau nei per 6 sek.

Vairuotojai galės rinktis iš kelių važiavimo režimų – „Drive Mode Selector“ turės „Snow/Ice“, „Tour“, „Sport“, o SS versija – ir „Track“ funkcijas.

JAV rinkoje naujasis „Chevrolet Camaro“ pasirodys dar šiemet, o Europoje jo debiutas įvyks pirmoje 2016-ųjų pusėje.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)