Iš esmės šis automobilis yra „Model S P90D“ versijos patobulinimas. Išoriškai tai vis dar tas pats „Model S“, o visi atnaujinimai slypi elektromobilio viduje. Anot kompanijos atstovų, proveržis buvo pasiektas, kai jiems pavyko atnaujinti akumuliatorių „vidurius“.

„Mes visiškai perdarėme vėsinimo architektūrą. Pasiekėme įspūdingų rezultatų, nors ir nekeitėme akumuliatorių bloko dydžio“, – pristatymo metu džiaugėsi „Tesla“ kompanijos technikos vadovas JB Straubelis.

Anot kompanijos vadovo Elono Musko, kalbant apie šiuolaikinių technologijų baterijų galimybes, „Tesla“ „yra labai arti teorinių ribų“. Tolimesniam tobulinimui prireiks naujos kartos akumuliatorių, kuriuos dabar amerikiečiai vysto kartu su „Panasonic“, pasakojo jis.

„Tesla Model S P100D“ su „Ludicrous“ režimu kainuos nuo 134 tūkst. 500 JAV dolerių (apie 118,6 tūkst. eurų). Vienu įkrovimu šis elektromobilis galės įveikti iki 500 km.

Naujasis akumuliatorių blokas bus pasiūlytas ir perkantiems visureigį „Tesla Model X P100D“. Su „Ludicrous“ režimu šio automobilio (kurį gamintojai jau vadina staigiausiu visureigiu) kaina startuos nuo 135 tūkst. 500 JAV dolerių (apie 119,5 tūkst. eurų). SUV elektromobilis vienu įkrovimu galės nuvažiuoti apie 460 km.

Be to, vairuotojams turintiems „Tesla Model S P90D“ ar „Tesla Model X P90D“ kompanija pirmą kartą pasiūlys galimybę pasikeisti baterijų bloką į 100 kWh. Ir už šią procedūrą paprašys, kaip rašo patys, „tik 20 tūkst. JAV dolerių“ (apie 17,6 tūkst. eurų). Anot „Tesla“, toks mokestis reikalingas 90 kWh akumuliatorių perdirbimo kaštams padengti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (136)