aA
„Range Rover“ pristato atnaujintą „Velar“, kuris yra dar ekologiškesnis, modernesnis ir išsiskiria atnaujintu elegantišku dizainu. „Range Rover“ dabar siūlomas su hibridine „Plug-in“ pavara, šešių cilindrų eilės benzininiais ir dyzeliniais varikliais ir standartine pneumatine pakaba. Visureigyje montuojami naujos kartos keturių cilindrų „Ingenium“ dyzeliniai varikliai užtikrina ypač didelį efektyvumą ir puikias važiavimo savybes, skelbiama pranešime.
Atnaujinto „Range Rover Velar“ keleiviai kvėpuos švaresniu oru nei lauke
© Gamintojo archyvas

Range Rover Velar“ vardas ir genai yra paveldėti iš pirmųjų „Range Rover“ modelių, – sakė Justė Šataitė, „Land Rover“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse. – Hibridiniai modeliai reiškia, kad „Velar“ tapo dar efektyvesnis ir ekologiškesnis pasirinkimas mūsų pirkėjams, o itin daug pažangių vairuotojo pagalbinių sistemų, vaizdo kameros ir švaraus oro technologijos užtikrina, kad „Range Rover Velar“ yra saugesnis ir sumanesnis nei kada nors anksčiau. Tai – vienas technologiškai pažangiausių prabangių SUV pasaulyje.“

Daugiau efektyvumo ir galios

Prabangus SUV, kuris šeimos gamoje yra tarp „Range Rover Evoque“ ir „Range Rover Sport“, pirkėjams siūlo puikų išvaizdos ir technologijų balansą, o nuo šiol turi ir elektros pavarą. Naujas „P400e“ iš tinklo įkraunamas hibridas užtikrina švelnų važiavimą, o bendra hibridinės sistemos galia siekia 404 AG ir 640 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgėja vos per 5,4 sekundes.

17,1 kWh ličio ir jonų akumuliatorius, sumontuotas bagažinės dugne, iki 80 proc. gali būti įkrautas vos per 30 minučių greitojo arba per 1 val. 40 min. – standartinėje „Wallbox“ įkrovimo stotelėse. Jis pasižymi vien tik elektra nuvažiuojamu 53 kilometrų atstumu (pagal WLTP), vidutinėmis 2,2 l/100 km degalų sąnaudomis ir vos 49 g/km CO2 emisija.

„Range Rover Velar“ modelis debiutuoja su nauja 3 litrų šešių cilindrų eilės „Ingenium“ variklių šeima. Naujausi efektyvūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai turi 48 voltų hibridinę elektrinę MHEV technologiją, mažinančią degalų sąnaudas ir gerinančią važiavimo savybes. Šešių cilindrų varikliai yra galimi kaip dyzelinis „D300“ (300 AG) arba benzininiai „P340“ (340 AG) ir „P400“ (400 AG). Jie turi visų ratų pavarą ir išskirtiniu „Range Rover“ komfortu pasižyminčią pneumatinę pakabą.

Užtikrindami efektyvias savybes, nauji varikliai turi hibridinę elektrinę MHEV sistemą ir pažangiausias variklių technologijas. MHEV sistema naudoja diržu varomą starterį-generatorių „BiSG“ (angl. „Belt integrated Starter Generator“), kaupiantį lėtėjimo metu išskiriamą energiją, kuri įprastai prarandama. Sukaupta energija saugoma 48 voltų ličio jonų akumuliatoriuje, sumontuotame bagažinės dugne. Ji vėliau panaudojama automobiliui bėgėjantis, taip pat sklandesniam „Start-Stop“ sistemos veikimui.

Nauji „P340“ ir „P400“ šešių cilindrų varikliai pasiekia atitinkamai 480 ir 550 Nm sukimo momentą, o galingas „P400“ motoras leidžia nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5,5 sekundės. Abu varikliai turi elektrinį kompresorių, veikiantį kartu su dviejų kanalų turbina ir CVVL (angl. „Continuous Variable Valve Lift“) vožtuvų valdymo sistema.

„D300“ dyzelinis variklis pasiekia 650 Nm sukimo momentą, nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,5 sekundės, jo degalų sąnaudos siekia 7,4 l/100 km, CO2 emisijos – 194 g/km.

Naujas „Ingenium“ dyzelinis variklis atitinka RDE2 (angl. „Real Driving Emissions Step 2“) standartus ir „Euro 6d-final“ važiavimo realiomis eismo sąlygomis sąnaudas bei turi 48 voltų MHEV hibridinę technologiją. Tai užtikrino, kad naujas „Ingenium“ dyzelinis variklis, taip pat nuo šiol galimas „Range Rover“ ir „Range Rover Sport“ modeliuose, yra vienas švariausių variklių pasaulyje.

Be to, su „Range Rover Velar“ debiutavo ir naujos kartos keturių cilindrų „Ingenium“ „D200“ (204 AG) dyzelinis variklis, pasiekiantis daugiau galios, mažesnes CO2 emisijas ir geresnes degalų sąnaudas. Kaip ir kiti varikliai, jis siūlomas su hibridine 48 voltų technologija, variklio CO2 emisijos yra nuo 165 g/km, o degalų sąnaudos – nuo 6,3 l/100 km.

Pažangi multimedijos sistema

„Velar“ salonas pasižymi neperkrautu dizainu, kuriame išsiskiria integruoti skaitmeniniai ekranai ir „Land Rover“ multimedijos sistema „Pivi“ ar „Pivi Pro“. Intuityvi „Pivi Pro“ sistema, siūloma S ir aukštesnėse komplektacijose, užtikrina ypatingą skaitmeninę automobilio valdymo patirtį.

Kuriant „Pivi“ sistemą, daugiausia dėmesio skirta naudojimosi patogumui. Nauja įranga pasižymi aukštos raiškos grafika ir didele sparta, užtikrindama, kad ekranai ir navigacijos sistema veikia itin greitai. Programinę įrangą galima atnaujinti belaidžiu būdu, o nuolatinis interneto ryšys užtikrina, kad pirkėjai gali naudotis naujausiais žemėlapiais, programomis ir programine automobilio įranga.

Pirmą kartą į multimedijos sistemą buvo integruota „Spotify“ programa, taip pat vienu metu „Bluetooth“ sąsaja leidžia prijungti du telefonus.

Ramybė salone

Ypatingą „Range Rover Velar“ tylą salone užtikrina triukšmo slopinimo „Active Road Noise Cancellation“ technologija. Pažangi sistema, nuolat fiksuodama kelio dangos keliamas vibracijas ir kurdama priešingos fazės bangas, veikia kaip aukštos klasės triukšmą slopinančios ausinės. Technologija bent iki 4 decibelų mažina triukšmą salone.

Nauja oro vėdinimo sistema sumažina į saloną patenkančių kenksmingų dalelių, alergenų, žiedadulkių kiekį ir netgi slopina nepageidaujamus kvapus. Aktyvuojama ekrano apačioje pasirinkus „Purify“ funkciją, ji gali filtruoti ypač smulkias daleles (net mažesnes nei PM 2,5). Taip vairuotojai ir keleiviai gali būti užtikrinti, kad „Range Rover Velar“ salone jie kvėpuos švaresniu nei lauke oru.

Taip pat galima rinktis naują antros kartos ant rankos dėvimą „Activity Key“ raktą, kuris prireikus gali visiškai pakeisti tradicinį. Vandeniui ir smūgiams atsparus riešo įtaisas dabar turi LCD ekraną su laikrodžiu ir leidžia užvesti, išjungti, užrakinti ir atrakinti automobilį, nenaudojant tradicinio raktelio.

Atnaujintas „Velar“ išsiskiria ir naujo dizaino vairu, taip pat nauja taktiline pavarų svirtimi, kuri pakeitė sukamąjį pavarų selektorių.

„Range Rover Velar Edition“ versija siūlo dar daugiau pasirinkimo galimybių su išskirtiniais išorės ir salono paketais. „R-Dynamic SE“ komplektacijos išvaizda papildyta kontrastinės spalvos stogu ir priderintais 20 colių juodais lengvojo lydinio ratlankiais. Specialios serijos modelį galima užsisakyti nudažytą metalizuota „Lantau Bronze“ spalva, taip pat naujomis „Hakuba Silver“, „Santorini Black“ arba „Eiger Grey“ spalvomis.

Atnaujintą „Velar“ bus galima užsakyti dar šiemet, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti 2021 m. pradžioje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Krenta ne tik naujų, bet ir naudotų automobilių pardavimai – liepą sandorių beveik penktadaliu mažiau

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

Tikrosios elektromobilių galimybės: ką reikėtų žinoti dar prieš renkantis norimą modelį

Viena įkrova nuvažiuojamas atstumas. Kalbėdami apie elektromobilius, vairuotojai šį parametrą...

„Swedbank“: lietuviai aplinkai draugiškus automobilius renkasi dažniau nei latviai ir estai

Pirmąjį šių metų pusmetį maždaug kas penktas (18 proc.) Baltijos šalyse gyventojų lizingu...

Korozija neaplenkia nė vieno automobilio: rūdijimo padariniai – tai ne tik suprastėjęs estetinis vaizdas

Daugelį automobilių gedimų galima suskirstyti į atskiras kategorijas: variklio ir transmisijos...

Pasakė, kodėl paprasta rozetė elektromobilių savininkams namuose – ne geriausias sprendimas

Lietuvoje vis sparčiau augant elektromobilių skaičiui, daugeliui jau tapo aišku, kad didžiausią...

Top naujienos

Delfi PliusTomas Janonis

Miestiečiams – nauja valdžios staigmena: teks pratintis prie kuklesnio gyvenimo (1)

Aplinkos ministras Simonas Gentvilas turi naują sumanymą. Jo planuose – miestų gyventojų...

Elektros biržoje pasiektas naujas kainos rekordas – tokio kilimo niekas nesitikėjo, situaciją prašoma ištirti (5)

Lietuvoje elektros valandinė didmeninė kaina trečiadienį pasiekė 4000 eurų už...

Verslas PliusBloomberg News

Putino karas per vieną ketvirtį nubloškė jo ekonomiką ketverius metus atgal

Prezidento Vladimiro Putino invazija į Ukrainą per pirmąjį pilną ketvirtį nuo karo pradžios...

Aistros dėl kone brangiausio NT Lietuvoje: už tualeto būdelę – 2 milijonai eurų

NT karštinė pajūryje blėsta, tačiau išskirtinės teritorijos visuomet išliks patrauklios....

Kristupas Dautartas

Investavimas kai kuriems tebėra tamsus miškas: kokia klaidas dažniausiai daro pradedantieji

Pagal tarptautinius tyrimus, Lietuvos gyventojų finansinis raštingumas – vienas prasčiausių...

Gimtadienį švenčianti Madonna vakarėliui surengti išleido dešimtis tūkstančių: 64-erių skandalingoji garsenybė pasirūpino ir bičiuliais

Rugpjūčio 16 dieną Madonnai sueina 64 metai, ir, kaip pranešama, šiai ypatingai dienai atšvęsti...

Delfi PliusViktorija Dačinskaitė

Karštos vasaros dienos – pats šių kenkėjų dauginimosi pikas: vaisius ir daržoves nugula šimtai kiaušinėlių Būdai, kurie padės jais atsikratyti

Vaisinės muselės yra, ko gero, vienas nemaloniausių virtuvėje įsikuriančių vabzdžių. Jos ne...

Dalis Lietuvos moterų senatvėje patiria skurdą: patarė, kaip tai pakeisti

Lietuvos Užimtumo tarnyboje tarp visų 151 tūkst. klientų vyrauja moterys . Oficialiai šiuo metu...

Delfi PliusOlga Stopinskaja. delfi.lv

Daug druskos, mažai vitaminų: kaip ruošti atsargas žiemai ir nepakenkti savo sveikatai

Kas galėtų atsisakyti traškaus marinuoto agurkėlio, švelnaus nedaug sūdyto grybuko ar...

Gydytoja patarė, kada geriausia gerti vandenį: prieš maistą, valgant ar pavalgius?

Kada geriausia gerti vandenį : prieš maistą, valgant ar jau pavalgius? Ar tikrai geriant vandenį...