„Šis modelis gali pasigirti bestselerio statusu, tad labai laukėme jo atnaujinto. Sėkmės istorija tęsiasi ir vairuotojai galės džiaugtis ne tik puikiu vieno stilingiausių ir didžiausią vairavimo džiaugsmą teikiančių krosoverių rinkoje dizainu bei valdymo savybėmis, bet ir patobulintais varikliais“, – apie naująjį CX-3 pasakojo „Mazda“ rinkodaros vadovas Baltijos šalyse Karolis Misevičius.

Efektyvesnis važiavimas

Atnaujintas „Mazda CX-3“ išlaikė tą pačią išvaizdą – ryškius kontūrus ir sportišką siluetą, subalansuotos proporcijos išryškina automobilio veržlumą net jam stovint vietoje.

Atskirai verta paminėti ir interjerą, kurtą pagal „Mazda“ KODO filosofiją ir koncentruotą į ergonomiką bei dizainą. Atnaujintas CX-3 išlaikė tas pačias švarias salono linijas ir modernų dizainą, padedantį nesiblaškyti ir skirti dėmesį vairavimui, o vairuotojui prieš akis išliko išskirtinį įspūdį sukurianti variklio sūkių rodyklė.

CX-3 gali būti komplektuojamas su 2 litrų darbinio tūrio „Skyactiv-G“ varikliu, turinčiu cilindrų išjungimo technologiją. Esant lengvai apkrovai, pavyzdžiui, važiuojant pastoviu greičiu, išjungiami du iš keturių cilindrų. Jie sumažina energijos sąnaudas ir leidžia pasiekti 14 procentų mažesnį degalų suvartojimą bei CO2 emisijas.

Oro srautas, degalų įpurškimas ir uždegimo laikas yra preciziškai kontroliuojami, kad variklis nepastebimai persijungtų tarp dviejų ir keturių cilindrų veikimo. Vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP matavimo ciklą siekia 6,2 l/100 km, anglies dioksido emisijos – 140 g/km.

Pagrindas – „Jinba-Ittai“ filosofija

Į automobilį montuojamos ir kitos modernios „Mazda“ technologijos. „Skyactiv-Vehicle Dynamics“ ir „G-Vectoring Control“ užtikrina sklandesnį ir daugiau malonumo teikiantį vairavimą. Šios sistemos atspindi kiekvienam „Mazda“ modeliui naudojamą „Jinba-Ittai“ filosofiją – vairuotojas automobilyje turi būti tarsi raitelis ant žirgo. Susilieti su juo, koncentruotis į vairavimą ir mėgautis kiekviena važiavimo akimirka.

Keleivių saugumu rūpinasi „i-Activesense“ sistemų rinkinys, kurio kameros ir radarai stebi kelią ir jį supančią aplinką, kad iš anksto perspėtų apie kelio pavojus. O kad vairuotojas galėtų geriau susikoncentruoti į kelią ir vairavimą, reikalinga informacija jam aiškiai ir patogiai pateikiama spalvotame „Colour Active Driving Display“ ekrane.

Keturis varančiuosius ratus turinčiuose modeliuose veikia sistema „i-Activ AWD“, kuri nuolat stebi lauko temperatūrą, stabdžių ir greičio pedalų naudojimo ypatumus ir nuspėja, kada gali prireikti įjungti visų varančiųjų ratų pavarą. Tada ji iš anksto optimizuoja sukimo momento paskirstymą visiems ratams ir padeda suvaldyti mažėjantį sukibimą su kelio danga.

Įvertino ekspertai

„Mazda“ istorija rodo, kad jos inžinieriai puikiai moka pagaminti į vairavimo džiaugsmą orientuotus automobilius, o tai puikiai atspindi tokie modeliai kaip entuziastų mėgstamas ir giriamas rodsteris MX-5. Sukaupta patirtimi inžinieriai pasinaudojo ir kurdami CX-3 krosoverį, o apie puikias jo valdymo savybes kalba kompetentingi automobilių vertintojai.

Vienas garsiausių Didžiosios Britanijos ir pasaulio leidinių apie automobilius „Top Gear“ negailėjo pagyrų CX-3. Pasak britų, tai – vienomis geriausių valdymo savybių pasižymintis automobilis savo klasėje, aukšto lygio vairavimo patirtį papildo ergonomiškos sėdynės ir keliomis kryptimis reguliuojamas vairas, tai leidžia prie vairo patogiai įsitaisyti įvairaus sudėjimo žmonėms. Taip sukuriamas artimesnis automobilio ir vairuotojo ryšys, o tai nebūdinga SUV tipo automobiliams.

Britų leidinys apie automobilius „Carwow“ laikėsi tos pačios nuomonės ir kalbėdamas apie „Mazda CX-3“ rašė, kad ieškantiems šeimos automobilio, kuriuo važiuojant vingiuotais keliais galima dar ir pasimėgauti vairavimu, tai yra tinkamiausias pasirinkimas.

„Apvalios salono ventiliavimo angos ir didžiulis skydelio centre sumontuotas variklio sūkius rodantis tachometras priverčia pasijausti lyg sportiniame automobilyje“, – apie atnaujintą CX-3 rašė „Carwow“.

Atnaujintą „Mazda CX-3“ jau galima išbandyti ir užsakyti Lietuvoje esančiose gamintojo atstovybėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)