Galingiausiu pasaulyje dyzeliniu šešių cilindrų varikliu vadinamas agregatas bus montuojamas „BMW 750d xDrive“ versijoje. 381 AG (esant 4400 aps./min.) ir 740 Nm sukimo momentą (esant 2000 aps./min.) pasiekiantis variklis padeda 5 m ilgio sedaną iki 100 km/val. išjudinti vos per 4,9 sek. Maksimalus automobilio greitis siekia 250 km/val.

Dyzelinių variklių gerbėjams taip pat siūlomos ne tokios galingos (190 AG arba 230 AG) 3.0 l agregato alternatyvos.

Benzininių versijų pasiūloje – bazinis „BMW 730i“ su 3.0 l, 258 AG varikliu (siūlomas ne visose rinkose), „BMW 740i“ (3.0 l, 320 AG), „BMW 750i“ (4.4 l, 449 AG) bei „BMW 760i“ (6.0 l, 544 AG).

BMW flagmanas taip pat turės ir atnaujintą hibridinę versiją, kurioje vietoj benzininio V8 agregato bus montuojamas šešių cilindrų 320 AG variklis, toks pat kaip ir 740i modelyje. Hibridas taip pat turės ir 55 AG elektros motorą ir ličio-jonų bateriją. Gamintojai žada, kad šis tandemas pasieks 354 AG ir maksimalų 500 Nm sukimo momentą bei leis važiuoti vidutiniškai sunaudojant 6,8 l/100 km degalų. Už įprastą 740i „ActiveHybrid 7“ bus 14 proc. ekonomiškesnis.

Nuo šiol visi BMW 7-serijos modeliai standartiškai derinami su aštuonių laipsnių automatine transmisija. Pasak gamintojų, kai kurios versijos dabar yra iki 25 proc. ekonomiškesnės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (101)