Būna, kad jo taip ir neprireikia, o būna, kad negelbsti net ir jis (nes prireikia iškart bent dviejų). Tačiau 1953 m. gamybos automobilyje „Cadillac Packard Cavalier“ šis privilegijuotasis dirbo ne tik balastu, bet ir originalia bei pragmatiška automobilio statymo sistemos dalimi.

Tos sistemos veikimo principas nesudėtingas: hidrauliniai siurbliai ir krumplinės pavaros nuleidžia bagažinėje esantį atsarginį ratą ant žemės ir šis galinę automobilio dalį išridena į šoną iš stovėjimo vietos.

„Nauji automobiliai – vis didesni, o stovėjimo vietos – vis mažesnės“, - skelbiama automobilinės sistemos reklamoje.

Šią sistemą bendrovei „Cadillac“ sukūrė (nors patentavo dar 1932 m.) amerikiečių išradėjas Brooksas Walkeris iš „Walker Research“ (San Franciskas, JAV).

Ir kodėl šis išradimas automobilių pramonėje taip ir neprigijo?