aA
„Arctic Van Test“ – tai penkių dienų iššūkis komerciniams automobiliams ir jų vairuotojams, kai reikia įveikti išbandymus sniegu, ledu ir šalčiu Suomijos Šiaurėje, kur -50 laipsnių temperatūra nėra neįprastas dalykas.
© Gamintojo nuotr.

Šių metų tarptautinėse ištvermės varžybose jų dalyviams teko įveikti daugiau nei 700 kilometrų apledėjusiais ir duobėtais keliais, varžytis slalomo trasoje ant apledėjusio oro uosto pakilimo tako ir vežti krovinius. Komisija vertino komercinių automobilių praktiškumą, efektyvumą, krovinio vežimo galimybes ir vairavimo kokybę. Taip pat buvo vertinamas variklio paleidimas šaltyje, salono šildymo sistemos veikimas.

Šiaurės Suomijoje automobilius vairavo 6 Europoje leidžiamų specializuotų žurnalų ekspertai, todėl vertinimai pagrįsti jų didžiule patirtimi ir gebėjimu objektyviai vertinti skirtingų gamintojų modelius.

Varžybose dalyvavo tokių gamintojų kaip „Meredes-Benz“, „Ford“, „Opel“, „Volkswagen“, „Citroen“, ir „Renault“ modeliai. Dalyviai buvo suskirstyti į dvi kategorijas: mažų ir 3,5 tonos sveriančių komercinių automobilių.

Paskelbus varžybų rezultatus, dvigubą pergalę šventė „Ford“. Tai yra pirmasis toks atvejis per 23 metus, kai rengiamos šios varžybos.

Ford Transit“ buvo geriausias 9 iš 13 nominacijų (dar varžėsi „Meredes-Benz Sprinter“, „Opel Movano“ ir „Volkswagen Crafter“). Mažesnysis „Ford Transit Connect“ savo kategorijoje laimėjo 7 iš trylikos nominacijų ir varžėsi su „Citroen Berlingo“, „Renault Kangoo“ bei „Volkswagen Caddy“. Beje, didžiausių liaupsių „Connect“ susilaukė vertinant vairavimo kokybę slidžiais ir sudėtingos konfigūracijos keliais.

„Ford“ automobiliai nesunkiai laimėjo labai sunkiomis sąlygomis – trasos buvo itin slidžios ir pavojingos. Tai didelis jų privalumas, nes komerciniai automobiliai dažnai susiduria su nemaloniais gamtos siurprizais. Mūsų bandymuose siurprizai dažniausiai yra kažkur ties riba, todėl prie tokių sąlygų nepratusiems automobiliams ir žmonėms būna labai sunku“ – pažymėjo varžybas organizuojančio Suomijos žurnalo „Auto Tekniikka ja Kuljetus” atstovas Heikkis Laurellis.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Seimas nesusitarė: hibridams ir elektromobiliams PVM lengvatos nebus (22)

Ekologiškam transportui pridėtinės vertės mokesčio ( PVM ) lengvata nebus nustatyta.

Švedai šiurpsta: rado schemą, kaip šiukšlėm pripažintos mašinos Lietuvoje grįžta į kelius (449)

Skandinavijos šalyse į automobilius, importuotus iš Lietuvos, žiūrima ypač įtariai, ir ne be...

Patikrino „Lietuvos metų automobilio“ greičiausius – iki 100 km/val. per mažiau nei 5 sekundes (2)

„Lietuvos metų automobilio 2019“ rinkimai vienu aspektu skiriasi nuo visų ankstesniųjų. Tai...

„Nissan“ siekia atstatydinti valdybos pirmininką – įtaria savo reikmėms švaisčius bendrovės turtą

„ Nissan “ rengiasi atleisti valdybos pirmininką Carlosą Ghosną už tai, kad šis, kaip...

Parodė, kaip bando naują „Porsche 911“: kyla į kalnus, traukia į Šiaurę, „kepa“ Mirties slėnyje (5)

Kitų metų pradžioje pasirodysiantis „ Porsche 911 “ – ne šiaip sau vadinamas „Porsche“...

Top naujienos

Tarptautiniame kontrabandos tinkle įsipainiojo lietuviai: genialus planas apeiti Rusijos sankcijas (107)

Šeštame aukšte esančiame bute Sankt Peterburgo Lenino prospekte Nastia Loškina ant virtuvės...

Gyventojai prezidentei už darbą surašė pažymius: kokia Grybauskaitė liks atmintyje? (266)

Per beveik dešimt metų prezidentės Dalios Grybauskaitės populiarumo kreivė nukrito daugiau negu...

Lustų rinka smigo žemyn: 400 mlrd. dolerių vertės pramonės klestėjimas eina į pabaigą (18)

Nuostoliai lustų gamintojų rinkoje praėjusią savaitę tęsiasi, ypač po to, kai JAV...

Dvejus metus nelaiminčios rinktinės vedlys posto palikti neskuba: ne laikas apie tai kalbėti specialiai DELFI iš Belgrado (38)

Pirmas Tautų lygos turnyras lietuviams prisvilo: C divizione 4 grupėje Lietuvos futbolo rinktinė...

Juozaičio pranašystė: jei taip toliau, po 20 m. nebebus lietuvių kalbos ir tautos (1704)

„Niekada taip nebuvo, kad lietuvis taip ėstų lietuvį. Po bet kurio straipsnio tokių keiksmų...

Monikai Šalčiūtei nenusisekė romanas su Donatu Motiejūnu: buvau apgauta, buvo daug melo (83)

Daugeliui vis dar yra paslaptis, kaip žmonės uždirba pinigus socialiniuose tinkluose dėdami savo...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (17)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Darbe – kaip namuose: kas turi užtikrinti gerą savijautą dirbant biure

Ekspertai vieningi: šiuolaikiniai darbdaviai, norintys pritraukti ir išlaikyti talentus savo...

Studentų gyvenimas tarpukariu: „karvė ar studijos?“, išradingi „versliukai“ ir noras maištauti (2)

Studentų gyvenimas visuomet buvo apaugęs mitais ir stereotipais. Nuo mamos kotletų, įdėtų į...

Su Nekrošiumi dirbusios aktorės vos tramdo ašaras: taip netikėta, taip staiga (43)

Antradienio rytą Lietuvą žaibiškai apskriejo liūdna žinia – mirė garsus teatro režisierius...