Praėjusiais metais „Raser Technologies“ sukūrė hibridinio – ir benzinu, ir elektra varomo – „Hummer H3“ modelio prototipą, kurį išbandė pats Kalifornijos valstijos gubernatorius Arnoldas Schwarzeneggeris. Tad yra tikimybė, kad šios markės automobiliai taps ekologiškai švarūs.

Viena vertus, tuo tikėti neleidžia dabartiniai „Hummer“ modelių techniniai parametrai, bylojantys, jog įveikti 100 km kelio H3 visureigiui reikia vidutiniškai – priklausomai nuo modifikacijos – 16-17 l benzino šimtui kilometrų kelio.

Nors GM neigia visas kalbas, kad „Hummer“ atsidurs „Raser Technologies“ rankose, pastaroji kompanija nesiruošia pasiduoti. „Raser“ specialiai „Hummer H3“ sukurta technologija prilygsta, netgi lenkia žymiai mažesnį „Chevrolet Volt“ savo hibrido konfigūracija. Technologija leidžia nuvažiuoti 65 kilometrus, naudojant vien elektros variklį, maksimalus atstumas – net 580 km.

Negana to, „žalias“ „Hummer“ nepavirsta lėtu ir neefektyviu visureigiu: 60 km/val. greitį automobilis pasiekia per 8,8 sek. ir gali išvystyti 160 km/val. greitį. Speciali „Raser“ sukurta PHEV sistema sujungia į elektros tinklą jungiamą jėgos sistemą su 2,2 l „EcoTech“ benzino varikliu.

„Raser Technologies“ tikisi, kad „General Motors“ apsigalvos. Kompanija labiausiai domisi „Hummer H3“, netgi planuoja, kad adaptuotas visureigis hibridas prekyboje galėtų atsidurti 2013 m. „Raser“ taip pat domisi „H2“ ir mažesniu „H5“ modeliais. Ar pavyks kompanijai atvesti „Hummer“ prekės vardą į naują erą, pamatysime netrukus.