Tačiau vairuotojai yra kur kas atsargesni, kai jų klausiama, ar sutiktų, kad važiavimo duomenys būtų prieinami draudikams. Nors dėl to nepyktų net trys ketvirtadaliai apklaustų vairuotojų Kinijoje, bet šia informacija dalintųsi tik pusė apklausoje dalyvavusių Japonijos ir JAV vairuotojų. Dar mažesnį norą bendrinti duomenis išreiškė Vokietijos vairuotojai, kur tik keturi iš dešimties (42 proc.) sutiktų jais dalintis, o tarp jaunesnių nei 30 metų vairuotojų tokių buvo tik trys iš dešimties.

Tiesa, kalbant apie jaunus vairuotojus iš JAV, situacija yra priešinga – du trečdaliai sutiktų, kad draudikai gautų važiavimo duomenis, mainais į palankesnes draudimo sąlygas. Japonijoje tokių jaunų vairuotojų yra daugiau nei 50 proc., Kinijoje – net 80 proc.

„Dažniausiai žmonės naudojasi jiems suprantamais paslaugų pasiūlymais, kurie siūlo realią pridėtinę vertę. Pavyzdžiui, tai atsispindi situacijoje su šiandien itin populiariomis eismo informacinėmis paslaugomis“, – sako Helmutas Matschis, Interjero padalinio vadovas ir „Continental“ valdybos narys.

Norint naudotis apjungtais duomenimis paremtų paslaugų privalumais, dažnai reikia dalintis ir asmeniniais duomenimis. Tačiau mažiau nei pusė automobilininkų norėtų, kad jų asmeniniais duomenimis galėtų naudotis ir draudimo kompanijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)