Antros kartos „Opel Meriva“ pasaulinė premjera numatyta kovo 4 d. Ženevos automobilių parodoje. Vienatūrio dizainas nedaug skirsis nuo 2008 m. Ženevoje pademonstruotos šio modelio koncepcinės versijos.
Opel Meriva
© Gamintojo nuotr.

Pranešime spaudai rašoma, kad šeimyninio automobilio didelės priekinės sėdynės labai primena sėdynes modeliuose „Astra“ ir „Insignia“. Jų reguliavimo galimybės atitinka aukščiausios klasės standartus – sėdynes galima palenkti į priekį ir (arba) atgal 240 mm bei paaukštinti 65 mm, todėl įvairaus ūgio ir amžiaus žmonės keliaudami jose jausis patogiai. Naujove modelyje „Meriva“ tapo originali „Opel“ galinė platforma FlexFix, skirta dviračiams gabenti.

„Meriva“ turės priešinga nei įprasta kryptimi atidaromas galines dureles „FlexDoor“, o ši koncepcija pirmą kartą pritaikyta masinės gamybos lengvuosiuose automobiliuose. Priešingai nei panaši sistema, įdiegta keliuose kituose gerai žinomuose modeliuose, „FlexDoor“ koncepcija skiriasi tuo, kad galines ir priekines dureles galima atidaryti atskirai, o ne pravėrus priekines dureles.

„FlexFoors“ yra funkcionali sistema, todėl patekti į galinę automobilio dalį ar iš jos išlipti daug patogiau. „FlexDoors“ atsiveria 84 laipsnių kampu – daug plačiau negu įprastinės durelės, kurių standartinis atidarymo kampas yra 68–70 laipsnių. Kadangi galines dureles galima atidaryti taip plačiai – 84 laipsnių kampu, tai naudinga ir priekyje sėdintiems keleiviams.

Taip pat „FlexDoors“ garantuoja didesnį saugumą, ypač mažų vaikų turinčių šeimų. Tėvams yra paprasčiau prisegti ant galinės sėdynės įsitaisiusias savo atžalas saugos diržais, be to, jie gali padėti joms įlipti į automobilį ar iš jo išlipti.

Pavyzdžiui, kai priekinės ir galinės durelės yra atidarytos vienu metu, sukuriama saugos zona, nes durelės neskiria iš automobilio išlipančių tėvų ir vaikų. Taip sumažėja pavojus, jog vaikas netyčia išbėgs į eismo juostą. „FlexDoors“ atsidaro tik mašinai sustojus ir automatiškai užsirakina pradėjus važiuoti.

„Panaudoję „Zafira“ sėdynes „Flex 7“ ir „Meriva“ sėdynes „FlexSpace“ mes sukūrėme visiškai naują patogų saloną, – sakė Alainas Visseris, „Opel“ viceprezidentas, atsakingas už bendrovės rinkodaros ir paslaugų po pardavimo veiklą. – Projektuodami „Meriva“ modelį mes norėjome sukurti patį universaliausią automobilį visoje automobilių rinkoje. Mano nuomone, nėra kito automobilio, kuriame būtų įgyvendinta tiek daug gyvenimą palengvinančių idėjų“.

Naujoji „Meriva“ bus siūloma rinktis su vienu iš šešių variklių, pasiekiančių nuo 75 iki 140 AG. Automobilio pirkėjai galės užsisakyti automobilį su 5 arba 6 laipsnių mechanine, arba 6 laipsnių automatine pavarų dėže. Daugiau technininių detalių „Opel“ nenurodė.

Antros kartos „Opel Meriva“ sukurta kompanijos inžinerijos centre Rüsselsheime (Vokietija), o bus gaminama Saragosoje (Ispanija).

Mašinos prekyba prasidės po pusmečio, tačiau jos kainos gamintojas kol kas oficialiai neatskleidė. Portalo „Autocar“ žiniomis, naujoji „Meriva“ Didžiosios Britanijos rinkoje kainuos nuo 14 tūkst. svarų sterlingų (54,4 tūkst. Lt).

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių parkavimo problemą padės išspręsti naujas išradimas: susilankstantis automobilis (5)

Tradicinis japonų popieriaus lankstymo menas išradėjams pasufleravo mintį, kaip išspręsti...

MINI modernizavo tris modelius

Britų „premium“ gamintojas stiprina savo pozicijas mažųjų automobilių segmente ir pristato...

BMW iki 2020 m. pagal pardavimus tikisi pralenkti „Mercedes“ (6)

Automobilių gamintojas BMW iki 2020-ųjų pagal pardavimus tikisi pralenkti konkurentą „...

„Renault“ išleido naujos kartos sportiškąjį „Megane R.S.“

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje, naujasis „Renault...

Top naujienos

Istorija, prieš kurią nublanksta net Ballai: kaip Lietuvoje savo karjerą pradėjo pats Magicas Johnsonas  Magico prisiminimai (41)

Neįtikėtina, bet tai yra tiesa. Magicas Johnsonas , kuris kartu su Michaelu Jordanu iki šių...

Rusijoje pinigų mažėja – gyventojams prognozuoja liūdną likimą (215)

Rusijos ekonomikos reikšmė pasaulyje mažėja, traukiasi šalies išlaidos švietimui ir medicinai,...

Gyvai / Dakaro finišas: lietuvių ekipažai stoja į paskutinį mūšį (44)

Šeštadienį baigiasi jubiliejinis keturiasdešimtasis Dakaro ralis . Sportininkai šalia Kordobos...

JAV vyriausybės uždarymas: tūkstančiai darbuotojų be apmokėjimo bus išsiųsti namo Trumpas atideda planus (69)

JAV vyriausybė šeštadienį, per pirmąsias prezidento Donaldo Trumpo inauguracijos metines,...

Orai: ateina tikri šalčiai (32)

Tikros žiemos mėgėjus šių dienų orai turėtų džiuginti – laikysis neigiama temperatūra...

Džiovintų vaisių ir riešutų pakuotėje – nemalonus radinys (30)

„Nusiperki riešutukų supakuotų, palaikai kelias savaites spintelėje, vieną dieną išsitrauki...

Įstatymai privertė sukurti verslą (48)

Mindaugas ir Vita Šlapkauskai žinomi kaip gardžiomis uogienėmis ir šviežiais vaisiais bei...

Epidemiologė: pražūtingasis gripo virusas akimirksniu randa silpniausią žmogaus vietą papasakojo, ko šiemet tikėtis (110)

Gripas vis plačiau šiepia savo nasrus. Tuo jau spėjo įsitikinti tiek amerikiečiai, nerimaujantys,...

Estija ketina atsisakyti kai kurių euro monetų (54)

Estija bankas siūlo iš apyvartos išimti vieno ir dviejų euro centų nominalo monetas, kainas...

Agnė Jagelavičiūtė: paslaptį labai saugojau, žinojau, kad dėl to galiu netekti meilės (165)

Stilistės, žurnalo AŠ IKONA vyr. redaktorės ir tiesiog verslios bei užsispyrusios moters Agnės...