Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio“ pakėlė kartelę padidinto pravažumo automobiliams visame pasaulyje. Vieną legendinės Niurburgringo lenktynių trasos ratą itališkas visureigis įveikė per 7 min. 51,7 sek. – greičiau nei bet koks padidinto pravažumo automobilis. Ligšiolinį 20,832 km. ilgio „Nordschleife“ konfigūracijos rekordą sportiškiausias visureigis pagerino aštuoniomis sekundėmis.
"Alfa Romeo Stelvio"
© Gamintojo archyvas

Automobilį rekordinio pasiekimo metu vairavo Fabio Francia – žmogus, praėjusiais metais užfiksavęs greičiausią vieno rato įveikimo laiką tarp keturias duris turinčių sedanų su „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ (7 min. 32 sek.).

„Šis pasiekimas įrodo, jog pirmasis per daugiau nei šimto metų istoriją sukurtas „Alfa Romeo“ padidinto pravažumo automobilis perteikia tikrąją šio gamintojo dvasią: išskirtinį stilių, inovatyvius variklius, puikų svorio paskirstymą, unikalius techninius sprendimus ir puikų masės bei galios santykį“, – sako Laurynas Boguševičius, „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ pardavimų vadovas Baltijos šalyse.

"Alfa Romeo Stelvio"
"Alfa Romeo Stelvio"
© Gamintojo archyvas

Galingo automobilio širdis – 510 AG ir 600 Nm išvystantis 2,9 l „Twin-Turbo“ variklis. Automobilis turi geriausią arklio galių ir variklio darbinio tūrio santykį klasėje – 176 AG vienam litrui. Jo šeši cilindrai išdėstyti V forma 90 laipsnių kampu, tokiu būdu pasiekiamas žemesnis svorio centras.

Pirmą kartą su šiuo varikliu suporuota Q4 visų varančių ratų pavara, o sklandus jos ir variklio sujungimas patikėtas sportiškai aštuonių laipsnių automatinei pavarų dėžei: „Race“ režimu vienas pavaros keitimas trunka vos 150 milisekundžių.

„Stelvio Quadrifoglio“ galima pasirinkti keturis skirtingus „Alfa DNA“ važiavimo režimus. Priklausomai nuo pasirinkimo, optimaliai sustyguojama SUV pakaba, variklio cilindrų darbas ir galios perdavimas į ratus.

"Alfa Romeo Stelvio"
"Alfa Romeo Stelvio"
© Gamintojo archyvas

„Alfa Romeo Stelvio“ yra ne tik greitas, bet ir saugus. „EuroNCAP“ bandymų metu itališkas padidinto pravažumo automobilis gavo didžiausią įmanomą 5 žvaigždučių įvertinimą. „Alfa Romeo“ daug pagyrų gavo už automobilio keleivių apsaugą avarijos metu bei platų standartinėje įrangoje montuojamų saugos sistemų skaičių – kiekvienas „Stelvio“ iš gamyklos išrieda su 9-iomis oro pagalvėmis, nukrypimo nuo eismo juostos stebėjimo sistema ir pėsčiuosius atpažįstančia autonominio stabdymo technologija.

Naujųjų galingų ir ekonomiškų „Alfa Romeo Stelvio“ kaina Lietuvoje prasideda nuo 36 990 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Didžiausias automobilių gamintojų galvos skausmas, arba kodėl nauji modeliai bandomi Laplandijoje (3)

„Test World“ Suomijoje yra vienintelė vieta pasaulyje, kurioje automobilių gamintojai...

Vežėjai siūlo Palangos poilsiautojams nakvynę vilkiko kabinoje (21)

Lietuvos vežėjų asociacija surengė akciją – atostogaujantys Palangoje gali pasirinkti nakvynę...

Sostinės gatves užplūs dviratininkai: kaip keisis eismas ir kur bus uždarytos gatvės (3)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 19 d., sekmadienį, Vilnių išjudins...

„Kasko“ atsisakiusi policija patikino: pareigūnams automobilių remonto apmokėti nereikės (42)

Paaiškėjus, kad šiemet policijos įsigyti „ Volkswagen Transporter “ ir „ Opel Insignia “...

Kauniečiams palengvino gyvenimą – turės dar vieną būdą išvažiuoti į A1 magistralę (16)

Šį ketvirtadienį vairuotojams atverta Kauno Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale . Naujasis...

Top naujienos

Nutylėta sovietų armijos katastrofa: panikos apimti gyventojai lėkė iš namų ir sodino vaikus pas svetimus žmones (264)

Nedaug trūko, kad netoli Berlyno 1977 metais būtų įvykęs branduolinis sprogimas, – rašo...

Žymūs ekonomistai susiginčijo, kokia yra skurdo kartelė (362)

Žymūs ekonomistai – „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis ir Vilniaus...

Merkel ir Putino pokalbis truko 3 valandas: apie ką jie kalbėjo? (104)

Vokietijos kanclerė Angela Merkel ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas aptarė būdus,...

Juodieji karų su banditais puslapiai: „Vilniaus brigados“ garsenybės buvo laužomos sostinės požemiuose (456)

Atkūrus Lietuvos nepriklausomybę 1990 m. šalis paveldėjo sovietinę miliciją, kitos operatyvinės...

Karolinos Meschino sėkmės istorija: kaip patyčias kentęs vaikas virto „Instagram“ žvaigžde (38)

Dirbti „Instagram“ tinkle. Sakysite, nesąmonė?! Karolina Meschino irgi nedrįsta taip apie...

Kas yra perteklinis vandens svoris ir kaip jo atsikratyti?

Nešioti su savimi perteklinį vandenį – nemalonus jausmas: jautiesi išpampęs ir apgailėtinas....

Romantiškos pažintys internete: kodėl moterys elgesi kitaip negu vyrai (13)

Romantiška pažintis internete nėra blogesnė negu darbe arba bare ir neturi įtakos tolimesniems...

Susipešė dėl pinigų „Eurovizijai“: konkursas Izraelyje gali ir neįvykti (24)

Izraelio nacionalinis transliuotojas iškėlė ultimatumą šalies ministrui pirmininkui...

Pomidorai gigantai – kaip auginti ir kodėl trūkinėja

Nemažai žmonių mėgsta stambiavaisius pomidorus. Net atleidžia jiems už tai, kad jie netelpa į...

Jolita Mikolaitienė: 21 amžius, o iki šiol moterys naiviai ieško slaptos prasmės tiesmukuose vyrų žodžiuose (119)

Atsakingas pareigas tarptautiniame versle užėmusi Jolita Mikolaitienė daugeliui geriau pažįstama...