aA
Pirmasis „Alfa Romeo“ istorijoje SUV klasės modelis „Stelvio“ debiutavo praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje. Šis automobilis nuo šiol gali didžiuotis ir tuo, jog yra itin saugus. Nepriklausomų saugumo ekspertų „Euro NCAP“ testus „Stelvio“ įveikė puikiai ir už tai buvo įvertintas maksimaliu penkių saugumo žvaigždučių įvertinimu.
"Alfa Romeo Stelvio"
© Gamintojo archyvas

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tokį rezultatą automobiliui leido pasiekti inovatyviausios elektroninės saugumo sistemos ir kėbulo konstrukcija.

Įvertino už novatorišką kėbulo konstrukciją

Vieną geriausių per visą „Euro NCAP“ istoriją rezultatų „Stelvio“ pademonstravo vertinant suaugusių keleivių saugumą. „Alfa Romeo“ pelnė net 97 proc. įvertinimą – aukščiausią, kurį yra gavęs visureigis.

Visų smūgių metu „Stelvio“ pademonstravo puikią viduje važiuojančių keleivių apsaugą. Tokį aukštą saugumo lygį užtikrina kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis ir aliuminio kompozitai. Toks sprendimas leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris taip pat labai svarbus avarijos atveju, nes kuo mažesnis svoris, tuo mažesnės inercijos jėgos automobilį veikia susidūrimo metu.

Naujausios technologijos padeda išvengti susidūrimo

Alfa Romeo Stelvio“ gavo aukštą „Euro NCAP“ ekspertų įvertinimą ir už pėsčiųjų apsaugą. Naujasis italų kūrinys jau standartinėje įrangoje turi autonominę stabdymo sistemą (AEB), kuri atpažįsta pėsčiuosius ir, jeigu vairuotojas nereaguoja į sistemos siunčiamus perspėjimus, kritiniu atveju pati stabdo automobilį.

Ši autonominio stabdymo sistema taip pat reaguoja ir į kitus automobilius tiek važiuojant mieste, tiek ir užmiestyje. Dar viena standartiškai montuojama pagalbinė sistema leidžia nenukrypti nuo važiavimo linijos.

Po dangčiu – galingi varikliai

„Alfa Romeo Stelvio“ siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 2,2 l turbodyzelinis variklis gali turėti 180 arba 210 arklio galių. Toks variklis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 215 km/val. Greitį.

2,0 l „MultiAir“ turbobenzininis variklis gali išvystyti 200 arba net 280 arklio galių. Toks variklis „Stelvio“ nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 230 km/val.

Visi į šį „Alfa Romeo“ modelį montuojami varikliai poruojami su 8 pavarų ZF automatinėmis pavarų dėžėmis, kurios, pasirinkus „Dynamic“ režimą, pavaras perjungia vos per 15 šimtųjų sekundės dalių.

Sportiškas interjeras ir idealus svorio balansas

Tam, kad automobilis ne tik atrodytų, bet ir važiuotų sportiškai, inžinieriai visus pagrindinius ir stambiausius automobiliu mazgus pasistengė sumontuoti kaip įmanoma arčiau kėbulo centro, todėl svorio pasiskirstymas tarp priekinės ir galinės ašių idealus – 50:50. Žinoma, tą leido pasiekti ir labai lengvos, bet tvirtos „Stelvio“ gamybai naudojamos medžiagos.

Važiuoklės ir stabdžių elementai, taip pat durys bei variklio ir bagažinės dangčiai pagaminti iš aliuminio, o kardaninis velenas – iš anglies pluošto. Dėl šių inovatyvių sprendimų „Alfa Romeo Stelvio“ svoris siekia vos 1,6 tonos.

„Alfa Romeo Stelvio“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 36 tūkst. 990 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ atidavė duoklę kosmosui: sukūrė automobilį–observatoriją (1)

Hanoverio transporto priemonių parodoje „Nissan“ pristatė neregėtą „ Nissan Navara Dark...

Išsiaiškino, kaip padangas renkasi Lietuvos vairuotojai: rūpi net keliamas triukšmas (22)

Kas antras lietuvis mano, jog padangų skleidžiamas triukšmas yra labai arba iš dalies svarbus,...

Diena be automobilio, bet su nemokamu viešuoju transportu (6)

Šeštadienį Lietuva kartu su kitomis Europos valstybėmis mini Tarptautinę dieną be automobilio....

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (16)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (6)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Top naujienos

Rusijos strateginėje zonoje atsivėrė pavojingas kelias (61)

Prieš porą savaičių, kai dangus buvo ganėtinai saulėtas, o oro sąlygos buvo santykinai...

Lietuva užsienio akimis: darbuotojai emigruoja, bet pensininkai lieka (329)

Kad nepatirtų ekonominio nuosmukio, rytinėms ES narėms teks susigrąžinti išvykusius darbuotojus...

Rimvydas Valatka. Išgirsti popiežių Pranciškų pavergto proto šalyje (579)

Kodėl pavergto proto? Juk popiežius Pranciškus aiškiai pasakė, kad „ši tauta iš tiesų...

Rusijos scenarijus 2050-iesiems: Kremlius prognozuoja neišvengiamą karą su Vakarais (775)

Susiskaldžiusi Europa , stagnuojančios JAV ir drąsus daugiapolis pasaulis, kuriame Kremlius...

Iš CSKA – į „Žalgirį“: Westermannas grįžta į Kauną Leo komentaras (16)

Kauno „Žalgiris“ surado ilgai ieškotą patikimą atakų organizatorių. Į Kauną po sezono...

Bastys: man reikia mandato, kad galėčiau tarnauti su nauja priesaika (104)

2017 metų gruodį prieš pat Kalėdas Konstitucinis Teismas paskelbė, kad Seimo narys Mindaugas...

Velionės laidotuvės virto farsu: kur pagarba mirusiajam ir artimiesiems? (62)

Rugsėjo 9 dieną laidojome kaimynę ir daugiavaikę mamą, kuri buvo užauginusi 7 vaikus.

Finansų planavimo programėlės – išmanus būdas taupyti (6)

Finansų ekspertai sako, kad tarp turtuolio ir vargšo paprastai būna vienas esminis skirtumas –...

Baigėsi popiežiaus vizitas Lietuvoje: miniai žmonių – išskirtinis gestas linkėjo tapti vilties švyturiu, atnaujinta 19.00 (1389)

Popiežius Pranciškus sako, kad skaudžią istoriją išgyvenusi Lietuva gali tapti vilties švyturiu...

Tikrieji žmogaus teisių gynėjai nepamena Gražulio nuopelnų (259)

Petro Gražulio paskyrimas į Žmogaus teisių komitetą ne tik sulaukė 16 tūkst. parašų,...