Pirmasis „Alfa Romeo“ istorijoje SUV klasės modelis „Stelvio“ debiutavo praėjusių metų Los Andželo automobilių parodoje. Šis automobilis nuo šiol gali didžiuotis ir tuo, jog yra itin saugus. Nepriklausomų saugumo ekspertų „Euro NCAP“ testus „Stelvio“ įveikė puikiai ir už tai buvo įvertintas maksimaliu penkių saugumo žvaigždučių įvertinimu.
"Alfa Romeo Stelvio"
© Gamintojo archyvas

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, tokį rezultatą automobiliui leido pasiekti inovatyviausios elektroninės saugumo sistemos ir kėbulo konstrukcija.

Įvertino už novatorišką kėbulo konstrukciją

Vieną geriausių per visą „Euro NCAP“ istoriją rezultatų „Stelvio“ pademonstravo vertinant suaugusių keleivių saugumą. „Alfa Romeo“ pelnė net 97 proc. įvertinimą – aukščiausią, kurį yra gavęs visureigis.

Visų smūgių metu „Stelvio“ pademonstravo puikią viduje važiuojančių keleivių apsaugą. Tokį aukštą saugumo lygį užtikrina kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis ir aliuminio kompozitai. Toks sprendimas leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris taip pat labai svarbus avarijos atveju, nes kuo mažesnis svoris, tuo mažesnės inercijos jėgos automobilį veikia susidūrimo metu.

Naujausios technologijos padeda išvengti susidūrimo

Alfa Romeo Stelvio“ gavo aukštą „Euro NCAP“ ekspertų įvertinimą ir už pėsčiųjų apsaugą. Naujasis italų kūrinys jau standartinėje įrangoje turi autonominę stabdymo sistemą (AEB), kuri atpažįsta pėsčiuosius ir, jeigu vairuotojas nereaguoja į sistemos siunčiamus perspėjimus, kritiniu atveju pati stabdo automobilį.

Ši autonominio stabdymo sistema taip pat reaguoja ir į kitus automobilius tiek važiuojant mieste, tiek ir užmiestyje. Dar viena standartiškai montuojama pagalbinė sistema leidžia nenukrypti nuo važiavimo linijos.

Po dangčiu – galingi varikliai

„Alfa Romeo Stelvio“ siūlomas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. 2,2 l turbodyzelinis variklis gali turėti 180 arba 210 arklio galių. Toks variklis automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,6 sekundės ir pasiekti maksimalų 215 km/val. Greitį.

2,0 l „MultiAir“ turbobenzininis variklis gali išvystyti 200 arba net 280 arklio galių. Toks variklis „Stelvio“ nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti vos per 5,7 sekundės, o maksimalus greitis siekia 230 km/val.

Visi į šį „Alfa Romeo“ modelį montuojami varikliai poruojami su 8 pavarų ZF automatinėmis pavarų dėžėmis, kurios, pasirinkus „Dynamic“ režimą, pavaras perjungia vos per 15 šimtųjų sekundės dalių.

Sportiškas interjeras ir idealus svorio balansas

Tam, kad automobilis ne tik atrodytų, bet ir važiuotų sportiškai, inžinieriai visus pagrindinius ir stambiausius automobiliu mazgus pasistengė sumontuoti kaip įmanoma arčiau kėbulo centro, todėl svorio pasiskirstymas tarp priekinės ir galinės ašių idealus – 50:50. Žinoma, tą leido pasiekti ir labai lengvos, bet tvirtos „Stelvio“ gamybai naudojamos medžiagos.

Važiuoklės ir stabdžių elementai, taip pat durys bei variklio ir bagažinės dangčiai pagaminti iš aliuminio, o kardaninis velenas – iš anglies pluošto. Dėl šių inovatyvių sprendimų „Alfa Romeo Stelvio“ svoris siekia vos 1,6 tonos.

„Alfa Romeo Stelvio“ kainos Lietuvoje prasideda nuo 36 tūkst. 990 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

ES perspėjimas: JAV muitas automobilių importui pažeis prekybos taisykles (6)

Bet koks Jungtinių Valstijų planas vienašališkai nustatyti muitus importuojamiems automobiliams...

Lazda smogė kitu galu: automobiliuose išpopuliarėjusi medžiaga kelia bjaurią problemą (38)

Netrukus po to, kai išaušo naujas tūkstantmetis, automobilių gamintojai pradėjo naudoti...

JAV grasinant pritaikyti tarifus automobiliams, „Volkswagen“ perspėja dėl protekcionizmo (2)

Automobilių rinkos milžinas „ Volkswagen “ (VW) ketvirtadienį perspėjo dėl „vienpusiško...

Vokietijos greitkeliuose – savivaldžių automobilių bandymai (6)

Technologijų kompanija „ Continental “ plečia savivaldžių automobilių technologijų bandymus...

„Uber“ pristato partnerių-vairuotojų draudimo programą

Pavėžėjimo paslaugų kompanija „ Uber “ praneša, kad platforma besinaudojantiems vairuotojams...

Top naujienos

Lenkijos Senato maršalkos atsakas prieš Lietuvą užsimojusiai Cytackai: ponia, to nebus (1)

Balandį Torūnėje (Lenkija) vykusiame „Polonijos suvažiavime“ Vilniaus tarybos narei Renatai...

Naujausia statistika: kuriose įmonėse algos skiriasi labiausiai (42)

Tarp didžiausių darbdavių daugiausiai ir mažiausiai uždirbančiųjų darbuotojų atlyginimai...

Maldeikienė: iš Dalios Grybauskaitės šito nesitikėjau (599)

Prezidentės Dalios Grybauskaitės metiniai pranešimai – lėkšti, o viešai skelbtas jos galimas...

Dvi šalys prieš Rusiją imasi veiksmų dėl virš Ukrainos numušto lainerio „Bellingcat“ įvardijo atsakingą pareigūną (403)

Australija ir Nyderlandai oficialiai apkaltino Rusiją 2014 metais numušus MH17 lėktuvą virš...

Ilgai tylėjusi Pikul advokatė įvertino Jasaičių dramą: papasakojo, kodėl Oksanai iš skyrybų pasipelnyti nepavyks (145)

Dainininkės, vizažo meistrės Oksanos Pikul ir krepšininko Simo Jasaičio santykių drama tapo...

DELFI eksperimentas: ar atpažįstame tikrų lietuviškų braškių skonį (15)

Pirmosios lietuviškos braškės šį pavasarį buvo apipintos legendomis. Ne vieną šokiravo jų...

„Samsung“ dėl telefonų dizaino kopijavimo „Apple“ turės sumokėti milžinišką baudą (5)

Pietų Korėjos technologijų milžinas „Samsung“ privalo sumokėti konkurentui „Apple“ 539...

Indrė Makaraitytė. Klausimus, kurių neužduoda Landsbergis, paklausia Karbauskis (100)

– Sąžiningai pasakykite, jeigu jūs išeitumėte iš politikos, jūs neperimtumėte iš mamos savo...

Kaip per paskutinį skambutį apsirengė elitinės gimnazijos moksleiviai (110)

Penktadienį Vilniaus Salomėjos Nėries gimnazijos prieigose būrėsi daugybė pasipuošusių...

Cukraus atsisakęs Rimvydas Širvinskas-Makalius: dabar man per saldžios net vynuogės! (18)

Pasitikdamas vasarą verslininkas, keliautojas Rimvydas Širvinskas-Makalius ryžosi avantiūrai:...