aA
Alfa Romeo“ pasauliui pristato „Giulia“ ir „Stelvio“ – „Estrema“ versijos modelius, įkūnijančias didžiausius techninius pasiekimus ir tobulą dinamiką. Anot „Alfa Romeo“ atstovų Lietuvoje, tai ne kas kita, o legendinė „Quadrifoglio“ dvasia, prisikėlusi gyvenimui kasdieniam sportiniam vairavimui sukurtame automobilyje, rašoma gamintojo pranešime žiniasklaidai.
„Alfa Romeo“ pristatė specialias „Giulia“ ir „Stelvio“ versijas
© Gamintojo archyvas

„Estrema" modeliai skirti tiems tikriesiems žinovams, kuriems kiek mažiau rūpi raumenyno estetika, tačiau jie ypač dėmesingi techniniams, tobulą pusiausvyrą ir nepaprastą dinamiką užtikrinantiems sprendimams", – sako „Alfa Romeo" atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.

„Alfa Romeo“ pristatė specialias „Giulia“ ir „Stelvio“ versijas
© Gamintojo archyvas

Naujų „Alfa Romeo" modelių pristatymas buvo surengtas Hinvilyje, Šveicarijoje, kur įsikūrusi „Alfa Romeo" „Formulės-1" komanda. Vieta premjerai buvo pasirinkta neatsitiktinai. Ji atspindi tebesitęsiantį intensyvų „Alfa Romeo" ir „Sauber Motorsport" bendradarbiavimą, kuriuo siekiama kiek įmanoma geriau pasinaudoti „Formulės-1" praktine patirtimi, kuriant efektyvią, pažangią ir tvarią technologiją.

Nuo įprastų „Giulia" ir „Stelvio" modelių, „Estrema" montuojama aktyvi pakaba, kuri dėl gebėjimo prisitaikyti prie kelio sąlygų ir kiekvieno vairuotojo važiavimo stiliaus, užtikrina nepaprastą komfortą, neapsunkindama automobilio valdymo ir nemažindama vairavimo malonumo. Be to, į standartinį paketą įeinantis mechaninis savaime užsiblokuojantis diferencialas garantuoja stabilumą ir puikią kontrolę esant bet kokiam sukibimui, sukimo momentą ir trauką tolygiai paskirstant net važiuojant posūkiuose, spaudžiant greičio pedalą ar važiuojant dideliu greičiu.

„Alfa Romeo“ pristatė specialias „Giulia“ ir „Stelvio“ versijas
© Gamintojo archyvas

„Gausiai naudojamas anglies pluoštas kėbulo elementuose, dar labiau išryškina „Estrema" sportiškumą ir išlengvintas formas, kas prikausto visų, neabejingų dizainui, kokybei ir sportiniams automobiliams dėmesį", – sako A. Ardzevičius.

Alfa Romeo Giulia Estrema" ir „Alfa Romeo Stelvio Estrema" automobiliuose bus montuojami 280 AG 2,0 litrų turbobenzininiai arba 210 AG 2,2 litro turbodyzeliniai varikliai kartu su 8 pavarų automatinėmis greičių dėžėmis ir Q4 visų varomųjų ratų transmisija. Be išskirtinių dizaino ir techninių elementų, automobiliuose taip pat bus montuojama premium klasės, 14-os garsiakalbių „Harman Kardon" garso sistema.

Išankstiniai „Giulia Estrema" ir „Stelvio Estrema" modelių užsakymai pradedami šią savaitę. Automobilių kainos prasidės nuo 62 990 Eur, o gamyba truks pora mėnesių.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

Skelbia apie vietas centre, kur 2 valandas parkavimas nemokamas

Sostinės Taryba trečiadienį patvirtino siūlymus, kurie keis rezervuotų automobilių stovėjimo...

ES naujų automobilių rinkoje – stipriausias kritimas nuo pandemijos (1)

Problemos tiekimo grandinėse balandį toliau neigiamai veikė naujų automobilių pardavimus Europos...

Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „Renault“ ir „Dacia“ centras

Ketvirtadienį, gegužės 12-ąją, Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „ Renault...

Balandį stebimas Lietuvos naudotų automobilių rinkos sumažėjimas

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „ Regitra “ pateiktus pradinius duomenis,...

„Renault“ parduoda turtą ir išeina iš Rusijos: rusai žada atversti „naują „Moskvič“ istorijos puslapį“

Prancūzijos automobilių gamintoja „ Renault “ pardavė savo turtą Rusijos vyriausybei,...

Top naujienos

Ispanijoje gyvenanti Aušra Burnienė: rudenį šios šalies kurortuose nusipirkti būstą gali būti neįmanoma dėl vienos priežasties papasakojo apie kainas (2)

Pilni lėktuvai lietuvių į Ispaniją leidžiasi ne tik atostogų, apstu ir norinčių čia susirasti...

Papildomų rezervų paieškose – Jokubaičio žvilgsnis į Eurolygos čempioną: svarbus kaip niekada specialiai „Delfi“ iš Belgrado

„Varginantis dalykas“, – taip „Barcelonos“ įžaidėjas Rokas Jokubaitis įvertino pirmoje...

Į Lietuvą plūstelės vasariška šiluma: kai kur termometrai pasieks net 25 laipsnius

Ketvirtadienio naktį aukšto slėgio sritis tols nuo Lietuvos. Atsisveikindama ji žada sausą,...

Delfi PliusVaidas Saldžiūnas

Ką išduoda nauji Rusijos grasinimai kaimynėms: Kremlius sukūrė situaciją, kurios nebuvo šimtmečius (2)

Šios šalis taps priešėmis – tą minutę, kai jos taps NATO narėmis, imsimės žingsnių. Jei...

Putino diagnozė slepia ir svarbesnę informaciją: šito dar niekas garsiai nesako

Tikra ar išgalvota Rusijos prezidento Vladimiro Putino sunki liga neabejotinai lems ir karo...

Karas Ukrainoje. Zelenskis: Ukrainos šiaurė jau išvaduota Rusija iš „Azovstal“ evakuotiems kariams nieko gero nežada: pasirodė nežmoniškų siūlymų (7)

Evakuacijos misija „ Azovstal “ plieno gamykloje Mariupolyje tęsiasi, trečiadienio naktį savo...

Delfi PliusJurga Grigienė

Randai: kodėl niekas nesako, kad jiems užgijus negalima atsikvėpti – neprižiūrimi jie gali sukelti negrįžtamų padarinių

Turbūt sunkiai rastume žmogų, kuris neturėtų nė vieno rando. Bet savotiškas paradoksas – ne...

Majauskas apie ekonomikos būklę, naujus mokesčius ir NPD santykį su MMA: tam tikrų pakeitimų tikrai reikia

Infliacija, planuojamos didinti bazinės palūkanų normos, nedarbo augimo rizika rodo, kad šie metai...

Delfi PliusPranas Šarpnickis

Lietuvos miestas, kurį 9 dienoms buvo „okupavę“ latviai – supykę, kad žemaičiai neleidžia Kalėdų atšvęsti, grįžo namo (2)

Sovietmečiu kai kas Skuodą pašaipiai vadindavo lietuviškąja Kamčiatka. Bet ne todėl, kad ten...