aA
Naujieji „Alfa Romeo Giulia“ ir „Stelvio“ modeliai, kurie pirkėjams bus pristatyti kitąmet, turės visiškai naują informacinę sistemą su lietimui jautriu ekranu bei antro lygio autonominio vairavimo sistemas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Alfa Rome" įdiegė daliai modelių autonominio valdymo sistemas
"Alfa Rome" įdiegė daliai modelių autonominio valdymo sistemas
© Gamintojo archyvas

Naujuose „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliuose visi prietaisai ir jungikliai orientuoti į vairuotoją ir jam yra pasiekiami ranka. Jau standartinėje įrangoje vairuotojo akių lygyje montuojamas 7 colių TFT ekranas, kuriame galima reguliuoti pagrindines automobilio funkcijas. Papildomai montuojamas 8,8 colio lietimui jautrus ekranas – jo grafiniai komponentai ir programos išdėliotos taip, kad visas funkcijas galima rasti intuityviai ir lengvai jas reguliuoti.

„Alfa Romeo“ vairuotojui taip pat suteikia pasirinkimo laisvę – nustatymus 8,8 colio informacinės sistemos ekrane jis gali reguliuoti liesdamas patį ekraną arba naudodamas ovalų jungiklį prie pavarų perjungimo svirties.

„Giulia“ ir „Stelvio“ interjere toliau laikomasi paprastumo koncepcijos. Vairuotojas neapkraunamas daugybe rodmenų, jo akiratyje tėra tik svarbiausia vairavimo informacija, tačiau kai kurios detalės yra subtiliai atnaujintos. Jas pastebėjęs šypseną išspaus kiekvienas klientas – pavyzdžiui, „Alfa Romeo“ modeliuose montuojama nauja oda aptraukta ir liesti itin maloni pavarų perjungimo svirtis, o prie jos pagrindo matoma subtiliai įkomponuota Italijos vėliava.

Gali važiuoti dalinai autonomiškai

Naujieji „Giulia“ bei „Stelvio“ žymi visiškai naujo ADAS („Advanced Driver Assistance Systems“) sistemų rinkinio debiutą, kuris automobiliuose užtikrins antro lygio autonominio vairavimo galimybę. Šį lygį pasiekiantys automobiliai gali autonomiškai greitėti, stabdyti bei sukti vairą esant tam tikroms sąlygoms. Toks autonominis važiavimas turi būti stebimas vairuotojo, tačiau suteikia jam galimybę pailsėti ilgose kelionėse.

Visas ADAS rinkinys susideda iš daugybės skirtingų sistemų. „Lane Keeping Assist“ stebi eismo juostas ir automatiškai atlieka korekcijas vairu, jei automobilis su neįjungtu posūkio signalu priartėjo prie linijos. „Active Blind Spot Assist“ stebi gretimas eismo juostas ir „akląsias“ zonas – užfiksavusi kitą eismo dalyvį, kurio vairuotojas nemato, sistema taip pat atlieka korekcijas vairu.

Naujieji „Alfa Romeo“ modeliai turi aktyvią kruizo kontrolę, kelio ženklų atpažinimo sistemą su išmania greičio kontrole – galima nustatyti, jog automobilis įspėtų kiekvieną kartą pakitus leistinam greičiui.

Eismo spūsčių ir greitkelių asistentai leidžia be pastangų išlaikyti automobilį viduryje eismo juostos, o „Driver Attention Assist“ stebi, ar vairuotojas nepavargo ir ar jam nereikia pailsėti.

"Alfa Rome" įdiegė daliai modelių autonominio valdymo sistemas
"Alfa Rome" įdiegė daliai modelių autonominio valdymo sistemas
© Gamintojo archyvas

Didėja įrangos įvairovė

„Giulia“ siūloma su septyniais skirtingais apdailos variantais. Bazinė sedano versija turės 16 colių ratlankius ir paprastą medžiaginę salono apdailą, o „Super“ bei „Business“ – 17 colių. „Giulia“ su „Ti“ apdaila turės 18 colių ratlankius, medžio apdailos detales ir kokybiškas odines sėdynes, užtikrinančias prabangą ir sportiškumą. „Sprint“ apdailą pasirinkusių klientų automobiliuose bus odos ir medžiagos mišinio apdaila, o „Veloce“ – specialios sportinės odinės sėdynės. „Veloce Ti“ kompromisų nepripažįsta: 19 colių ratlankiai, anglies pluošto ir odos apdailos elementai bei „Alcantara“ dengtos sėdynės.

Bazinis „Giulia“ bus siūlomas su dviem varikliais: 2 l benzininiu, pasiekiančiu 200 AG, ir 2,2 l dyzeliniu (136 AG). Abi versijos turės galinius varančiuosius ratus ir automatinę pavarų dėžę. Jau standartinėje „Giulia“ įrangoje yra autonominio stabdymo bei kitos saugumo sistemos. Galingiausi 280 ir 210 AG varikliai su keturių varančių ratų pavara bus montuojami į automobilius su „Veloce“ arba „Veloce Ti“ apdailomis.

„Stelvio“ standartinėje įrangoje klientai ras 17 colių ratus ir audiniu aptrauktas sėdynes, o pasirinkę „Super“ ar „Business“ versijas – 18 colių. „Ti“ versijai skirti 19 colių ratlankiai, medžio ir odos apdaila bei odinės sėdynės. „Ti“ apdailą išskiria ir kontrastinė pilka „Dark Miron“ spalva ant šoninių slenksčių, ratų arkų ir galinio buferio.

„Sprint“ versiją puošia 19 colių ratlankiai, aliuminio apdaila ir odinės sėdynės su audinio elementais, o „Veloce“ spindi 20 colių ratlankiai, aliuminio apdaila ir sportinės odinės sėdynės.

Bazinės įrangos „Stelvio“ siūlomas su 200 AG benzininiu arba 160 AG dyzeliniu varikliais, abu jie komplektuojami su automatinėmis pavarų dėžėmis ir galiniais varančiais ratais. Standartiškai SUV modelyje montuojamas 8,8 colio lietimui jautrus ekranas, autonominio stabdymo ir kitos saugumo sistemos.

Galingiausi benzininis (280 AG) ir dyzelinis (210 AG) varikliai bus montuojami į „Stelvio“ pasirinkus „Veloce“ apdailą. Čia, kaip ir „Giulia“, išorė pabrėžiama „Dark Miron“ spalvos juostomis, o interjere – sportiškomis šešiomis kryptimis reguliuojamomis sėdynėmis bei aliuminio apdailos detalėmis.

Naujieji „Alfa Romeo Giulia“ bei „Stelvio“ Lietuvoje bus pristatyti 2020 m. pradžioje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
5.0000

Neslūgstanti karščio banga Lietuvoje: ką privalo žinoti vairuotojai, norėdami sumažinti nelaimingų įvykių tikimybę

Jau beveik savaitę iš Lietuvos nesitraukia svilinantis karštis. Nors tokios vasaros daugelis...

Patarė, kaip rinktis elektromobilį tiems, kurie nenori būti „kaip visi“

Visam pasauliui garsiai kalbant apie aplinkos taršą ir būtinybę riboti transporto priemonių su...

50 tūkstančių eurų: ar tiek pakanka, norint įsigyti saugų ir komfortišką elektromobilį?

Jei pažvelgtume į automobilius, kurių kaina prasideda nuo 50 tūkst. eurų, pamatytume, kad modelį...

Vilniaus transporte – svarstymai įvesti „kontrolieriaus“ bilietą vietoje baudos

Vilniuje svarstoma galimybė įvesti popierinius iki 10 dienų trukmės viešojo transporto...

Vytį bus galima naudoti ant transporto priemonių registracijos numerių

Kiek daugiau nei po metų ant motorinių transporto priemonių ir jų priekabų valstybinio...

Top naujienos

Seimo salėje vėl pasipylė aštrios replikos: Dieve saugok nuo tokių fantazijų atnaujinta (9)

Seimas antradienį galutinai apsisprendė – Vyriausybės ir Seimo vadovės: Ingrida Šimonytė ir...

Vokietijos generolas įspėja dėl Baltijos šalių: Putinas čia gali turėti iliuzijų (1)

Naujasis Vokietijos Bundesvero operacijų vadavietės vadas Berndas Schüttas mano, kad didžiausias...

„Infobalt“ vadovui gėda dėl Lietuvos IT sistemų: rimtos atakos nesibaigs tokiais pažaidimais

Asociacijos „ Infobalt “ direktorius Mindaugas Ubartas kritiškai vertina Lietuvos viešojo...

Prabilo apie Putino planą bet kokia kaina įtraukti Baltarusiją į karą: Lukašenkos kareivių laukia žiaurus likimas (2)

Lietuvai paskelbus apie Europos Sąjungos sankcionuotų prekių tranzito į Kaliningrado sritį...

Landsbergis: naujo sankcijų Kaliningrado tranzitui išaiškinimo iniciatyva ateina iš EK ir mes negalėsime jo vetuoti (17)

Užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis tvirtina, kad šiuo metu tarp Lietuvos ir Europos...

Karas Ukrainoje. Auga raketų atakos Kremenčuke aukų skaičius, Rusija vėl pakeitė karo taktiką (1)

Rusijos valstybė tapo didžiausia teroristine organizacija pasaulyje ir tai turi būti pagrįsta...

JAV žvalgyba įvertino žiaurų Kyjivo apšaudymą: tai rusiškas metodas atsakyti į tarptautinius įvykius (2)

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis kreipėsi į baltarusius, ragindamas neįsitraukti į...

„BMI Group“ Lietuvoje atidaro paslaugų centrą: įdarbins daugiau kaip 150 darbuotojų

Europos stogo dangų ir hidroizoliacijos sistemų ekspertė „ BMI Group“ šiandien pranešė apie...

10 tipų batų, kuriuos turi visos prancūzės: reikia vos tiek porų, kad stilingai atrodytumėte žiemą, vasarą ir bet kuria proga

Visos prancūzės turi 10 tipų apavo. Esu prancūzė ir man patinka rašyti apie prancūzių...