Šie automobiliai ne tik už saugumą buvo įvertinti penkiomis žvaigždutėmis, bet ir tarp savo klasės modelių surinko daugiausiai balų atskirose vertinimo kategorijose. 2014 m. „Euro NCAP“ įvedė naujus vertinimo standartus dėl automatinės automobilio stabdymo sistemos naudojimo, taip pat pradėjo daugiau dėmesio skirti pagalbinėms saugumo sistemoms, t.y. didesnę reikšmę įvertinimui turi automobiliuose naudojamos technologijos, kurios padeda saugiau vairuoti ir išvengti avarijų.
„Euro NCAP“ pastebi, kad 2014-ųjų testai parodė didėjančią atskirtį tarp didesnių ir mažesnių automobilių saugumo. Pavyzdžiui, visi „Didelių šeimos automobilių“ klasei priskiriami modeliai pernai gavo aukščiausią įvertinimą, o tarp 14-os išbandytų mažų automobilių vienintelė „Škoda Fabia“ gavo maksimalų žvaigždučių skaičių. Panaši situacija ir tarp mažų vienatūrių, kur tik „Golf Sportsvan“ surinko penkias žvaigždutes, o daugiau nei pusė jo konkurentų tenkinosi trimis.
Geriausiai 2014 m. „Euro NCAP“ testuose tarp savo kategorijos automobilių pasirodę modeliai

Suaugusiųjų apsauga – 92 proc.; vaikų apsauga – 84 proc.; pėsčiųjų apsauga – 77 proc.; saugumo sistemų pagalba – 70 proc.

Suaugusiųjų apsauga – 88 proc.; vaikų apsauga – 83 proc.; pėsčiųjų apsauga – 69 proc.; saugumo sistemų pagalba – 79 proc.

Suaugusiųjų apsauga – 87 proc.; vaikų apsauga – 85 proc.; pėsčiųjų apsauga – 62 proc.; saugumo sistemų pagalba – 73 proc.

Suaugusiųjų apsauga – 93 proc.; vaikų apsauga – 83 proc.; pėsčiųjų apsauga – 69 proc.; saugumo sistemų pagalba – 82 proc.

Suaugusiųjų apsauga – 81 proc.; vaikų apsauga – 81 proc.; pėsčiųjų apsauga – 69 proc.; saugumo sistemų pagalba – 69 proc.
Pažangiausios sistemos
DELFI jau rašė, kad „Euro NCAP“ nuo 2010 metų kasmet paskelbia, kurių gamintojų sukurtos saugumo sistemos eismo dalyviams suteikia daugiausiai naudos. Šiemet tarp pažangiausių technologijų buvo išskirtos dvi sistemos, kurias sukūrė BMW ir „Opel“ koncernai.
Pirmoji – BMW ir „Mini“ markių modeliuose kaip papildoma įranga montuojama vairuotojo asistento sistema. Tai yra tarsi automobilyje nuolat budinti saugumo sistema, kuri įspėja vairuotoją apie pėsčiąjį ir automatiškai sustabdo automobilį. Antrasis „Euro NCAP“ apdovanojimas už pažangą ir už novatoriškas saugumą užtikrinančias technologijas buvo skirtas „Opel“. Riuselsheime dirbantys inžinieriai sukūrė įspėjimo apie kliūtį persirikiuojant sistemą, kuri perspėja vairuotoją apie nematomą pavojų. Persirikiuojant, lenkiant arba sukant kiti eismo dalyviai gali patekti į vadinamąją akląją zoną. Tai vienas iš pavojų, dėl kurio visais laikais dažnai įvyksta avarijos. Dėl šios priežasties ES įvyksta dešimt procentų visų skaudžių avarijų ir penki procentai su eismo nelaimėmis susijusių mirčių.