Tokie įspūdingi skaičiai theweek.com paskatino pasiknaisioti statistikoje ir įvardyti 5 masinės gamybos modelius, kurie į automobilių istoriją įėjo kaip prasčiausiai perkami. Čia nerasite ribotos serijos, vienetinių, ar kitų prabangių automobilių. Tai modeliai, iš kurių buvo tikimasi didelės sėkmės, tačiau iš to išėjo tik šnipštas (nurodyti konkrečių metų pardavimų duomenys).
„Cadillac Catera“. 2001 m. parduoti 9 764 automobiliai
„Pontiac Aztek“. 2005 m. parduota 5 020 automobilių
Šis automobilis buvo sukurtas jauniems vairuotojams, kurie mėgsta aktyvų gyvenimo būdą. Tačiau vietoje populiarumo „Aztek“ sulaukė vieno iš baisiausių automobilių istorijoje įvertinimo. „Time“ žurnalistas, lankęsis Detroito automobilių parodoje tą akimirką, kai buvo pristatytas „Aztek“, teigė niekada nepamiršiantis to aiktelėjimo, kuris nuvilnijo minioje. „Ši mašina nebūtų labiau nekenčiama net jeigu ją puoštų svastikos tatuiruotė“, – sakė jis.
„Yugo GV“. 1991 m. parduota mažiau nei 4000 automobilių
Jeigu niekada negirdėjote apie „Yugo GV“, apmaudu būti tiems, kurie priversti jus su šiuo modeliu supažindinti. 1984 m. JAV rinkoje pasirodęs automobilis „blogiausiojo“ titulų prisirinko kaip niekas kitas, tarp jų buvo ir „prasčiausio tūkstantmečio automobilio“ vardas.
„Edsel“. 1960 m. parduoti 2848 automobiliai
„Studebaker Wagonaire“. 1963-1966 m. parduoti 940 automobilių
Tai buvo universalo tipo kabrioletas, kurio stogas judėjo ne ta kryptimi. Nudengiant stogą jis buvo stumiamas į priekį, ne į galą, taip sukuriant malonų jausmą važiuojant ne jums, o bagažui.