Kompanija per vienuolika mėnesių iki lapkričio pardavė 128 tūkst. 978 automobilius visame pasaulyje. Praėjusiais metais kompanija taip pat pardavė rekordinį sportinių automobilių skaičių – 118 tūkst. 868.

Kaip pranešė „Porsche“ rinkodaros ir pardavimų vadovas Bernhardas Maieris, vien praėjusį mėnesį, palyginti su analogišku mėnesiu prieš metus, pardavimai išaugo 39 proc.

Didžiausios paklausos sulaukta iš Kinijos ir JAV, kur „Porsche“ automobilių paklausa praėjusį mėnesį buvo 70 proc. didesnė nei 2011 metais.

Iki šiol per šiuos metus bendrieji automobilių pardavimai Europoje sumažėjo 7,1 proc. Kai kuriose Pietų Europos rinkose šis rodiklis krito kone penktadaliu.

Tuo tarpu prabangių automobilių gamintojoms, kaip „Porsche“ ir BMW, bei pigių automobilių gamintojoms, kaip „Hyundai“, sekasi gana neblogai.

Priešingai, viduriniosios rinkos dalyviai, kaip „Ford“ ir „General Motors“ padalinys „Opel“ išgyvena nelengvus laikus – mažėja pardavimai, smunka pelnas, krinta rinkos akcijų vertė

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)