Sportininkas karjeros ir padangų plėšymo dar tikrai nenustumia į šalį.

- Esate vienas žinomiausių, jei ne pats žinomiausias Lietuvos „drifteris”. Kaip susidomėjote šiuo sportu?

- Visą gyvenimą mane žavėjo technika – dviračiai, motociklai, automobiliai, net ir su senelio traktoriumi būdavo smagu pasivažinėti per laukus. Man visada buvo įdomu kažkur užklimpti, „užsinešti“ kokiame posūkyje. Kai man buvo 16 metų, tėvas nusipirko tais laikais neeilinį automobilį – BMW525i, su originaliai blokuotu galiniu diferencialu. Nuo tada visi mano turėti automobiliai buvo tik BMW. Kai buvo organizuojamas pirmas „Drift Zone Only“ drifto etapas Kaune, su keliais draugais nusprendėme ten išbandyti savo jėgas. Po neblogo starto – tada likau trečias – aš ir užsikabinau.

- Sporto pasaulyje esate vadinamas V8. Kaip gavote tokią pravardę?

- Ši pravardė jau beveik išnykusi, nes ji buvo populiari BMW fanų tarpe. Ji atsirado, nes turėjau penktos klasės BMW su retesniu tuo metu 3,0 l. V8 varikliu, kurį vėliau keičiau galingesniais varikliais.

- Esate minėjęs, kad paskutiniu metu naujoji Jūsų aistra – drifto renginių organizavimas. Kaip sekasi šioje srityje?

Taip. Kadangi teko dalyvauti ne viename šoninio slydimo renginyje, tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, tai turiu nemažą patirtį, kurią galiu pritaikyti organizuodamas renginius. Jau tada negailėdavau organizatoriams patarimų, o jie į juos atsižvelgdavo.

– Ar nauja aistra nereiškia, kad planuojate karjeros pabaigą?

– Tikrai ne. Priešingai, kuo toliau, tuo labiau noriu grįžti į „driftą“ kaip vairuotojas, nes turiu begalę fanų, kurie laukia manęs, o ir pats jau pasiilgau tų kovų. Čia tik pinigų klausimas.

– Esate vienas iš „Drift Allstars“ etapo Lietuvoje rengėjų. Kaip kilo idėja surengti jį?

– Jau seniai norėjome surengti aukšto lygio šoninio slydimo čempionato etapą Lietuvoje, kad visi suprastų, jog „driftas“ nėra gatvės chuliganų pasivažinėjimas aikštelėje. Patys organizatoriai pavasarį paskelbė apklausą, kokiuose miestuose žiūrovai norėtų matyti „Drift Allstars“. Pirmam miestui surinkus 5000 balsų, žadėjo pirmenybę. Per labai trumpą laiką mums pavyko išreklamuoti apklausą ir surinkti reikiamą kiekį balsų. Paskui liko tik susitarti dėl detalių.

– Pastaruoju metu automobilių sporto renginiai Lietuvoje neapsieina be skaudžių įvykių. Kokių priemonių imsitės, siekdami užtikrinti žiūrovų saugumą?

– Drįsčiau paprieštarauti. Skaudūs įvykiai nutinka visame pasaulyje, o Lietuvoje jų daugėja ne daugiau, nei daugėja autosporto renginių, kurių ankščiau labai trūko. Visa trasa bus aptverta beveik 2,5 km. ilgio tvora. Trasos pavojingiausios vietos bus apsaugotos dviguba blokų eile, jie bus surišti tvirtu plieniniu trosu. Viskas bus paruošta pagal Lietuvos automobilių sporto federacijos (LASF) patvirtintą saugumo planą.

– Kodėl pasirinkote Kauną ir centrines miesto gatves?

Kaunas dažnai vadinamas neoficialia šoninio slydimo sostine, o ši kelio atkarpa visada buvo visų „drifterių” svajonė. Visi renginiai pirmiausiai yra skiriami žiūrovui, čia pakankamai daug erdvės, bet tuo pačiu žiūrovas bus arti trasos ir galės patirti nepakartojamus įspūdžius.

– Kokį reginį galite pažadėti susirinkusiems žiūrovams? Visgi dar nedaug žmonių Lietuvoje žino kas yra šoninis slydimas.

– Renginys bus orientuotas į žiūrovą, stengsimės įrengti kuo patogesnes vietas stebėti, bus maitinimo taškai, padarysime vaikų kampelį mažiesiems. Manau, šis renginys tikrai paliks teigiamą įspūdi net ir tiems, kas nežino kas yra šoninis slydimas. Dalyvių planuojame turėti apie 50 iš visos Europos. Per pertraukas mums padės geriausias Lietuvoje motoakrobatas Arūnas Gibieža. Jis yra nuolatinis prizininkas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Taip pat STW komanda iš Lenkijos žadėjo atsivežti savo įspūdingą „drifto“ sunkvežimį. Visi norintys galės įsigyti bilietus į „Dunlop Drift Taxi“ pasivažinėjimą su „Drift AllStars“ vairuotojais.

– Kaip manote, kuris sportininkas gali laimėti Kauno etapą?

– Favoritais laikyčiau Juhą Rintaneną iš Suomijos, Kennethą Moeną iš Norvegijos, Pawelą Trelą iš Lenkijos, o nugalėti gali bet kuris, nes jie visi yra aukščiausio lygio pilotai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)