aA
Vasaros lenktynių sezoną šiemet pradės visiškai naujas renginys – „Ring Challenge“, kuris į Kačerginės Nemuno žiedo trasą lenktyniauti kvies pradedančiuosius sportininkus. Kaip žadama pranešime žiniasklaidai, oficialiu Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionatu tapsiantis renginys entuziastams siūlys daugiausiai laiko trasoje už kiekvieną išleistą eurą.
© Organizatorių archyvas

Laiptai į profesionalų sportą

Gegužės 6 dieną, sekmadienį Kačerginės Nemuno žiede vyksiantis „Ring Challenge“ – visiškai naujos lenktynės Lietuvos automobilių sporto padangėje. Tačiau automobilistams nebūtina žiūrėti į jas skersu žvilgsniu: tai jau ne pirmasis organizatorių blynas, bet to, jo formatas nenutols nuo kitų žiedinių lenktynių renginių: mėgėjai suks ratus trasoje bandydami ją įveikti kuo greičiau, geriau pasiruošę automobilius kausis tiesioginėse lenktynėse.

„Savo renginyje mes norime auginti jaunus sportininkus. Mes jiems pakišime po kojomis laiptelį, leisiantį mėgėjams žengti žingsnį į profesionalų sportą. Pas mus dalyvis gali neturėti licencijos, gali atvažiuoti tik pasibandyti, kaip jam seksis trasoje, jis sumokės startinį mokestį ir mes viskuo pasirūpinsime, kad jam būtų kuo mažiau galvos skausmo. Jis gaus licenciją, atsakysime į visus kylančius klausimus ir, jei tik panorės, pasidalinsime visa aktualia ir naudinga informacija būsimam lenktynininkui, mat organizaciniame komitete turime net 4 profesionaliai lenktyniaujančius asmenis“, – sakė organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

„Organizuodami „Ring Challenge“ vadovaujamės tokia pačia idėja, kokia kadaise vadovavosi „Fast Lap“ lenktynės. Tik jos iš šios idėjos išaugo, tapo per daug profesionalios, tad mes norime užpildyti šią atsiradusią nišą ir pasiūlyti profesionaliai lenktynėms ruoštoje trasoje, kurioje bus profesionalūs teisėjai, profesionali laiko matavimo įranga, saugumo infrastruktūra, išbandyti savo jėgas mėgėjams. Pas mus jie galės išsilaikyti aukštesnės kategorijos licencijas“, – sakė renginį organizuojantis „Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkas Mantas Matukaitis.

Tiesioginės lenktynės

Automobilių sporto mėgėjams, pradedantiesiems sportininkams dedikuotas renginys pasižymės neeiliniu kainos ir kokybės santykiu. Ne veltui organizatoriai lenktynių dienos grafiką planuoja vadovaudamiesi moto: „Daugiausiai laiko trasoje už kiekvieną išleistą eurą“.

„Ring Challenge“ šiemet vyks du kartus – pavasarį pradės lenktynių sezoną, rudenį – pabaigs. Ir tai bus oficialus Lietuvos automobilių sporto federacijos žiedinių lenktynių mėgėjų čempionatas, taigi greičiausieji metų pabaigoje galės džiaugtis čempionų titulais.

„Ring Challenge“ metu vyks ne tik lenktynės laikui, tačiau ir tiesioginės lenktynės. Tiesa, kadangi tai mėgėjų čempionatas, dalyviams Kačerginės Nemuno žiedo trasoje bus įrengtos papildomos greičio gesinimo zonos.

„Time attack“ tipo važiavimai įdomu, jie labai geri pradedantiesiems. Tačiau lenktynės įdomu ne tik jų dalyviams, bet ir žiūrovams. Su LASF sutarėme, kad tokio dalyko reikia. Stebėti jas bus labai įdomu, mat esame apgalvoję kiek kitokį formatą“, – intriguojančią užuominą davė M. Matukaitis.

Automobilių sporto gerbėjai, nors kartą lankęsi „Trackday.lt“ renginyje žino, kad organizatoriai niekada nepamiršta žiūrovų. Kadangi prie naujo „Ring Challenge“ dirba tas pats „Trackday“ renginio sumanytojų branduolys, jis žiūrovams žada itin daug pramogų. Tarp jų – pirmą kartą Kačerginės Nemuno žiedo vidinėje kroso trasoje vyks „Fakin Race 200“ lenktynės, kuriose galės sudalyvauti visi norintys, su automobiliu, kurio vertė ne didesnė nei 200 eurų.

Prioritetas – pradedantieji lenktynininkai

„Ring Challenge“ orientuotas ne į lenktynių profesionalus, o mėgėjus, kurie tik pradeda savo karjerą. Nepaisant to, renginio kokybė, startinių mokesčių kainodara ir data prie starto linijos pritrauks ne vieną profesionalų lenktynininką, norintį pasitreniruoti prieš sezoną. Organizatoriai sako, kad profesionalų antplūdžio nesibaimina ir į lenktynes priims visus norinčius pasivažinėti trasoje.

„Mes pakankamai anksti skelbiame renginio planus, informaciją apie registraciją. Patirtis byloja, kad pirmiausia registruojasi naujokai, kurie dar nėra važiavę trasoje ir nori išbandyti savo jėgas. Jie pirmieji siunčia paraiškas, jie dažniausiai skambina, klausinėja įvairių dalykų.

Žinoma, profesionalų taip pat nemažas procentas atsiranda. Ir jeigu bėgant laikui dalyvių skaičius tik didės, prioritetą vis vien skirsime pradedantiesiems, galbūt net suorganizuosime dviejų dienų lenktynes“, – sakė U. Rukšėnaitė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pasaulio ralio kroso čempionato organizatorius: šio sporto ateitis – elektriniai bolidai

Turbūt visi automobilių sporto gerbėjai pritartų vieningai, kad Lietuvoje kiekvienais metais...

Priminė 1000 km lenktynių istoriją: rekordą trasoje pavyko pasiekti ir žurnalistams

2003 metais Palangoje „Promosporto“ surengtos ketvirtosios tarptautinės „Horn Grand Prix 1003...

Debiutui Dakaro ralyje Arūnas Gelažninkas gavo išskirtinę techniką: važiuos su čempiono „ratais“ (4)

Motociklininkas Arūnas Gelažninkas pasiryžo debiutuoti ateinančių metų Dakaro ralyje. Nors...

Patikrinęs savo Dakaro bolido „vidurius“, A. Juknevičius rado nepradžiuginusių siurprizų (2)

Tarp išardytų lokomotyvų, traukinių vagonų, grandinių ir tepaluotų įrankių specialiai...

Antanas Juknevičius išsidavė: jei finišuosime bent viena pozicija aukščiau, tikslas bus pasiektas (12)

Kone visiems ateinančių metų Dakaro ralyje dalyvausiantiems lietuviams pasigyrus gautais starto...

Top naujienos

Ukrainos kariuomenės karininkas: rusai į Ukrainą važiuoja kaip į safarį – pašaudyti į „chacholus“ (351)

Atskridus į Kijevą įtarti tai, kad šalis kariauja, galima dėl sugriežtintos patikros oro uoste...

Stulbinantis atsitiktinumas: lietuviai sutrumpino darbo laiką – pelnas išaugo kartais (36)

Dvi Lietuvos įmonės „Engineer“ ir „Valandinis“, veikiančios statybų srityje, nuo rugsėjo...

Įstrigusi auklėtinių pažanga Jasikevičiaus mintis sugrąžino į vasarą (57)

„Aš jau kartosiuosi“, – pats žurnalistus perspėjo Šarūnas Jasikevičius. Kauno...

Orai: nesušalkite, atkeliauja šlapdriba (7)

Po žiemiškos šeštadienio nakties kuklios 7 °C šilumos įdienojus sulauks tik pajūrio...

Sostinėje „eTransport“ automobilis aplamdė stovinčias mašinas ir apvirto (11)

Vėlų penktadienio vakarą, apie 23 val., Vilniuje, Mindaugo g. apvirto pavėžėjimo įmonės „...

Keli faktai apie Marko Zuckerbergo santuoką ją paverčia išties keista: nuo neįprasto susitarimo iki dramos vestuvių dieną (1)


 „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas ir Priscilla Chan neabejotinai yra įtakingos...

Sunkiai suvokiamas atvejis: penkiametė tapo mama (78)

1939 metais Liną Mediną motina nuvežė į Peru esančio Pisko miesto ligoninę. Iš atokiame...

Apmaudus vakaras Kaune: pratęsimą išplėšęs „Žalgiris“ jame nesulaikė Pangoso ir krito prieš „Barcą“ (603)

Penktadienio vakarą kovos lauke Nemuno saloje susigrūmė dvi šlovingą istoriją turinčios...

Visi rodikliai – į vieną pusę: kodėl moterys Lietuvoje nebenori gimdyti (610)

Visame Vakarų pasaulyje moterys ryžtasi gimdyti vis vėliau. Ne išimtis ir Lietuva . Pernai...

Unikauskas rekomenduoja: valgykite šią košę kasdien – kilogramai tirps, sveikata gerės (146)

Ir žmonės, sergantys virškinimo trakto ligomis, ir moterys, norinčios numesti svorio, ir kareiviai...