Skaudžiausiai ši informacija gali paveikti tuos, kurie skeptiškai galvojo, jog 7 skirtingi čempionatai reiškia tiesiog skirtingas važiuojančiųjų klases: taip nėra.

LAŽLAČ – kas ta ir su kuo tai gali būti valgoma?

Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių atviras čempionatas susideda iš penkių etapų, visi jie įtraukiami į oficialų LASF varžybų kalendorių. Kiekviename etape vyksta po 2 lenktynes. Vienų lenktynių distancijos ilgis nuo 20 iki 50 km. Čempionate gali dalyvauti A1600, A2000, A2000+ ir Open GT XI klasių automobiliai. Kiekvienas etapas turi du atskirus registrus, kaip kad ir pačios lenktynės kiekviename etape – dvejos. Taškai suteikiami vietoms nuo iki , kur pirma vieta gauna 25 taškus, antra – 20 taškų, 3-16 taškų, o paskutinė – 1 tašką.

Viso etapo taškai – abiejų lenktynių taškų suma. O toliau visame čempionate – visų etapų taškų suma. Praeitais metais pirma vieta A2000 kategorijoje teko Mariui Miškūnui, Edvidas Mardosas užėmė  antrą vietą o trečia teko Tomui Šutiniui. A2000+ pirmą vietą pasisavino Audrius Jasioniauskas, antrą – Artūras Putna, o trečia vieta iškovojo Vidmanto Andzijonio ekipažas, pirmą kartą išvažiavusiam dalyvauti čempionate.

Kuo skiriasi mini žiedas nuo ką tik minėto LAŽLAČ? Biudžetu, pradžiai. Tai mažesnio biudžeto ir trumpesnių distancijų žiedinės lenktynės. Mažesnis biudžetas reiškia ir mažesnius startinius mokesčius. Tuo labiau, LAŽLAČ susideda iš 5 etapų, kai, tuo tarpu, Mini žiedas turi 6 etapus, kurių kiekvienas lygiai taip pat skiriamas į dvejas lenktynes.

Kiekvienose lenktynėse vairuotojai renka taškus, kurie sumuojami, ir, galiausiai, suskaičiuojami etapo taškai. Tačiau skirtingai nuo Žiedinių lenktynių čempionato, Mini žiede egzistuoja ir komandinė įskaita: kiekvienai komandai gali priklausyti ne daugiau kaip 4 lenktynininkai. Praeitų metų Mini žiedo važiavimuose itin išsiskyrė RWD (galiniais ratais varomi, iki 2800 m3 darbinio tūrio variklius turintys automobiliai) važiavimai savo azartu, kovingumu ir intriga.

Šie du – aiškūs. Kas tuomet yra „KumhoChallenge“ ?

Tai nauja žiedinių Baltijos lenktynių klasė, startavusi tik praeitais metais. Tuomet Super 1600 tapo “Kumho Challenge”. Šioje klasėje turės teisę dalyvauti automobiliai, kurių atmosferinė variklių kubatūra neviršija 1600 k/cm, liks minimalūs svorio reikalavimai. Pagrindinis pasikeitimas, įvykęs pernai – norintys dalyvauti šiame Baltic Kumho Challenge turės važiuoti vienodomis KUMHO padangomis.

National Latvijos, Lietuvos – naujienų pateikti negalime: reglamentai stipriai nesiskiria, trasa – tas pats žiedas. Visame šiame kontekste išsiskiria Baltic Open Čempionatas, paprasta ipasižymintis galingesniais automobiliais, ką galima suprasti iš paties čempionato pavadinimo.

Ganėtinai nuo jų skiriasi Dzintars Aplis ir SUperturismo 2L, tuo pačiu būdami visišai priešingi čempionatai vienas kitam, jie pastebi visoje gausioje dalyvių minioje: Dzintars Aplis, kaip jau minėjome anksčiau, VAZ ir Volga automobiliai ketinantys uzurpuoti Kačerginę. Tuo metu, Superturismo 2L – nauji, gražūs ir super greiti automobiliai taip ir traukiantys atsisukti į trasą tuos, kurie tiesiog ėjo pro šalį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)