aA
Šeštadienį Estijos „Auto24Ring“ trasoje buvo gausu veiksmo: gedimai, sukiniai ir greičio paieškos prasidėjo nuo pat ankstyvo ryto treniruočių metu. Tačiau pagrindiniai pasiruošimo darbai ir lenktynių įtampa atsirado kartu su BEC4H čempionato kvalifikaciniais važiavimais, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Žiedinėse lenktynėse Estijoje: daug įtampos, lietuvių ir estų kova iki paskutinių sekundžių
© Justas Lengvinas

Kaip ir buvo tikėtasi, jų metu geriausią rezultatą parodė šio sezono naujokai „EST1 Racing“ komanda, važiuojanti „namuose“: šios komandos lenktynininkams Estijos trasos posūkiai bene žinomi geriausiai. O ir jų „Porsche Cayman GT4“ automobilis vertas būti rikiuotės pradžioje. Tiesa, nedidelė klaida, kaip neužsukimas į uždarą parką, šiai komandai vos nekainavo „pole“ pozicijos lenktynėse.

Antruoju rezultatu bendroje kvalifikacijos suvestinėje galėjo didžiuotis „BRUM BRUM Sport“ komanda su akį traukiančiu „Renault Megane Trophy“, tačiau vos per 1.18.660 minutės ratą įveikęs komandos lenktynininkas Dainius Matijošaitis sau buvo griežtas: „Tikėjausi geresnio rezultato“, – iš karto po kvalifikacijos teigė jis.

Tuo tarpu, trečiąją vietą užsitikrinusi „Skuba Racing“ komanda rezultatu buvo patekinta: „Mes norėjome būti trejetuke. Taip ir nutiko“, – sakė 1:19.427 minutės laiką kvalifikacijoje pademonstravęs Džiugas Tovilavičius.

Visai neblogus rezultatus treniruočių metu demonstravusi „Juta BAUER Rally Team“ su Ramūnu Čapkausku priešakyje susidūrė su ganėtinai sudėtingais techniniais gedimais ir lenktynėse turėjo startuoti net iš 20 pozicijos. Deja, iki lenktynių automobilio paruošti nepavyko, trūko ir dalių, ir laiko.

Avarijos ir gedimai pasipylė iškart po starto

Jau po pirmų keturių lenktynių ratų „Stop and go“ baudomis buvo apdovanotos net keturios komandos. Viena iš jų – „NERO Racing by GSR“ komanda su „VW Golf GTI TCR“. Pastarasis pilotuojamas Nerijaus Malaševičiaus po kontakto su „Skuba Racing“ „Porsche“ grįžo į serviso zoną gana nesudėtingiems taisymo darbams, o „Porsche“ automobilis iš lenktynių pasitraukė.

Ne vienu „suktuku“ trasoje žiūrovus apdovanojo „Samsonasracing.com“ komanda: pastariesiems pavyko išvengti stipresnių incidentų ir jie sėkmingai pasiekė ir finišą. Ne taip sėkmingai baigėsi dyzelinius BMW pilotuojančioms dviem komandoms iš Latvijos: po 46 ratų iš lenktynių pasitraukė „Flash Racing Latvia“ komanda, o lenktynėms įpusėjus dėl nutrūkusio diržo ir tuomet sugedusio visai naujutėlio variklio lenktynės baigėsi ir „Zvaigzne Motorsport“ komandai.

Kova iki paskutinių sekundžių

Pagrindinės kovos dėl podiumo vyko ne tik tarp tos pačios klasės atstovų, bet ir dėl pirmosios vietos absoliučiai. Čia iki pat paskutinių sekundžių tarpusavyje lenktyniavo „BRUM BRUM Sport“ ir „EST1 Racing“ komandos. Abiejų komandų lenktynininkai demonstravo puikų važiavimą ir po 1,5 valandos važiavimo estai nuo lietuvių atsiliko vos 23 sekundėmis, o trečioje vietoje, atsilikdama nuo lyderio dviem ratais, važiavo „Rotoma Racing“ komanda su „BMW M3“.

Tačiau po 2,5 valandos šios komandos lenktynių tempas sulėtėjo ir jie pradėjo praradinėti pozicijas. Galiausiai, iki pat lenktynių finišo jiems pavyko išsaugoti ketvirtą vietą absoliučioje lenktynių įskaitoje.

Tuo tarpu, po dviejų valandų ir vairuotojų pasikeitimo, „BRUM BRUM Sport“ komanda pradėjo tolti atsiplėšdama tiek nuo pagrindinio savo konkurento, tiek nuo visų komandų. Galiausiai, po paskutiniojo vairuotojų pasikeitimo, lietuvių ir estų komandas skyrė vos 44 sekundės, tačiau varžybų teisėjų lietuviams skirta „Stop and go“ bauda rezultato pranašumo išnaudoti neleido: lenktynių nugalėtoju tapo „EST1 Racing“ komanda ir jų „Porsche Cayman GT4“.

Po incidento su „Porsche“, taisymo darbų bei minutę kainavusios „Stop and Go“ baudos, „NERO Racing by GSR“ komanda atsidūrė sąrašo gale, tačiau iki lenktynių pabaigos atsikovojo daug prarastų pozicijų ir finišavo treti absoliučiai ir pirmi savo klasėje.

Galiausiai, absoliučiai ir GT klasėje pergalę šventė „EST 1 Racing“ komanda, antroji vieta klasėje ir ketvirtoji vieta – „Rotoma racing“ komandai, o trečioji – „Lexus Team LT“. X1 klasės lyderiais nuolat buvę „BRUM BRUM Sport“ komanda liko antrieji absoliučiai, o jų klasėje antroji vieta teko „Samsonas racing“ komandai.

A3000+ įskaitoje važiuojantys „NERO Racing by GSR“ komanda, užsitikrinusi trečiąją vietą absoliučiai ir pirmąją vietą klasėje, už savęs paliko kitą TCR tipo automobilį: komandos „FX SPRENDIMAI Benko Servisas“ komandos „SEAT Leon TCR“.

Trečioji vieta toje pačioje klasėje teko „VW Scirocco“ ir „222“ komandai. Dyzeliniu kuru varomų automobilių įskaitose pergale džiaugėsi „Sparti reklama PF Kekava racing team“ ir „DL Racing – PGM“ komandos, o antroji vieta teko „Telšių statybai“ (D1 įskaita).

A3000 įskaitoje pergale džiaugėsi „galingas.lt“ komanda, o antroji ir trečioji vietos teko abiem „Greičio akademijos“ komandoms. A2000 įskaitoje pergale džiaugėsi latvių komanda „Bruno Racing team“, o iš karto už jų ant podiumo lipo lietuvių „RM klubo“ komanda.

Kitas įskaitinis BEC 4H etapas vyks Palangoje, „ENEOS 1006 km“ lenktynių metu liepos pabaigoje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Arūnas Gelažninkas 2020-ųjų Dakare startuos nauju motociklu, tačiau tai ne vienintelė komandos naujovė (4)

Darkaro raliui besiruošiantys lenktynininkai atskleidžia vis daugiau detalių apie dalyvavimą...

Sėkmingai ralio sezoną pabaigęs „RR Team“ duetas prabilo apie planus startuoti tik užsienyje

Praėjusį šeštadienį Druskininkuose finišavo „Rally Classic“ varžybos, kurios tapo...

Patarė, ko Dakaro ralio gerbėjai turėtų nedaryti Saudo Arabijoje (2)

Pasauliui tampant vis kosmopolitiškesniam, naftos klodais turtinga Saudo Arabija garsėja...

„Geriausio Lietuvos vairuotojo“ nugalėtojus sužavėjo bekelės rungtis – panoro nuosavų visureigių (1)

Norint nugalėti konkurse „ Geriausias Lietuvos vairuotojas “, nepakanka gerai jausti automobilį...

„Jeep Compass“ – „parketinis“ visureigis? Po bekelės varžybų taip neatrodo

Lietuvoje jau antri metai vyksta bekelės lenktynių („rally-raid“) čempionatas ir šių...

Top naujienos

Palygino Grybauskaitės ir Nausėdos prezidentavimo pradžią: skirtumai akivaizdūs (290)

Vienas kėlė įtampą, kitas ją malšina – taip Gitano Nausėdos ir Dalios Grybauskaitės...

Balsavimas dėl Seimo vadovo Pranckiečio atstatydinimo žlugo (837)

Seimas antradienio vakarą per neeilinį posėdį balsavo dėl galimybės Viktorui Pranckiečiui...

Rekordinė šiluma tęsis: temperatūra sieks 20 laipsnių, tačiau pravartu nepamiršti ir skėčio (6)

Šiandien orai Lietuvoje vėl keičiasi. Sausasis anticiklonas traukiasi į rytus, o iš...

Vilniuje „Mercedes“ susidūrė su greitosios pagalbos automobiliu, medikės išvežtos į ligoninę nukentėjo ir greitosios vairuotojas (17)

Antradienio vakarą, apie 22 val., Vilniuje, Ukmergės g., ties parduotuve „Topo Centras“,...

Dramatiškai išplėštos lygiosios su Švedija garantavo ispanams vietą Europos čempionate

2020 metų Europos futbolo čempionate vietą užsitikrino Ispanijos rinktinė. Atrankos rungtynėse...

Griūvančio namo Kaune gyventojai širsta – darbai neprasideda, o už komunalines paslaugas moka (99)

Praėjo beveik trys mėnesiai nuo dienos, kuomet Kaune dėl įtrūkusių sienų buvo evakuoti vienos...

Venckienės laukiantis „Drąsos kelias“ ruošiasi Seimo rinkimams: parduoda turtą, kad turėtų tam lėšų (467)

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) Aukščiausiajam Teismui atmetus Neringos Venckienės advokatų...

„Išleiskite mane“: laidotuvėse dalyvavę žmonės liko priblokšti, išgirdę velionio balsą (53)

„Juokiasi tas, kas juokiasi paskutinis“ – taip galima pavadinti Shay Bradley įrašytą...

Echodą dar kartą išbaręs Adomaitis: protu nesuvokiama (35)

Gynybos dominavimas, įtampa visas 40 minučių ir nelaiminga pabaiga – Vilniaus „Rytas“...