aA
Šiandien prasideda antrosios varžybos „iš bandomosios poros“ – Ispanijos ralis. Kaip jau esu rašęs, tai bandymas mažinti komandų biudžetus, nepaliekant laiko įvairiems testavimams ir neleidžiant keisti pagrindines automobilių dalis, įskaitant variklį ir kėbulą.
Colin McRae ("Škoda")
© Reuters/Scanpix
Šių varžybų – asfalto ralio – keliai yra nepanašūs nei į Vokietijos, nei į Prancūzijos ralio kelius. Varžybos Katalonijoje yra greičiausias sezono asfaltinis ralis. Jo ritmas visai kitoks, nei Korsikos kalnuose. Keliai platesni. Posūkių taip pat nemažai, kampai šiame ralyje dažniausiai stipriai „pjaunami“. Orai šiuo metų laiku tokie pat neprognozuojami, kaip Korsikoje. Gali šviesti saulė, o gali lyti ir būti rūkas. Žinoma, nuo to labai priklauso vairavimas ir padangos.

Ekipažai džiaugiasi, kad bus įdomiau, nei įprasta, nes organizatoriai pasiūlė nemažai visai naujų, nežinomų trasų ir labai seniai naudotų, jau pamirštų GR.

Skamba gana keistai, tačiau Sebastienas Loebas pareiškė, jog neturi daug vilčių nugalėti šiame ralyje. Kaip jis pats sako, nepaisant puikaus automobilio, gerų padangų ir pergalingo „įdirbio“, nes atlikti bent kokius testus nebuvo laiko. Nors, asfaltas yra asfaltas, vairavimo principai lieka tie patys.

Žinoma, abiems „Citroen“ ekipažams svarbu laimėti taškų ir užsitikrinti nugalėtojų titulą gamintojų įskaitoje. Dėl antrosios ir trečiosios asmeninės vietos kovoja Petteris Solbergas su Marcusu Gronholmu, bet, lyginant su čempiono titulu, tai jau nelabai įdomu.

Tarp varžybų

Baigiantis ralio sezonui, daugėja informacijos apie ateinančių metų planus. Kai kurie pranešimai jau pasiekė DELFI skaitytojus, kiti galbūt bus naujienos. Trumpai apžvelgsime žinias.

S.Loebas lieka su „Citroen“

Marcus Gronholm ("Peugeot")
© AFP/Scanpix

Jau du kartus Pasaulio čempionas S.Loebas, po to, kai „Citroen“ pareiškė, kad sugrįš 2007-aisiais į WRC, patvirtino pasiliekąs su šia komanda. 2006-ųjų sezoną jis važiuos gamintojo remiamoje privačioje komandoje, vairuos „Xsara WRC“ (įdomu, ar automobilis išliks toks pat, koks yra dabar, ar vis dėlto, kaip įprasta, bus truputėlį supaprastintas) ir prisidės prie „Citroen C4 WRC“ parengimo.

Toks gamintojo apsisprendimas yra visiškai logiškas: tiek paties automobilio dalyvavimas ralyje (pastebėkime, pergalingas dalyvavimas), tiek S.Loebo nesugadintas asmeninis įvaizdis yra puikūs rinkodaros įrankiai. Tik reikėjo, kad šie įrankiai įtilptų į rinkodaros biudžeto rėmelius.

Nauja varžybų tvarka

Pakeista ekipažų ir automobilių registravimo bei keitimo metų eigoje tvarka: siekdama gamintojų įskaitoje taškų, kiekviena komanda dalyvaus visose sezono varžybose ir naudos du automobilius. Automobiliai turės būti „tos pačios gamybos“, kas, matyt, reiškia, jog nebus viduryje sezono „įvedami“ nauji automobiliai ir galbūt bus kitų apribojimų. (Šiame kontekste logiškas ir „suporuotų varžybų“, naudojant tą patį variklį ir tą patį kėbulą bei kitas pagrindines dalis, idėjos tęsinys.) Pirmuoju automobiliu visą sezoną važiuos tas pats ekipažas (tiksliau, tas pats vairuotojas), antrojo automobilio ekipažai galės būti vis kiti skirtingoms varžyboms.

Colin McRae ('"Škoda")
© Reuters/Scanpix

2006-jų sezono varžybų tvarkaraštis taip pat patvirtintas, jį DELFI jau publikavo. Įdomu tai, kad tolimesni planai yra orientuoti į varžybų pavertimą „žieminėmis“. Tai yra, 2007-jų sezonas bus tarsi suspaustas į laikotarpį nuo sausio iki gegužės, tuo metu įvyks 8 ar 9 varžybos, kurių metu išaiškės WRC, PWRC ir JWRC 2007-jų čempionai, o po to prasidės varžybos pagal naująją tvarką, nuo rugpjūčio iki gegužės išsiskleisdamos į 2007–2008-uosius. Tikriausiai bus vėl 16 etapų. Kodėl būtent taip, „į abi puses nuo Naujųjų”? Gal gamintojams taip yra geriau susieti naują modelį ralyje (kurio sezono metu keisti jau nebus galima) su to modelio serijinių automobilių pardavimų pradžia? Kaip žinia, dažniausiai būsimų metų modelio automobiliais pradedama prekiauti rudenį. Aiškus argumentas yra televizija. Transliuotojams nepatogu, kai vienu metu vyksta keleto skirtingų čempionatų varžybos, pasidalinančios žiūrovus. Naujoji tvarka „vaizdelį“pagerina. Ką gi, dar turėsime laiko pasiklausyti atsiliepimų ir aptarti šiuos reikalavimus.

Žinios iš „Škodos“

Sebastien Loeb ("Citroen Xsara WRC")
© Reuters/Scanpix

Remiantis žiniomis iš „Škoda Motorsport“ stovyklos, sprendimas apie dalyvavimą kitų metų varžybose bus paskelbtas dar iki Australijos etapo, šioms (Australijos) varžyboms vėl kviečiamas Didžiojoje Britanijoje gerų rezultatų pasiekęs Colinas McRae.

Naujasis „Ford WRC“

Patvirtinama informacija apie 2006-ųjų „Ford Focus RS World Rally Car“ pristatymą: po sėkmingų 500 testavimo kilometrų Anglijoje automobilis bus parodytas plačiajai publikai Australijoje ir startuos 2006-jų čempionato pirmajame etape Monte Karle.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Paskelbė, kada įvyks pirmasis metų festivalis – „Winter Rally 2020“

Pirmojo metų festivalio „ Winter Rally “ organizatoriai paskelbė automobilių sporto gerbėjams...

FIA sezono pabaigos šventėje – apdovanojimas keturiolikmečiui lietuviui

Šiais metais oficialiai automobilių sporto sezoną Tarptautinė Automobilių Sporto Federacija ( FIA...

„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos į Lietuvą sugrąžins Latvijos ralio elitą (2)

Lietuvos automobilių sporto federacija jau paskelbė preliminarų kitų metų Lietuvos ralio...

Kas yra bendro tarp „Nissan“ ir „misterio Dakaro“ Stephane Peterhanselio

Automobilių sporte savo istoriją kuria ne tik atletai, bet ir įrankiai, kuriais jie naudojasi....

Vanagas nustebo: Dakaro organizatoriai „pradangino“ komandą iš dalyvių sąrašo (85)

Nors Dakaro dalyviai jau atidavė savo techniką kelionei į Saudo Arabiją , penktadienį...

Top naujienos

Iš Trumpo besijuokiantys pasaulio lyderiai – dar ne blogiausia

Žaibiškai išpopuliarėjęs praėjusios savaitės NATO viršūnių susitikimo vaizdo įrašas,...

Profesorius Landsbergis: Rusija turėjo savo didžiąją galimybę, bet ją prarado (189)

Pirmasis Nepriklausomos Lietuvos vadovas Vytautas Landsbergis teigia, kad Stalino ir Hitlerio...

Lietuvos paštas stabdo Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų pardavimą (27)

Valstybės valdomo Lietuvos pašto valdyba nutarė stabdyti Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų...

Narkevičiaus likimas gali spręstis pirmadienį: susitiks Nausėda ir Skvernelis Narkevičiaus likimas gali spręstis pirmadienį: susitiks Nausėda ir Skvernelis (29)

Prezidentas Gitanas Nausėda apie susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių kritiškai pasisakė...

„Kailių karalienės“ Veličkienės įrašas sukėlė diskusijų audrą: svarbu mergaites apsaugoti nuo skandinaviško minimalizmo (81)

Socialiniame tinkle „Facebook“ kailių karaliene vadinamos Nijolės Veličkienės įrašas...

Skvernelis apie šalia jo namų tvarkomą gatvę: išasfaltuotas ne visas kelias (25)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sako, kad šalia jo namų esančioje Upės gatvėje...

Apie lietuvišką verslą, kuriam sekasi: jau seniai nesame tik pigios darbo jėgos šalis (10)

Kol dalis lietuvių džiaugiasi į šalį atkeliaujančiomis užsienio kapitalo įmonėmis ir jų...

Griežti Nausėdos žodžiai: neapgaudinėkime savęs daugiau dėl Rusijos (492)

Prezidento Gitano Nausėdos teigimu, negalima paviršutiniškai kalbėti apie didžiausią Lietuvos...

Liga, kuri prasideda nekaltu odos niežėjimu, o baigiasi sąnarių persodinimu: kam susirgti – rizika didžiausia?

Sonata jau 25 metus serga žvyneline. Ji susirgo būdama vos 20 metų, kai dar studijavo. Ši liga...

„Achemoje“ incidentas: darbuotojams liepta užsidaryti langus ir neiti į lauką papildyta 15:49 val. (251)

Bendrovė „ Achema “ trečiadienį, 10.55 val., dėl techninių priežasčių sustabdė vieną...