aA
Savaitgalį šonaslydžio entuziastų komanda iš „SideToSide“ klubo ne tik oficialiai pradėjo 2016-ųjų „drifto“ sezono kovas, bet ir pademonstravo, ką pavyko nuveikti per keletą pirmųjų šių metų mėnesių. Tiksliau – kaip pasikeitė N40 vyrų autoklubo teritorija po to, kai buvo nuspręsta čia formuoti šonaslydžio treniruotėms ir varžyboms tinkamą erdvę.
Šonaslydžio varžybos "Driftlande"
Šonaslydžio varžybos "Driftlande"
© N40 vyrų autoklubas

Permainų pradžia – atsiradę aikštelės atitvarai iš gelžbetonių blokų, didžiausių asfalto dangos siūlių užglaistymas ir netgi tribūnos žiūrovams – iš tiesų nuteikia tonizuojančiai, kaip kanistras „RedBull“.

„Turint galvoje per kiek laiko viskas padaryta, galima sakyti, kad reikalai juda neprastai. Žinoma, kol kas užlopytos tik didžiausios duobės aikštelėje, o per sezono atidarymo varžybas pamatėme, kur dar būtina investuoti. T. y. darbų finišo dar nematyti, bet pakankamai kokybiškai treniruotis ir lenktyniauti galima jau dabar“, – pasakojo vienas „Side to Side“ lyderių Gediminas Levickas.

Pirmosioms Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių kovoms parengta trasa neišsiteko vien tik N40 vyrų autoklubo teritorijoje – įsibėgėjimo koridorius driekėsi greta apleisto sandėlio rampos, o slydimo zona, primenanti gigantiška saksofoną, suformuota kvadratinėje stovėjimo aikštelėje. Sprendžiant iš dalyvių komentarų, tokia konfigūracija buvo įdomi, azartiška ir pakankamai saugi.

Tiesa, išvengti apmaudžių incidentų nepavyko. Šeštadienio rytinės treniruotės metu itin skaudžiai buvo „nurašytas“ komandos „Team beat“ raudonasis bolidas, po incidento negalėjęs dalyvauti tolesnėse varžybose. Deja, sugedusi, sulūžusi ar sudužusi technika – auto sporto kasdienybė, su kuria itin sunku susitaikyti, kai techniką tenka transportuoti į remonto dirbtuves prieš pat varžybų startą.

Beje, G. Levickas pastebėjo, kad Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės techninėje komisijoje dirbę teisėjai pirmenybių dalyviams praktiškai neturėjo jokių rimtesnių pastabų: visi sportininkai parodė atidžiai išstudijavę techninius reglamentus, o laisvę konstruktorių fantazijai davę tik dirbdami su tais mechanizmais, kuriuos taisyklės leidžia perdirbti.

Pirmosiose sezono varžybose savo pasirengimą kovoms pademonstruoti atvyko 38 sportininkai. T. y. du užsiregistravę pilotai dėl kažkokių priežasčių „N40-Driftlande“ nepasirodė nieko neperspėję, todėl pirmenybių organizatoriai neturėjo galimybės pakviesti tų „drifto“ entuziastų, kurie nepateko į dalyvių sąrašą tik todėl, kad šioje N40 vyrų autoklubo teritorijoje fiziškai sutilpti gali iki 40 automobilių.

Teisėjams įvertinus visų pilotų važiavimus, TOP16 geriausiųjų tęsė kovas porose, kol liko keturi patys profesionaliausi šonaslydžio meistrai: Igoris Martynovas, Benediktas Čirba, Artūras Ravluškevičius ir Aurimas Vaškelis. Bene įspūdingiausia, daugiausiai pilotų jėgų ir susikaupimo reikalavusi kova virė tarp A. Vaškelio ir I. Martynovo, kuomet po dviejų „onemoretime“ važiavimų teisėjai nusprendė, kad vietos ant pakylos nusipelnė A. Vaškelis, tapęs trečiosios vietos nugalėtoju.

Kovoje dėl pirmosios vietos, padovanojęs įspūdingą reginį žiūrovams, triumfavo B. Čirba, pranokęs A. Ravluškevičių.

Antrasis Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių etapas jau gegužės 27-28 d. Alytuje.

N40 vyrų autoklubas
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Vaidotas Žala išbandė „žiedą“: sportiniam BMW teko užkišti išmetimo vamzdžius

Šeštadienį Estijos Parnu lenktynių trasoje startuoja 6 valandų žiedinės lenktynės, kuriose...

Laukia įtemptas „drifto“ savaitgalis: „Nemuno žiedo“ trasą įveikti bandys 70 šonaslydininkų

Artėjantis savaitgalis, žada sinoptikai, bus itin karštas ir saulėtas. Tačiau pati karščiausia...

„Gravel Fest Rally – Lazdijai“ į Dzūkiją grįžta ūgtelėjęs: dvi lygos ir skirtingi greičio ruožai

Liepos 3-ią dieną Lazdijuose vėl nugriaudės „Gravel Fest Rally - Lazdijai “ varžybos. Tiesa,...

Dar vienas „Dynami:t Energy“ komandos ginklas 1006 km lenktynėms: su „Porsche“ važiuos Gelžinis

Lenktynininkai juokauja, kad norint laimėti 1006 km lenktynes Palangoje reikia „Porsche“ ir...

Nusiteikė prieš „Liqui Moly UpHill Drift“ iššūkį: teks prisirišti koją prie „gazo“

Kęstutis Telmentas, „Memel Racing team“ komandos atstovas, Lietuvos „drifto“ čempionate...

Top naujienos

Nausėdos patarėjas Mačiulis kreipėsi į maršo dalyvius: jo žodžiai palydėti plojimais ir būgnų mušimu (1)

Antradienį prie Seimo prasidėjo „Didžiojo Šeimos gynimo maršo“ organizatorių mitingas,...

VMI imasi naujų priemonių mokesčių vengėjams: keliuose gaudys įmonių automobilius (10)

Norėdama išsiaiškinti, ar automobilius įmonės naudoja pagal paskirtį, o ne asmeniniais tikslais,...

Kūno kalbos ekspertai: Bideno ir Putino elgesys iškalbingesnis už tūkstančius žodžių (95)

Kai JAV prezidentas Joe Bidenas ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pozavo fotografams ir...

Grėsmingos mutacijos akivaizdoje – neįprasta situacija Lietuvoje: tenka išpilti kur kas daugiau vakcinų žada imtis skubių veiksmų (306)

Praėjusią savaitę gerokai sulėtėjo vakcinacijos tempai, o nepanaudotų ir išpilamų vakcinų...

Šimonytė apie galimą karantino pratęsimą: atrodo, kad tam būtinybės neturėtų būti (2)

Premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad šiuo metu epidemiologinė situacija leidžia tikėtis, jog...

Po mokyklinio autobuso ir „Lexus“ avarijos trūko kantrybė: pavojingoje sankryžoje atsiras naujovių (4)

Ne vieną avariją stebėję Kauno rajono gyventojai pagaliau sulauks pokyčių. Viena avaringiausių...

Seime alkoholio kontrolės švelninimai susidūrė su aršiu opozicijos pasipriešinimu: vienas pateikimų sustabdytas (66)

Seime liberalų pasiūlyti alkoholio kontrolės švelninimai susidūrė su pirmu pasipriešinimu jau...

Sofijos Sapegos tėvas kreipėsi į Lukašenką papildyta (151)

Baltarusijoje sulaikytos rusės Sofijos Sapegos tėvas Andrejus Sapega kreipėsi į Vakarų...

Istorinis įvykis kosmose: Kinijos erdvėlaivis su trijų astronautų įgula susijungė su naująja kosmine stotimi

Kinijos erdvėlaivis, skraidinantis tris įgulos narius, ketvirtadienio popietę sėkmingai susijungė...

Giedrius Petkevičius/Sausuolis | D+

Kiek laiko galime priešintis Rusijos karinei agresijai? (1)

Rašant ar diskutuojant karine tematika, klausimas „tai kiek gi laiko atsilaikysime prieš Rusijos...