Savaitgalį šonaslydžio entuziastų komanda iš „SideToSide“ klubo ne tik oficialiai pradėjo 2016-ųjų „drifto“ sezono kovas, bet ir pademonstravo, ką pavyko nuveikti per keletą pirmųjų šių metų mėnesių. Tiksliau – kaip pasikeitė N40 vyrų autoklubo teritorija po to, kai buvo nuspręsta čia formuoti šonaslydžio treniruotėms ir varžyboms tinkamą erdvę.
Šonaslydžio varžybos "Driftlande"
© N40 vyrų autoklubas

Permainų pradžia – atsiradę aikštelės atitvarai iš gelžbetonių blokų, didžiausių asfalto dangos siūlių užglaistymas ir netgi tribūnos žiūrovams – iš tiesų nuteikia tonizuojančiai, kaip kanistras „RedBull“.

„Turint galvoje per kiek laiko viskas padaryta, galima sakyti, kad reikalai juda neprastai. Žinoma, kol kas užlopytos tik didžiausios duobės aikštelėje, o per sezono atidarymo varžybas pamatėme, kur dar būtina investuoti. T. y. darbų finišo dar nematyti, bet pakankamai kokybiškai treniruotis ir lenktyniauti galima jau dabar“, – pasakojo vienas „Side to Side“ lyderių Gediminas Levickas.

Pirmosioms Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių kovoms parengta trasa neišsiteko vien tik N40 vyrų autoklubo teritorijoje – įsibėgėjimo koridorius driekėsi greta apleisto sandėlio rampos, o slydimo zona, primenanti gigantiška saksofoną, suformuota kvadratinėje stovėjimo aikštelėje. Sprendžiant iš dalyvių komentarų, tokia konfigūracija buvo įdomi, azartiška ir pakankamai saugi.

Tiesa, išvengti apmaudžių incidentų nepavyko. Šeštadienio rytinės treniruotės metu itin skaudžiai buvo „nurašytas“ komandos „Team beat“ raudonasis bolidas, po incidento negalėjęs dalyvauti tolesnėse varžybose. Deja, sugedusi, sulūžusi ar sudužusi technika – auto sporto kasdienybė, su kuria itin sunku susitaikyti, kai techniką tenka transportuoti į remonto dirbtuves prieš pat varžybų startą.

Beje, G. Levickas pastebėjo, kad Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės techninėje komisijoje dirbę teisėjai pirmenybių dalyviams praktiškai neturėjo jokių rimtesnių pastabų: visi sportininkai parodė atidžiai išstudijavę techninius reglamentus, o laisvę konstruktorių fantazijai davę tik dirbdami su tais mechanizmais, kuriuos taisyklės leidžia perdirbti.

Pirmosiose sezono varžybose savo pasirengimą kovoms pademonstruoti atvyko 38 sportininkai. T. y. du užsiregistravę pilotai dėl kažkokių priežasčių „N40-Driftlande“ nepasirodė nieko neperspėję, todėl pirmenybių organizatoriai neturėjo galimybės pakviesti tų „drifto“ entuziastų, kurie nepateko į dalyvių sąrašą tik todėl, kad šioje N40 vyrų autoklubo teritorijoje fiziškai sutilpti gali iki 40 automobilių.

Teisėjams įvertinus visų pilotų važiavimus, TOP16 geriausiųjų tęsė kovas porose, kol liko keturi patys profesionaliausi šonaslydžio meistrai: Igoris Martynovas, Benediktas Čirba, Artūras Ravluškevičius ir Aurimas Vaškelis. Bene įspūdingiausia, daugiausiai pilotų jėgų ir susikaupimo reikalavusi kova virė tarp A. Vaškelio ir I. Martynovo, kuomet po dviejų „onemoretime“ važiavimų teisėjai nusprendė, kad vietos ant pakylos nusipelnė A. Vaškelis, tapęs trečiosios vietos nugalėtoju.

Kovoje dėl pirmosios vietos, padovanojęs įspūdingą reginį žiūrovams, triumfavo B. Čirba, pranokęs A. Ravluškevičių.

Antrasis Lietuvos „drifto“ „semi-pro“ klasės pirmenybių etapas jau gegužės 27-28 d. Alytuje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Press ralyje“ – amžinųjų varžovų akistata

Automobilių su varikliais iki 1600 kub. cm klasė „Press ralyje“ tradiciškai yra pati...

Ralis „Kaunas 2018“ mėgėjus perkels į aukštesnį lygį (2)

Šeštadienį Kaune vyks antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „ Kaunas 2018“. Ralio...

Lietuvos motokroso čempionas Jasikonis: vien talento nepakanka (10)

Greičiausias Lietuvos motokroso lenktynininkas, daugkartinis šalies čempionas 20-metis Arminas...

Dėl šonaslydžio „atleido“ savo vadovą (2)

Automobilių sportas yra brangi veikla. Dogma, kurią, pasiekus tam tikrą šio sporto lygį, apeiti...

Dėl ko skauda galvas autokroso trasų šeimininkams?

Patarlę – „namuose ir sienos padeda“ – žino ne tik krepšininkai, teisę atkrintamųjų...

Top naujienos

Maudynių sezonas: kur geriau nekišti kojos? (15)

Nuo balandžio lepinanti saulė jau įšildė daugumą vandens telkinių, tačiau hidrometeorologai...

Atviras Justino Jankevičiaus interviu: šlovė baigsis ir vėl pardavinėsiu laikraščius sankryžoje

Nors iš humoristo darbo galima užsidirbti, tai nėra profesija, LRT RADIJUI sako humoristas...

Lietuvą „brangakmeniu“ vadinantis Daviesas: daug NBA krepšininkų nesugebėtų žaisti Eurolygoje (40)

Vienu maloniausių šio sezono Lietuvos krepšinio gerbėjų atradimų tapęs Kauno „Žalgirio“...

Lietuvai stojant į turtingųjų klubą, išaiškėjo niūri statistika: „sublizgėjom“ antirekordais   (450)

Turtingųjų valstybių klubu pakrikštytoje Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijoje (...

Tokių kaip šis gydytojas Lietuvoje – vienetai: gyvybes gelbsti smegenų trombus ištraukdamas per kirkšnį (61)

Išeminio insulto metu smegenų arteriją užkišus trombui , pradeda žūti smegenų ląstelės....

Deginti pinigus yra nelegalu, bet tai padarius nutiktų keistas dalykas (110)

Deginti pinigus yra neprotinga. Tačiau ar žinojote, kad pinigų deginimas gali būti filantropijos...

Palanga išskėstomis rankomis jau laukia poilsiautojų: kokiomis maisto kainomis pasitiko (361)

Kaip privilioti kuo daugiau turistų šiltuoju sezonu, Palangos verslininkai jau gerai apgalvojo....

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija

Festivalio „Sportas visiems“ visiems „Džiaugsmo gimnastikos“ konkurso transliacija....

Pikul žaidžia atviromis kortomis: apie santuokos užkulisius ir kitus galimus Jasaičio romanus su žinomomis moterimis (313)

Pastaruoju metu kone visa lietuva stebi skaudžią dviejų žmonių santykių dramą. Susipykę...

Paaiškino, kodėl stiuardesės laiko rankas už nugaros (7)

Žmogų visada traukė dangus. Galbūt dėl to stiuardesės ir pilotai kelia didesnį...