Pirmasis ketvirtadienio greičio ruožas abiems „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos nariams buvo sunkus ir varginantis. Į nuotolinį servisą pilotai atvyko atveždami darbo mechanikams. Adomas Gančierius trasoje suskaldė vieną ratlankį, o Antano Kanopkino keturračiui teko keisti du ratus bei pusašį. Lenktynininkai teigė, kad pirmasis greičio ruožas buvo tiesiog nusėtas akmenimis ir uolomis, kur vienas neatsargus ar per daug rizikingas manevras iškart kainavo sugadintą ratą.

Visgi pirmoji šios dienos dalis, kaip vėliau paaiškėjo, dar nebuvo pati dramatiškiausia. Antrame greičio ruože keturratį sudaužė Antanas Kanopkinas, kuris po incidento pasiekti finišo sava eiga jau neturėjo jokių šansų ir liko laukti, kol jį iš dykumos evakuos komandos mechanikai.

Tačiau lietuvis nebuvo vienintelis, kuriam ši diena nubraukė šansus pakovoti dėl vietos ant prizininkų pakylos. Antroje vietoje šiandien finišavęs „CFMOTO Factory Racing Team“ lenktynininkas Adomas Gančierius teigė trasoje matęs ir kraupią Lenkijos sportininko avariją. Įvykio vietoje sustojęs lietuvis sužeistam kolegai iškvietė medikų sraigtasparnį.

„Žiauriai sunki diena. Navigacine prasme tai nebuvo nieko ypatingo, bet technine prasme tai buvo labai sunku. Pirmame ruože, nuvažiavęs vos 10 kilometrų, pramušiau ratą ir net 90 kilometrų teko važiuoti be oro padangoje. Antras greičio ruožas buvo labai pavojingas. Daug vandens išgraužų smėlyje. Kolega Antanas ten įlėkė. Buvau prie jo sustojęs padėti, ištraukti. Paskui jam dar kažkas atsitiko ir jis sustojo. Bet girdėjau, kad sveikas, kad vaikšto ir medikų pagalbos nereikėjo.

Tačiau kitam keturratininkui iš Lenkijos baigėsi blogiau. Jis „susivartė“ važiuodamas labai dideliu greičiu, gal apie 100 km/val. krito nuo motociklo. Net kraupu prisiminti. Iškvietėme jam medikų sraigtasparnį. O aš pats ruožą pabaigiau sėkmingai, išlaikiau poziciją. Rytoj lieka paskutiniai kilometrai“, - sakė Adomas Gančierius.

Incidentas dėl apmaudžios klaidos

Sacharoje jau leidžiantis saulei į bivaką buvo pargabentas ir Antanas Kanopkinas su sudaužytu keturračiu. Sportininkas incidento metu sužalojimų nepatyrė, tačiau išvakarėse laisvą dieną turėję mechanikai šiąnakt, panašu, turės dirbti dvigubai. Pats lenktynininkas išsamiau papasakojo, kokia apmaudi klaida lėmė tokią įvykių baigtį.

„Pirmiausia buvau įlėkęs į tokią duobę, iš kurios mane ištraukė Adomas. Bet per skubėjimą nepastebėjome, kad mane ištempus liko palaidas vienas tempimo lynas. Man važiuojant tas lynas pradėjo vyniotis aplink galinį pusašį ir vienoje tiesioje atkarpoje tiesiog užsikirto galiniai ratai. Toje vietoje šalia trasos buvo uolos, tai šveitė su visu pagreičiu mane į tą uolų sieną. Ten ir išsiardė keturratis. Važiuoti nebegalėjau.

Paskui turėjau gražias septynias valandas susipažinti su Afrika. Buvo ir piemuo su avimis atėjęs, vandens atnešė, apelsinu pavaišino. Svetingai mane ten sutiko. Bet reikalų buvo. Ypač kai dykumoje pradėjo temti, tapo labai nejauku.

Keturračiui reikės keisti pusašį, ratą, vairalazdę, šakę. Kosmetinių dalykų jau tikrai nebežiūrėsime. Kokioms keturioms, penkioms valandoms darbo bus. Pats jaučiuosi gerai, tai rytoj tikrai važiuosiu. Reikia pabaigti tai, ką pradėjome“, - paaiškino Antanas Kanopkinas.

Penktadienis – šeštoji ir jau paskutinė Fenikso ralio diena. Jai organizatoriai numatė viso labo 125 kilometrus. „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipa viliasi, kad Adomui Gančieriui pavyks išlaikyti turimą antrą poziciją keturračių įskaitoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)