Pirmosios treniruotės parodė, kad J. Jonušiui trūko testų šioje trasoje. Likus savaitei iki varžybų jo komanda treniravosi Italijoje „Le Conca“ trasoje, bet lietuvio čia nebuvo – keturiolikmetis krimto mokslus mokykloje Vilniuje.

„Negaliu treniruotis tiek, kiek reikia, nes turiu dar ir mokytis. Ir taip nemažai pamokų praleidžiu, tenka daug mokytis savarankiškai. Dėl to nusprendžiau, kad šiuos komandos testus turiu praleisti“, – sakė J. Jonušis.

Tačiau labai greitai lietuvis pavijo ir net pralenkė savo komandos draugus. Jau po poros treniruočių jis tapo greičiausias komandoje, nes trasą Justas puikiai žino, čia yra lenktyniavęs ne vieneriose lenktynėse ankstesniais metais. Maloniai nustebino ir bendras greitis – lietuvis laisvųjų treniruočių pabaigoje buvo tarp 5 greičiausių sportininkų „OK Junior“ klasėje.

Kvalifikacija susiklostė sėkmingai, J. Jonušis parodė 9 rezultatą savo grupėje, todėl komanda pagrįstai tikėjosi gero rezultato.

Tačiau kortos susimaišė šeštadienį ryte – pirmosios rytinės treniruotės metus lietuvis tiesiosios gale važiuojant daugiau kaip 120 km/val. greičiu išlėkė iš trasos...

„Pamatęs avariją iš karto ėmiau navigacijoje ieškoti artimiausios ligoninės. Buvau įsitikinęs, kad be traumų neapsieis“, – pasakoja viską savo akimis matęs Justo tėtis Darius Jonušis.

Tačiau J. Jonušiui viskas baigėsi gerai – tik ranką susimušė, medikai jokių rimtesnių sužeidimų nenustatė.

Kiek prasčiau baigėsi lietuvio technikai – kartas buvo visiškai sudaužyta: rėmas lūžęs, ašys sulankstytos, visa pakaba nepataisoma.

Komandai iš esmės teko per keliolika minučių iki atkrintamųjų važiavimų surinkti naują kartą – iš senojo sveiki liko tik motoras ir kėdė... Nebandytas, netestuotas ir nesureguliuotas tinkamai kartas nežadėjo nieko gero atkrintamuose važiavimuose. Tačiau J. Jonušis spėriai prisitaikė ir ėmė greitėti.

„Kartas visiškai nesureguliuotas, pirmuose važiavimuose net nesupratau kas vyksta – visai kitaip valdosi ir labai trūko greičio. Gerai, kad komanda labai kvalifikuota – kartu su inžinieriais reguliavome ir tobulinome nustatymus tarpuose tarp kitų atrankinių važiavimų“, – po lenktynių pasakojo J. Jonušis.

Žinoma, dėl to nukentėjo bendras rezultatas. Justas iš beveik šešių dešimčių sportininkų pusfinalyje finišavo septintas ir pateko į superfinalą, parodęs trečią greičiausią lenktynių rato įveikimo laiką, nuo pirmojo atsilikęs vos 0,017 sek.

Tačiau superfinale fortūna antrą kartą per savaitgalį lietuviui atsuko nugarą – jau pirmajame rate ketvirtame posūkyje J. Jonušis susidūrė su savo priešininku – vienu iš favoritų, prancūzu Charles'ius Milesi ir turėjo pasitraukti iš lenktynių.

Po avarijos abu sportininkai paspaudė rankas, jiems superfinalą beliko stebėti iš tribūnos – tai tebuvo lenktyninis incidentas.

Likus vienam etapui WSK „Super Masters“ čempionate Justas tarp 75 savo klasės sportininkų užima 20 vietą ir sėkmingai susiklosčius paskutiniam etapui realiai pretenduoja į greičiausiųjų dešimtuką.
„Šiek tiek apmaudu, kad jau nebe pirmą kartą taip nesiseka, bet iš kitos pusės esu labai laimingas, nes jaučiu, kad mes turime pakankamai greičio ir galime kovoti dėl aukščiausių pozicijų. Nekantriai laukiu kitų varžybų“, – po lenktynių sakė J. Jonušis.

Dabar jovartimiausios lenktynės – pirmasis Europos čempionato etapas, kuris vyks gegužės 15 dieną „Zuera“ lenktynių trasoje Ispanijoje.

Tuo tarpu R. Baciuška galingiausioje KZ2 klasėje finale užėmė 22 vietą ir bendroje įskaitoje po trijų etapų iš 32 dalyvių yra 15-as.

Kitas, paskutinysis WSK „Super Masters Series“ čempionato etapas vyks Italijoje „Adria“ lenktynių trasoje gegužės pabaigoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją