aA
Benediktas Vanagas, „General Financing team Pitlane“ komandos lyderis, yra ne kartą pabrėžęs, kad naujam Dakaro raliui pradeda ruoštis vos pasibaigus senajam. Ir šiemet, panašu, pasiruošimas ypač sklandus – tą DELFI tiesioginėje konferencijoje patvirtino ir pats lenktynininkas. Pasak jo, bemiegių naktų kone nebuvo, o į Pietų Ameriką plaukiantis techninės priežiūros sunkvežimis kone pustuštis – reikiamų detalių komandai pavyks gauti tiesiog bivake.

„Vežamės kone dukart mažiau atsarginių dalių, – tiesioginio eterio metu sakė lenktynininkas. – Darome tą vedami finansinių sumetimų.“

Kaip aiškino B. Vanagas, gera dalis ta, kad didelė dalis „Overdrive“ komandos lenktynininkų važiuoja turėdami tokią pačią arba panašią techniką, tad atsarginės dalys – vienodos. Tad lietuviai susitarė su gamykline komanda, jog esant reikalui, atsarginių dalių galės nusipirkti tiesiog bivake.

„Susimokėjome depozitą, atsidarėme specialią sąskaitą atsarginėms dalims ir susitarėme, kad jeigu reikės, galėsime naudotis jų turima technine baze“ – sprendimą aiškino lenktynininkas.

Mažiau ne tik atsarginių dalių, bet ir, pavyzdžiui, padangų. B. Vanagas į Dakaro ralį gabenasi vos 24 padangas, nors ankstesniam raliui vežėsi apie 50.

„Net pačiam kiek nejauku. Žinoma, smėlyje padangos dyla mažiau, bet jeigu jas numontuoji, tada sugadini. Be to, pavyko gauti gamyklinius ratlankius, kuriuos naudoja ir gamyklinės komandos. Potencialiai kiekviena rato evoliucija yra vis geresnė, nors dienos pabaigoje tai, greičiausiai, nieko daug nelems“, – kalbėjo B. Vanagas.

Kartografo neturės

Praėjusiame ralyje B. Vanagas pabrėžė, kad komanda ieškos ir profesionalaus kartografo, galinčio padėti komandai sudarant maršrutus. Visgi tokių planų įgyvendinti nepavyko.

„Mes galėtume rasti daug sprendimų, bet jie nemažai kainuoja. Ir kartografo buvimo komandoje klausimo mes taip, kaip norėtume, nesame išsprendę“, – atskleidė sportininkas.

Kalbėdamas apie laukiantį ralį, kuriame lenktynės truks tik 10 dienų vietoje buvusių 14-os, B. Vanagas sakė, kad šnekomis apie trumpesnį ralį savęs neliūliuoja.

„Trumpiausias ralis tikrai nėra paprasčiausiais, o klaidos smėlyje dažnai yra brangiausios. Jei kita danga važiuodamas sustoji ir tai trunka kelias sekundes, smėlyje kiekvienas sustojimas prasideda nuo 3 minučių. Stiprus akceleratoriaus spaudimas ir galingas automobilis – joks privalumas“, – kalbėjo sportininkas.

Be to, neslėpė B. Vanagas, Peru smėlynuose Dakaro ralis bus tikrai sudėtingas šturmanams. Šiems kur kas lengviau orientuotis važiuojant kitokio tipo dangomis, ne smėliu, mat yra keliai, akmenys, išdžiuvusių upių vagų, kurios padeda orientuotis.

„Smėlyje važiavimas yra lyg pelkėje – negali važiuoti tiesiai, keliauji nuo kupsto ant kupsto“, – aiškino B. Vanagas.

2019 m. Dakaro ralis prasidės sausio 6 d. ir tęsis iki sausio 17 d. Ralis vyks vienintelėje valstybėje – Peru, o apie ralio užkulisius visą sausį tiesiogiai iš Pietų Amerikos pasakos Paulius Garkauskas, DELFI žurnalistas.

DELFI studijoje gruodžio 19 d., 12 valandą lankysis „Agrorodeo“ komandos ekipažas Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas, o gruodžio 20 d., 12.45 val., Antanas Juknevičius, „Craft Bearings“ komandos lyderis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Masiniai protestai Baltarusijoje tęsiasi: bendražygiai skelbia apie Tichanovskojos sulaikymą, naudojamos guminės kulkos, ašarinės dujos tūkstančiai žmonių traukia į Minsko centrą; pildoma (936)

Po sekmadienį vykusių rinkimų, kuriuos opozicija laiko suklastotais, Baltarusijoje vėl prasideda...

Gimusiųjų skaičius Lietuvoje per 30 metų nukrito daugiau nei dvigubai: mokslininkų prognozės – liūdnos (167)

Gimstamumo didinimas šiandien daugelyje Europos šalių yra aktuali tema. Lietuva – ne išimtis....

Linkevičius sako negalintis susisiekti Tichanovskaja, nerimauja dėl jos saugumo (88)

Lietuvos užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius pirmadienio vakarą pranešė negalintis...

Nausėda: dabar jau esame įvaldę kitas poveikio priemones nei per pirmąją koronaviruso bangą (177)

Prezidentas Gitanas Nausėda mano, kad dėl represijų po rinkimų Europos Sąjungai atėjo laikas...

Rojumi žemėje pramintą salą ištiko ekologinė katastrofa: niekada neatsigausime po padarytos žalos (35)

Sunerimę Mauricijaus gyventojai krovė iš maišų su cukranendrių lapais užtvarą, kad...

Poilsiaujant prie ežero sukandžiojo nežinomas gyvis: skausmas buvo toks stiprus, kad paėjau tik šlubuodama (109)

Į redakciją kreipėsi vilnietė, poilsiavusi prie Sienio ežero, netoli Aukštadvario, Trakų...

Balkonas nuo namo nukrito neatsitiktinai: visi buvo prieš dvi dienas įspėti nebesinaudoti balkonais (161)

Penktadienį pranešta apie incidentą Lazdynuose – nuo vieno iš šio mikrorajono daugiabučių...

Kodėl Japonijoje sutuoktiniai miega atskirai (19)

Japonijoje net ir tose šeimose, kurios gyvena mažesniame name ar bute, sutuoktiniai dažniausiai...

Šiauliečiai paaiškino, kodėl Pietinis rajonas toks populiarus: tai mūsų moterys sugalvojo prie sportinių kelnių avėti aukštakulnius (43)

Tikrai ne apie kiekvieną mikrorajoną Lietuvoje rašomos knygos. O štai apie Šiauliuose esantį...

Įvertino rinkimus Baltarusijoje: Lukašenka turi suprasti realybę – jo laikas baigėsi (87)

Skelbiama, kad sekmadienį Baltarusijoje daugiau nei 30 miestų ir miestelių vyko piliečių...

|Maža didelių žinių kaina