aA
Dakaro lenktynėse dalyvaujantis „Agrorodeo“ ekipažas – Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas – antrąjį etapą prisimins tikrai ilgai. 275 kilometrų įskaitinė atkarpa tarp Rezistencijos ir San Migelio de Tukumano prailgo dėl techninių problemų.
Vaidotas Žala
Vaidotas Žala
© V.Dranginio nuotr.

Iki pirmojo tarpinio kontrolės punkto ekipažas važiavo stabiliu tempu – „Agrorodeo“ komanda buvo 41-oje vietoje. Tačiau vėliau – užstrigo. Pirmos žinios iš ekipažo buvo apie elektros gedimus. Juos išspręsti prireikė daug laiko – ekipažui įrašytas 75-as rezultatas, o be 10 valandų ir beveik 27 minučių finišo protokole dar pridėta ir 2 valandų bauda.

Po antro etapo finišo V. Žala atskleidė problemas kurios prasidėjo, įveikus mažiau nei pusę distancijos: „Nuvažiavus trečdalį trasos pradėjo šlubuoti elektra: iš pradžių nustojo veikti valytuvai, po to – pasikalbėjimo įranga. Galiausiai pradėjo šlubuoti variklis, riboti galią ir galų gale likom be nieko.

Atrodė, kad „trumpina“ elektros įranga. Pratupėjime ten ilgai, nes viskas buvo užlipdyta moliu. Pirmieji 100 km buvo tikros purvo vonios, todėl ir rasti gedimą buvo labai sudėtinga: viskas užsikimšę, padengta molio sluoksniu. Nustatėme, kad generatorius nevisai veikia: pradėjo mažai krauti, o galiausiai visai viską išjungė. Sugebėjome prasivalyti ir grįžome pusę ruožo be šviesų, nes generatorious vis tiek dabar labai prastai krauna“, – pasakojo V. Žala.

„Vietiniai mums padėjo. Kadangi akumuliatorius buvo išsikrovęs, negalėjome užvesti variklio. Vietiniai po truputį susirinko, žiūrėjo, o kai reikėjo – užtempė. Buvo labai karšta. Remontuojant automobilį jau ir vanduo ėjo į pabaigą: ne tik patys gerdavome, bet ir visas detales reikėjo prauti. Gerai, kad kai remontas jau buvo beveik baigtas, pro mus pravažiavo autobusiukas su vandeniu – tai atsigėrėme iki soties ir resursus užpildėme. Svarbu, kad pasiekėme finišą, nors laiko nuostolis – didelis“, – tvirtino šturmanas S. Jurgelėnas.

Kadangi Dakaro prologe ekipažas nebuvo patenkintas pakaba, „Agrorodeo“ mechanikai buvo pakeitę amortizatorius: ši korekcija buvo naudinga. Tačiau, deja, neilgam. Nes organizatoriai dalyvius leido kas 30 sekundžių, todėl matomumas dėl dulkių buvo minimalus.

„Pradžia buvo nebloga, bet smarkiai nelėkėme. Lyg ir vijomės varžovus, paskui buvo pirmosios balos, apsitaškėme. O po to prasidėjo bėdelės: iš pat pradžių nustojo veikti stiklo apipurškimas, vėliau valytuvai – porą kartų turėjome stoti valytis langų, nes nesimatė visai nieko“, – kalbėjo S. Jurgelėnas.

„Agrorodeo“ komanda „Seat Dakar“ visureigį atidavė mechanikams, kurie per naktį turėtų išspręsti bėdas.

Trečia lenktynių diena bus permaininga – gana žalią peizažą ims keisti kalvos ir kalnai, pusdykumės ir karščiu alsuojantys slėniai su sausvagėmis. Čia dalyviai susidurs ir su pirmosiomis bekelės atkarpomis. Ryte laukia startas 280 m aukštyje, o trasos pabaigoje lenktynininkai turės pakilti net į 4895 m aukštį virš jūros lygio.

Bendras dienos maršrutas – 780 km, iš jų 364 km – greičio ruožas.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Top naujienos

Italijoje gyvenanti lietuvė: viskas įvyko labai greitai, žmonės įbauginti (59)

Šiaurinė Italijos dalis per savaitgalį pasikeitė neatpažįstamai – dėl apsikrėtusių...

Gyventojai įsiutę dėl neremontuojamos gatvės: ši – vos išvažiuojama, o pinigų jai sutvarkyti nėra (236)

Vilniaus miesto Gineitiškių gatvės gyventojai pasipiktinę. Jie sako, kad viena pagrindinių šio...

Gyvai / Delfi diena. Koronavirusas jau pasiekė Italiją: ar Lietuvai jau skambinti pavojaus varpais (2)

Koronavirusas jau pasiekė Italiją. Pranešama, kad virusas jau pasiglemžė keturias gyvybes. Kas...

Italijos specialistas: susiklostė nepalankiausia įmanoma padėtis mirė penktas žmogus, užfiksuoti du židiniai (134)

Italija pirmadienį pranešė, kad šiauriniame Lombardijos regione mirė ketvirtas naujuoju...

Po SEB banko atnaujinimų dalis klientų vis dar susiduria su trikdžiais (7)

Nors praėjo savaitė, kai SEB bankas baigė diegti naują informacinių technologijų (IT)...

Gyvai / Piniginiai reikalai. Kokį signalą siunčia kylančios aukso kainos bei kiek lietuviai išleidžia maistui?

„Delfi“ eteryje startuoja nauja laida apie makroekonomikos ir mikroekonomikos reikalus. Pirmojoje...

Vidas Bareikis – pirmąkart atvirai apie skyrybas: su Jurga išbandėme viską (48)

„Su Jurga buvome ta pora, kuri išbadė visus įmanomus metodus, kad išlaikytų šeimą“, –...

Įsisiautėjęs vėjas savaitgalį pridarė žalos: ant kelio virto medžiai, krito langai (3)

Savaitgalį siautęs stiprus vėjas Kėdainiuose vertė medžius. Ugniagesiai gelbėtojai dėl...

Madingiausios šių metų rankinės: kokias verta pirkti ir ko vengti? (16)

Moteris be rankinės... gali pasirodyti įtartina, tiesa? Nė viena dailiosios lyties atstovė...

Dėl koronaviruso Lietuva griežtina veiksmus: iš Italijos atvykę bus tikrinami lėktuvuose (173)

Pirmadienį Sveikatos apsaugos ministerijoje surengtoje spaudos konferencijoje pranešta, jog visi...

|Maža didelių žinių kaina