Tačiau septyniskart Lietuvos čempionas euforijai nepasiduoda ir sprendžia rebusą kodiniu pavadinimu „raudonas BMW“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Talsi“ ralio čempionų taurė Baltijos šalyse yra laikoma aukštos prabos trofėjumi, todėl mūsų prioritetas buvo iškovoti ją trečią kartą ir parsivežti į Lietuvą jau nebe laikinai, bet visam laikui. Kova dėl šios taurės prasideda prieš metus laiko, dar sezono pradžioje, kai reikia nei daug, nei mažai – tapti čempionu, o tuomet per žiemą ruoštis pirmajam kitų metų vasariškam startui Talsyje ir galiausiai nugalėti atskiroje čempionų įskaitoje tarp pajėgiausių ralio meistrų“, – nelengvą ir ilgą kelią išskirtinio laimėjimo link apibūdino V. Švedas.

Šiemet „Talsi“ ralyje „Juta-Bauer Rally Team“ komandos ekipažas tarp visų dalyvių užėmė trečią vietą. Nugalėtojais tapo Martynas Samsonas su Mindaugu Varža, o antrą vietą pelnė suomiai Kalle Rovanpera ir Risto Pietilainenas.

Kauniečiams V. Švedui ir Ž. Sakalauskui pavyko išlaikyti persvarą prieš principinį varžovą – broliuką latvį Janį Vorobjovą, kuris iki šiol čempionų taurę irgi buvo laimėjęs du kartus ir šįsyk taip pat pretendavo ją pasiglemžti nebegrįžtamai.

„Talsi“ ralio organizatoriai sako, kad V. Švedo ir Ž. Sakalausko duetas paliko solidų įrašą varžybų istorijoje, iškovodamas pereinamąją taurę 2011 m. ir 2014 m., o šiemet, kaip numatyta, po trečio laimėjimo įgijęs teisę pasilikti ją visiems laikams.

Prie taurės esančioje knygelėje pažymėti visi ligšioliniai laikinieji jos šeimininkai. Tarp jų – garsios Pasaulio ralio čempionato (WRC) gamyklinių komandų esamų ir buvusių pilotų pavardės. V. Švedas pripažįsta, kad tarp gausybės įvairių trofėjų, pastarasis jo kolekcijoje bus vienas vertingiausių ir užims ypatingą vietą.

„Manau, padarėme maksimumą, kiek galėjome pagal savo turimą techniką ir ralio išprusimą. Su dabartiniu mūsų automobiliu palypėti dar vienu laipteliu aukščiau galbūt ir galima, bet dviem pakopomis šoktelėti jau neįmanoma.

Taigi galiu drąsiai pasakyti, kad neturiu jokių prošvaisčių ir tiesiog neįsivaizduoju, kaip su dabartine mūsų technika galėtume aplenkti M. Samsoną. Manau, šitaip jaučiasi ir kiti varžovai, – savo ekipažo pasirodymą ir galimybes realistiškai įvertino V. Švedas. – Galima tik pasveikinti Martyną sukūrus ir ištobulinus tikrai unikalų modelį, kuris lenkia naujausius ir moderniausius automobilius bei greičiausius Baltijos šalių pilotus.“

Pasak Vytauto, Utenoje užgimęs M. Samsono kūrinys akivaizdžiai įrodė esąs neįkandamas riešutas visiems kitiems greičiausiems šiuolaikiniams sportiniams ralio automobiliams: „Mudu su Žilvinu esame labai patenkinti savo pasirodymu ir laimingi, kad jau pirmosiose sezono lenktynėse padarėme maksimumą.

Nepaisant kelių labai smulkių klaidelių, greičiau važiuoti tiesiog nebegalėjome, nes jautėmės pilnai išnaudoję tiek savo, tiek automobilio resursus. Vadinasi, esame išties konkurencingi. Ilgainiui bandysime rasti priešnuodžių prieš tą raudoną BMW, bet kol kas nežinau, kaip ir kur jų ieškoti, nes M. Samsono atotrūkis trasoje nuo visų varžovų yra pernelyg didelis.“

Pirmą „Talsi“ ralio dieną po nepasisekusios kvalifikacijos, V. Švedas buvo priverstas startuoti iš greičiausiųjų rikiuotės galo, todėl vietomis lenktynininkui teko važiuoti varžovų paliktomis provėžomis. Tačiau sportininkas pripažįsta, kad toks yra sportas su savais „loterijos“ niuansais, o šie ralyje – tiesiog neišvengiami.

Kitas Lietuvos ralio čempionatas – „Žemaitijos ralis 2016“ – birželio 16-18 dienomis vyks Kelmės apylinkėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)