aA
Žemaitiška istorija: susitiko seniai nesimatę bičiuliai, daugybę metų dalyvavę įvairiose autosporto varžybose, net organizavę lenktynes, tačiau pasitarę nusprendė, kad reikia kilti į aukštesnį lygį ir išbandyti save „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Taip gimė komanda originaliu pavadinimu: „Medinis ratlankis“.
"Medinio ratlankio" komandos "Honda Integra Type R"
© Komandos nuotr.

Nutarus dalyvauti aukšto lygio lenktynėse teko ieškoti ir konkurencingo automobilio. Komanda įsigijo „Žaibelio“ automobilių sporto klubo „Honda Integra Type R“. Tai automobilis, garsėjantis kaip vienas patikimiausių „ENEOS 1000 km“ lenktynių automobilių. Nuo praėjusių metų automobilis techniškai nepasikeitė, pasikeis tik jo dizainas.

„Tai turbūt vienas geriausių automobilių pagal kainos ir kokybės santykį. Automobilis klasėje A2000, kurioje šiemet žada kovoti komanda, pagal savo pajėgumą turėtų būti tarp lyderių, tad dabar viskas priklauso nuo komandos vairuotojų formos ir pasirengimo lenktynėms“, – pasakoja komandos vadovas Darius Simutis.

„Įsigiję šį automobilį nušovėm du zuikius vienu šūviu – įsigijom konkurencingą techniką ir iš lenktynių pašalinom vieną savo konkurentą“, – juokiasi D. Simutis.

Komandoje – keturi lenktynininkai: Andrius Jonušas, Ignas Palaima, Robertas Sidabras ir Kęstutis Skiezgilas.

Komandoje neabejotinai labiausiai patyręs tokio rango lenktynėse yra I. Palaima. 29 metų kaunietis yra vienintelis ne žemaitis, todėl jis vadinamas „imigrantu“. Nepaisant to, kad yra jauniausias komandos narys, tačiau būtent jis ir taps šios ekipos ramsčiu – Ignas yra daugkartinis „ENEOS 1000 km“ lenktynių dalyvis ir prizininkas. Be to, jis kartu su „Žaibelio“ klubu rengia Lietuvos ir Latvijos traukos lenktynių čempionatus.

Vyriausias komandoje – R. Sidabras. Nors jam tik 41-eri, jis jau senelis – neseniai sulaukė anūkės.

Automobilių sporto karjerą Robertas pradėjo dar 1999 metais slalomo trasose. Pirmas startas padovanojo iš karto ir pirmą vietą. Nuo to laiko jis dalyvavo daugybėje slalomo ir minižiedo lenktynių, tris kartus važiavo ralyje „Aplink Lietuvą“.

R. Sidabras prieš dvejus metus lenktyniavo ir Palangoje, „ENEOS 1000 km“ lenktynėse. Tada jo komanda su „Ford Puma“ automobiliu iškovojo 6 vietą A3000 klasėje.

Yra komandoje ir kroso meistras – tai K. Skiezgilas. Jau septintą sezoną jis dalyvauja įvairiose regioninėse kroso varžybose Aukštaitijoje ir Žemaitijoje, kartais pravažiuoja ir slalomo lenktynėse. Nors artimos kovos tarp daugelio automobilių patirties šis sportininkas turi nemažai, visgi ištvermės lenktynės jam bus naujas iššūkis. Tačiau to visai nebijo.

„Maurą ne maurą žemaitę maun kiaurą“, – žemaitiškai nukerta K. Skiezgilas paklaustas ar nebijo lenktyniauti tarp 50 automobilių.

Tačiau didžiausias šios komandos idėjos autorius ir iniciatorius yra „emigrantas“ – šiuo metu Didžiojoje Britanijoje, Londone gyvenantis 34 metų A. Jonušas. Iš Telšių kilęs dar vienas komandos žemaitis dalyvauja traukos („drago“) ir šonaslydžio („drifto“) lenktynėse.

Andrius Britanijoje sukūrė savo verslą – automobilių servisą, tačiau tai jam ne tik darbas. Didžiąją dalį laisvalaikio jis taip pat praleidžia servise, kur tobulina ir kuria unikalius automobilius.

Praėjusiais metais jis su „Nissan GT-R“ dalyvavo Lietuvos „Drago“ čempionate, kur PRO klasėje užėmė 3 vietą. Praėjusiais metais jis „ENEOS 1000 km“ lenktynėse dalyvavo „Lesta Drag Show“ ir taip pat iškovojo 3 vietą. Tačiau pagrindinės, 1000 km lenktynės, jam bus pirmosios.

Komandai vadovauja D. Simutis, kurį lenktynių gerbėjai iki šiol pažinojo kaip komentatorių, o ne kaip vadovą. Kažkada prisipažinęs pats sau, kad yra per lėtas lenktyniauti, jis jau daugybę metų sukasi šalia lenktynių. Nors nelenktyniauja, 36 metų dviejų vaikų tėvas sulaukia daug priekaištų iš žmonos, nes mėgsta greitį ir laisvalaikiu prasiblaškyti sėda ant „Suzuki Hayabusa“.

„Komentatoriumi tapau dėl to, kad mūsų organizuojamose varžybose to daryti paprasčiausiai nebuvo kam. Pamažu įsibėgėjau ir pastaraisiais metais komentuoju nemažai įvairių varžybų, tarp kurių ir „Lesta Drag Show“ Palangoje“, – pasakoja D. Simutis.

Pagrindinis šių metų komandos tikslas – pasiekti „ENEOS 1000 km“ lenktynių finišą.

„Tačiau jeigu pasiseks, norime užlipti ant podiumo savo klasėje. Tai mūsų maksimalus tikslas šiais metais“, – ambicijų neslepia D. Simutis.

Komanda turės ir unikalų techninės pagalbos automobilį. Tai ypatingas „Ford Transit“, kuris, beje, greičiausiai dalyvaus šių metų „Lesta Drag Show“ lenktynėse, nes jame sumontuotas „Nissan Skyline“ variklis. Tačiau šis automobilis vertas atskiro pasakojimo.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Netikėta: „drifteris“ iš Lenkijos šonu trasoje slysta naudodamas vien kojas (4)

Keliaudama po Lenkiją „Hoonigan“ komanda susipažino su Barstoszu Ostalowskiu – abejų rankų...

Bekelės varžybose Pasvalio rajone – įspūdingi vaizdai ir didelis greitis (1)

Savaitgalį Pasvalio rajone vyko trečiasis „Lietuvos bekelės lenktynių čempionato“ etapas,...

„World RX“ ant permainų slenksčio: nuo etapo Rygoje iki elektromobilių trasoje

Praėjusį savaitgalį Latvijos sostinėje siautusios Pasaulio ir Europos ralio kroso čempionato...

Juknevičius palygino savo ir Vanago techniką: tas pats, kas lyginti „Porsche“ su „Žiguliu“ (93)

Naują „Juodąjį vanagą“, skirtą ateinančių metų Dakaro raliui, pristatęs Benediktas...

Baciuška nugalėjo Europos ralio kroso čempionato etape Latvijoje (5)

Tauragiškis Rokas Baciuška buvo greičiausias Europos ralio kroso čempionato etape Latvijoje....

Top naujienos

Džiugelio skambutis aplinkos ministrui: išlindo visai kitų interesų ausys (24)

Ką bendro turi atliekų tvarkymo verslas su žmogaus teisėmis ir jų gynimu?

Lietuvos miškuose miškovežių spūstys (37)

Socialiniai tinklai ūžia nuo informacijos, kur matyti intensyvūs miškų kirtimai. Gyventojai,...

Šimonytė apsisprendė dėl Prezidento rinkimų – apie abejones kalba būtuoju laiku (635)

Artėjančių prezidento rinkimų lygtyje lieka vis mažiau nežinomųjų. Bet tie nežinomieji yra...

Neįvykus koncertui pasijuto maitinama pažadais: kiek galima laukti savų pinigų? (56)

Į DELFI kreipėsi skaitytoja Kristina, kuri neįvykus koncertui jau daugiau nei mėnesį laukia savo...

Kokias gėles lengviausia sudaiginti iš sėklų

Norite turėti gražų, spalvingą darželį, bet nenorite leisti pinigų daigams? Kokias gėles...

Orai: laukia kardinalūs pokyčiai (7)

Vasarai būdinga šiluma mėgausimės iki penktadienio. Po to šalyje įsivyraus apniukę ir vėsūs...

Prieš ir po: neįtikėtinos narkotikų atsisakiusių žmonių transformacijos

„Kas per daug, tas nesveika“ yra gan nebloga gyvenimo taisyklė, tačiau kai kurių dalykų...

Pirmasis Allos Pugačiovos vyras lietuvis – apie bendrą gyvenimą, skandalus namuose ir tikrąją skyrybų priežastį (38)

Buvęs primadonos vyras papasakojo apie santuokos su Alla Pugačiova ypatumus ir apie skyrybų su...

Nespėjusį į Panevėžio ligoninės direktoriaus kėdę atsisėsti Skorupską atiduoda į prokurorų rankas (87)

Į korupcijos skandalų sūkurį dėl buvusio vadovo Ivano Dorošo bylų pastaruosius keletą metų...

Sąžiningo teisėjavimo prašantis Kleiza – apie titulų badą, triskart už „Žalgirio“ pigesnę „Ryto“ sudėtį ir rinktinę interviu (57)

Savo komandos pavadinimą, logotipą ir vyriausiąjį trenerį pakeitęs Vilniaus „Rytas“ jau šį...