aA
Šeštadienį, rugpjūčio 10 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ vyko trečiosios „Ring Challenge“ varžybos, trečiasis „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių ir Lietuvos „Time Attack“ čempionato etapai. Kova trasoje dėl pozicijų buvo tokia nuožmi, kad gana stipriai pakoregavo čempionatų suvestines.
Trečiasis "Ring Challenge" etapas
© Organizatoriai

sudėtingos „Nemuno Žiedo“ trasos ratus. Vieni jų lenktyniavo su savimi stengdamiesi kaip įmano greičiau pravažiuoti vieną ratą, kiti – kovojo tarpusavyje. Būtent „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato sprinto važiavimuose virė aršiausia kova.

Abu jungtiniai R1600 ir R2000 klasių važiavimai praėjo gana sklandžiai, be didesnių nuotykių. R1600 klasėje užtikrintai pirmas tris pozicijas eilės tvarka išsidalino Deividas Sakalauskas, Aurimas Kučinskas ir Gražvydas Mačiulaitis, vairavę „Honda“ automobilius. R2000 klasėje be didesnės konkurencijos laimėjo Karolis Blėdis su „Renault Clio“, po vienodą taškų skaičių surinko Aurimas Lekavičius su „Honda Civic“ ir Vilmantas Stanaitis su „Honda Integra“. Taisyklės lėmė, kad antrąją vietą sau užsitikrino pirmajame važiavime geriau pasirodęs Aurimas, Vilmantas liko 3-ias, bet vis dar išlaikė lyderio poziciją čempionato įskaitoje.

Galingieji pešėsi iki kraujo

Didžiausia drama vyko R3000 ir R3000+ klasės važiavimuose. Čia daugumai taškus renkančių čempionato dalyvių kortas sumaišė į trasą iš svajonės pagaliau šį sezoną išlėkusi „Dream 2 Drive“ komanda. Martynas Sidunovas su „Volkswagen Sciroco GT24“ kvalifikacijoje parodė geriausią laiką ir startavęs iš pirmosios pozicijos, rodėsi, lenktynėse liks nepavejamas. Vis tik po kelių ratų jam dėl išbėgusio vairo stiprintuvo skysčio teko sustoti, jis pirmųjų lenktynių nebaigė.

Antrasis važiavimas apvertus starto tvarką ir nustumiant greičiausius į galą prasidėjo tokia makalyne trasoje, kad žiūrovai nespėjo lenkimų skaičiuoti. Jau antrame rate ant „makūškės“ įvyko R3000+ klasės lyderio, „Subaru“ piloto Pauliaus Novako kontaktas su BMW vairavusia Mylita Kiškyte. Paulius dėl sulūžusios priekinės važiuoklės lenktynių nebaigė, Mylita išsilaisvinusi iš žvyro spastų pasiekė finišo vėliavą. O jau trečiame rate Titui Čapkauskui pametus automobilio galinę dalį jis užkabino Šakių posūkyje jį lenkusį ir į priekį besibrovusį Martyną Sidunovą, šiedu apsisuko, Titui į šoną trenkėsi R3000 klasės lyderis Tadas Kaušakys su savo BMW. Visi jie savo pasirodymą baigė žvyre.

Priešpaskutiniame etape „Liqui Moly“ čempionato įskaitoje lyderių pozicijas prarado tiek Paulius Novakas, tiek Tadas Kaušakys. Apdovanojimų ceremonijos metu labiausiai džiaugėsi pusbroliai Dovydas ir Ignas Najai, R3000 klasėje iškovoję pirmą ir antrą vietas. Šešiolikmetis Dovydas pirmą kartą laimėjo lenktynes, Ignas išsiveržė į lyderio poziciją. R3000+ įskaitoje laimėjo Andrius Tamulionis, tačiau antru likęs Tomas Smirnovas tapo lyderiu. Trečią vietą čia iškovojo Artūras Podbareckis.

Tarp „Time Attack“ greičiausiųjų – nauji veidai

Tuo tarpu Lietuvos „Time Attack“ važiavimuose šį kartą ir vėl be didesnės konkurencijos buvo Ramūnas Čapkauskas, su „Cupra TCR“ „Nemuno žiedo“ ratą pravažiavęs per 1:15.4 min. Nors ir šiam „DHL Racing“ lenktynininkui diena neapsiėjo be nuotykių. Pirmojo važiavimo metu jis nesugebėjo pravažiuoti greito rato, nes lūžo automobilio amortizatorius. Bet meistrai jį greitai pakeitė ir antrojo važiavimo metu Ramūnas užsitikrino vietą ant aukščiausio podiumo laiptelio.

Jam pasipriešinti bandė Edvinas Einikis su „Audi S4“. Pirmojo važiavimo metu jis parodė itin gerą 1:15.7 rato įveikimo laiką ir antru važiavimu gerėjant trasos sąlygoms turėjo galimybę jį pagerinti, tačiau tą padaryti atsisakė jo kaprizus parodęs jo automobilis. Edvinas liko antras.

Ant trečiojo laiptelio galingiausioje PRO3000+ klasėje pirmą kartą užkopė kitas „Dream 2 Drive“ atletas, praėjusių metų Lietuvos virtualių lenktynių čempionas Domantas Ladauskas, atėmęs kelis brangius taškus ir „Dynami:t Energy“ komandos sportininko Manto Matukaičio. Šiam lenktynininkui, pratusiam ant podiumo lipti po kelis kartus trečiasis „Ring Challenge“ etapas šiemet nebuvo sėkmingas. Visose trijose klasėse, kur jis dalyvavo, Mantas liko ketvirtas. Po komandai nesėkmingų „Aurum 1006km“ lenktynių abu nukentėję automobiliai nebuvo suremontuoti, tad Mantui teko skolintis techniką. PRO3000+ klasės važiavimuose jis lėkė Tito Čapkausko BMW, su kuria nespėjo įvažiuoti gero laiko antrame važiavime, nes jis sudužo „Liqui Moly“ lenktynėse. PRO3000 klasėje važiavo su senuoju BMW sedanu, kurį kankino techninės problemos.

Užtai labiausiai džiaugėsi Aurimas Mištautas, pirmą kartą laimėjęs „Time Attack“ PRO3000 klasės važiavimą ir išsiveržęs į pirmąją vietą čempionato įskaitoje. Antras liko Izidorius Paukštys.

PRO3000+

  1. Ramūnas Čapkauskas (Cupra TCR): 1:15.407
  2. Edvinas Einikis (Audi S4): 1:15.781
  3. Domantas Ladauskas (Volkswagen Sciroco N24): 1:21.162


PRO3000

  1. Aurimas Mištautas (BMW E46): 1:15.768
  2. Izidorius Paukštys (BMW E36): 1:17.094
  3. Julius Kiršis (BMW 325ti): 1:19.239


PRO2000

  1. Paulius Urbonavičius (Honda Civic): 1:19.146
  2. Tadas Petukauskas (Honda Civic Type-R): 1:19.182
  3. Karolis Vaidila (Honda Civic): 1:20.530


PRO1600

  1. Laurynas Simonavičius (Honda Civic): 1:22.261
  2. Deividas Sakalauskas (Honda Civic): 1:22.569
  3. Aurimas Kučinskas (Honda Civic): 1:21.214


Semi-PRO3000+

  1. Andrius Gelžinis (Audi TT RS): 1:24.226
  2. Vytautas Davulis (BMW 330i): 1:25.932
  3. Daivaras Juškys (Mitsubishi Lancer): 1:28.409


Semi-PRO3000

  1. Redanas Jankaitis (Honda Integra): 1:24.941
  2. Vaidas Miščikas (BMW 323ti) 1:25.280
  3. Edgaras Plačenis (BMW E46): 1:26.725


Semi-PRO2000

  1. Darius Jakštonis (Honda S2000): 1:24.208
  2. Aurimas Kiseliovas (Honda S2000): 1:25.637
  3. Mantas Juodakis (Honda Civic): 1:25.983


Semi-PRO1600

  1. Edvinas Plaušinis (Honda Civic): 1:30.222
  2. Algirdas Anužis (Honda CRX): 1:32.433
  3. Tautvydas Antanavičius (Honda Civic): 1:32.830


STOCK3000+

  1. Marius Bartkus (Porsche 911): 1:23.432
  2. Vytas Bilinskas (Porsche Boxster): 1:24.682
  3. Giedrius Lukševičius (Mercedes-Benz C32 AMG): 1:27.123


STOCK3000

  1. Šarūnas Visockas (BMW 323): 1:26.095
  2. Arnas Šleivys (BMW 328i): 1:27.774
  3. Virginijus Gelžinis (BMW 118d): 1:28.343


STOCK2000

  1. Tomas Valys (Scion FRS): 1:24.911
  2. Mantas Vrubliauskas (Subaru BRZ): 1:27.605
  3. Žydrūnas Vilčinskas (Honda Civic): 1:30.252


STOCK1600

  1. Vygantas Januškis (Honda Civic): 1:28.776
  2. Marcis Pakalns (Honda CRX): 1:31.589
  3. Darius Gutauskas (Honda CRX): 1:34.231
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Pasižiūrėjo į Lietuvos drifterius atidžiau: gyvename pačiais geriausiais laikais

Lietuvos drifto čempionato sezonas artėja į pabaigą. Rugpjūčio 24 d. laukia „Smagresta Drift...

Laukia 28-asis ralio maratonas „Aplink Lietuvą“

Tik mėnuo beliko iki rugsėjo 13-osios, kai Kaune, Rotušės aikštėje, prasidės tradicinis ralis...

Trečiasis „Ring Challenge“ etapas sumaišė „žiedininkų“ čempionato rezultatus

Šeštadienį, rugpjūčio 10 dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ vyko trečiosios „ Ring...

Plytinės kartodrome atgimė legendinės kartingo lenktynės „GO-1“

Sekmadienį Vilniuje, Plytinės kartodrome , trumpam atgimė pirmasis Lietuvoje mėgėjų kartingo...

Rokiškyje „Agrorodeo“ duetas varžovus paliko toli už nugarų (1)

Šeštadienio vakarą Rokiškio apylinkėse baigėsi dvi dienas trukusi ralio fiesta „ Samsonas...

Top naujienos

Lietuvis pavėžėjas pasidalijo įsimintiniausiomis kelionėmis: nuo išgėrusių mamyčių, merginų pasiūlymų iki studentų be drabužių (46)

„Kiekviena kelionė yra individuali ir savotiškai smagi: būna, žmonės nori pasidalinti savo...

Beprotiškiausias Pirmojo Pasaulinio karo frontas: tai, ką kariai iškentė, neturi precedento (9)

Nors purvinas ir siaubingas apkasų karas Vakarų fronte tapo bene populiariausiu Pirmojo pasaulinio...

Gidė Gruzijoje: tik atvykusiems į šalį rusams daug kas paaiškėja turistų srautas iš Lietuvos auga (337)

Šią vasarą, po dar vieno Rusijos-Gruzijos santykių paaštrėjimo buvo prognozuojama, kad Gruzijos...

Rinktinės lyderiai norėjo kitokios pergalės prieš Rusiją: turėjome laimėti 30 taškų specialiai Krepšinis.lt iš Espo (53)

Domantas Sabonis ir Marius Grigonis dviese surinko 59 naudingumo balus – tik dešimčia mažiau...

Savaitę užbaigsime gražiais, vasariškais orais (1)

Sekmadienio dieną debesų padangėje sukiosis nemažai, tačiau saulės spindulių taip pat netrūks....

Klaidos iš ritmo neišmušė: Sabonio ir Grigonio duetas nutildė Rusijos rinktinę (509)

Šeštadienio vakarą Espo „Metro“ arenoje, Suomijoje, vykusiose kontrolinėse rungtynėse savo...

Nesisklaidantis klaidų spiečius verčia Adomaitį griebtis pokyčių treniruotėse specialiai Krepšinis.lt iš Espo (15)

Ar laimi, ar pralaimi, Lietuvos rinktinė nekeičia savo blogo įpročio. Po pergalės prieš Rusiją...

„Karklėje“ šėlstančius festivaliautojus labiausiai nustebino kainos: galėtume čia ir gyventi (28)

Į „Karklės“ festivalį atvykę festivaliautojai įvertino ne tik muziką, tačiau ir kainas,...

Tokių žmonių Lietuvoje – vos keturi: vyras savo darbu dalina laimę kitiems (6)

Pakalbinti Virginijų Baltrušaitį pasiūlė žurnalistas Edmundas Jakilaitis. Jis prasitarė...